Bo lkv - onko muilla huonoja kokemuksia?
Millaisia kokemuksia teillä on bo lkv firmasta? Ihanasti stailattuja koteja myyvät, mutta kun saavut paikalle niitä katsomaan ei todellisuus vastaakaan yhtään kuvia. Kuvat vaikuttavat liian muokatuilta ja sillä tavoin valituilta, että tulee fiilis, että nyt on huijattu. Lisäksi välittäjät puhuvat mitä sattuvat ja vaikuttavat kaikkea muuta kuin luotettavilta. Mahtuuhan jokaiseen suurempaan firmaan monta erilaista hiihtäjää, mutta nyt olen törmännyt sen verran moneen epäluotettavalta vaikuttavaan myyjään tästä firmasta, että luottamus koko yritykseen kärsii.
Kommentit (158)
Varma merkki ongelmista on haastemies ja kirjeet ulosotolta. Tosin voihan haastemieskin tulla toimistolta asuntoa ostamaan, jos kyselee tähtivälittäjien perähän.
Kävin viime vuonna katsomassa taloa, joka oli melko rankan korjauksen tarpeessa. Huomasin juuri saman talon tulleen uudelleen myyntiin ja Bo välittäjänä. Kuvat oli niin eri luokkaa, että hädintuskin samaksi taloksi tunnisti. Oli digistailaukset laitettu pariin kuvaan ja muutenkin aika siloiteltua. Ilmoituksen perusteella ei kyllä oltu mitään tehty, eli samassa kunnossa se talo oli kuin ennenkin. Katsojia varmaan saavat niillä kuvilla ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi yksi Bon välittäjä, että hän antaa jokaiselle asiakkaalle yhden mahdollisuuden tehdä tarjouksen asunnosta. Jos joku muu tarjoaa enemmän, asunto menee sitten heille eikä välittäjä soita meille ja anna mahdollisuutta korottaa. Onko tämä normaali käytäntö?
Bo saa kiinteän palkkionsa joten heille myyntihinta ihan sama.
Asiakastiedon mukaan Bo LKV Oy on ao. linkin perusteella menettänyt käytännössä omat pääomansa. Tuleeko konkurssi vai osakeanti tms?
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/bo-lkv-oy/27967633/yleiskuva
Tiedän ainakin yhden vastenmielisen sekopään joka on toiminut kiinteistövälittäjänä.. Hyi helvetti mitä jengiä. Kaikkea muuta kun kiva ihminen vaikka sellaisena näyttäytyy.
Meillä kävi nyt kesällä Bon välittäjä arvioimassa asunnon arvoa. Tuntui, että tyyppi vain arvosteli koko asuntoa negatiivisesti :D meillä on siis ihan normi kerrostaloasunto, osin rempattu, osin alkuperäistä, yleisilme siisti. Yhtään positiivista sanaa ei asunnosta sanonut eikä kysynyt edes taloyhtiön yhteisistä tiloista. Sitten alkoi jaaritus asuntokaupan heikosta tilasta ja voittoa on kuulemma turha odotella. Hinta-arvion antoi vasta jälkikäteen, oli alempi kuin muilla kahdella välittäjällä joilta pyysin arviota.
Verrattuna noihin muihin kahteen Bon tyyppi oli tosiaan ihmeen negatiivinen. Kai minä nyt tiedän etten ole myymässä luksusasuntoa, mutta voisiko silti huomioida niitä hyviäkin puolia Toisen firman välittäjä oli tosi positiivinen ja mukava muutenkin eikä harmitellut markkinatilannetta jne. Eipä valittu Bota, kun jäi niin epämiellyttävä ja kliininen fiilis jo siitä arviosta. Ikään kuin välittäjä pyrkisi vain näkemään kaikki asunnon huonot puolet (joista kyllä olen tietoinen). Miten voi edes myydä jotain, jos näkee vain negaa.
Olen ollut tyytyväinen Bo-välittäjiin, olen ostanut heidän välittämän asunnon ja myynyt yhden heidän kauttaan. Tällä hetkellä tuttavallani on myynnissä asunto heidän kauttaan.
Jos stailaavat asunnon ja kuvat yli, niin heille itselleen on haittaa myös: sekä välittäjä että myyjä haluavat myydä asunnon, eivätkä sitä että sisään astuessaan pettyy.
Näin erään asuntoilmoituksen netissä, ei välttämättä bo, en muista.
Oli mielenkiintoinen. Asunto oli siis ilmeisesti tyhjennetty, mutta siitä oli sekä "kalustetut" kuvat, jotka oli kalustettu 3D ohjelman virtuaalikalusteilla, että ihan livekuvat, jossa näkyi tyhjennetty asunto, paskaiset seinät, rikkinäiset tapetit, kaiken maailman haaroituspistorasiaviritykset, jne.
Meitä kyseisen toimiston välittäjä huijasi asunnon ostossa. Neuvottelimme asunnosta viikkoja, joka hyväksyttiin meidän puolesta ehdollisena ja sitten itse asunnon kiinteistövälittäjä tarjosi 24 h sisällä ITSE asunnosta?!
Eli tarjosi vähän paremmin kuin me kun tiesi meidän tarjouksen! Arvatkaa kuka teki kaupat. Onko teille käynyt samoin kyseisen firman kanssa? Onko tämä bo asunto myyjien tapa?
Meitä kyseisen bo lkv jyväskylän toimiston välittäjä huijasi asunnon ostossa. Neuvottelimme asunnosta viikkoja, joka hyväksyttiin meidän puolesta ehdollisena ja sitten itse asunnon kiinteistövälittäjä tarjosi 24 h sisällä ITSE asunnosta?!
Eli tarjosi vähän paremmin kuin me kun tiesi meidän tarjouksen! Arvatkaa kuka teki kaupat. Onko teille käynyt samoin kyseisen firman kanssa? Onko tämä bo asunto myyjien tapa?
Ei välittäjistä mitään negatiivista jäänyt mieleen, vaikka ostimme asunnon lopulta muualta.
Järisyttävän alhainen hinta-arvio ja kauppa arkkitehdin suunnittelemasta uima-allastalosta.
On. Rostedt on aivan nollaukko. Kannattaa kaveri kiertää kaukaa.
On. Rostedt on aivan nollaukko. Kannattaa kaveri kiertää kaukaa.
Kuvat on järkkyjä. Kuvataan vilttiä ja vaasia. Aha... No, kiva kuva mutta mites se asunto?
Kuulin että Rostedt on aloittamassa Bo Lkv:lla. Onko kaikilla Rostedteilla ongelmia?
https://www.seiska.fi/kotimaa/jethro-rostedtin-syoksykierre-syvenee-6-m…