Siirto tehty!
Tänään käytiin aamulla hakemassa pikkuinen 8-soluinen alkio matkaan. Meillä jäi pakkaseen 2 6-soluista alkiota. Piti olla alunperin 3 pakkaseen, mutta se yksi oli lopettanut jakautumisen yön aikana.
Nyt sitten alkaa kamala ihana piina-aika.. Mä voin tehdä testin 15.6, joten aikaa on.. Ihme nappailuja masussa, ja luget saa voimaan pahoin.
Koska alkio yleensä kiinnittyy kohtuun koeputkihedelmöityksessä aikaisintaan? Voikohan sitä mitenkään tuntea? kertokaa kokemuksia!
Kiitos!
Palaillaan!
Kommentit (32)
Heissuli kaikille piinakamuille!
Täällä on ollut vähän hiljaista. Mulla alkaa testaaminen lähestymään. Tosin oireet on kyllä kaikonnut. Eilen oli vaan kummaa närästystä ja huonovointisuutta illalla.. Se nyt voi olla mistä vaan johtuvaa. Rinnat ei ole enää kipeet, joka varmaan jo tarkoittaa että raskaus ei ole alkanut. Niitä vaan vihloo silloin tällöin.
Menkat ovat pysyneet poissa, mikä on varmaan vain lugesteronin ansiota.
Mutta kaippa täytyy testata keskiviikkona tai torstaina..jos ei ennen sitä ala. Mutta oon jo luovuttanut.. EI ONNiSTUNUT MEILLÄ!
Toivottavasti joku plussaa teistä piinistelijöistä..
Kerron tuloksen jos pääsen sinne asti..
Tein tänään pp11 testin ja negaahan se näytti. Periaatteessa olis pp14 koska alkioille tehtiin 3 päivän viljely ja se tarkoittaa siis sitä että olis pitänyt plussan näkyä jo testissä jos olis onnistunut. Huomenna on vielä veritesti. Kyllä pännii mennä siihen kun tietää tuloksen mut ihan sen takia menen että tietää onko mitään yritystäkään ollut. Mut mun piinikset rupeaa oleen niinkuin tässä. Mut tulen vielä huomenna kertomaan illalla veritestin tuloksen. Parempaa onnea muille piinailijoille!!!
Peanut. Tyylipuhdas nega veritestissä pp11.
Tein tänä aamuna testin ja negaa näytti.. Soitin sitten klinikalle ja sieltä oltiin ihmeissään, kun olin jo testannut, koska mun oikea testipäivä on kuulemma vasta perjantaina.. Mutta tänään tuli vähän tuhrua aamulla ja siksi testasin näin aikaisin. Sanoivat että lugeja ei saisi vielä lopettaa, ja täytyisi jaksaa perjantaille ja testata uudestaan, jos ei kunnon vuoto ala ennen sitä.
No oon käyttänyt tuota lugesteronia tänään normaalisti ja tuhru loppui siihen paikkaan.. en tiedä mitä meinaa, oliko menkat jo tuloillaan, vai mitä?
Mutta perjantaina kerron tarkemmin!!
Mä en vaan usko että nää pari päivää saisi negatiivisen tuloksen muuttumaan plussaksi. Mutta täytyy tehdä niin kun lääkäri on kehoittanut. Onko kenelläkään vastaavaa..
Oon pahoillani kaikkien negan testanneiden takia.. jotenkin tästä taas noustaan uuteen yritykseen!
Palaillaan!
Kia pp13
Moi!
Voimahali Vilja:lle ja Peanut78:lle, olen pahoillani negasta.
Chocolate_dream: toivottavasti nega muuttuu vielä plussaksi. bd bd
Tuuhan perjantaina kertomaan tulos!
Omaa napaa:
Menkkaoireita tulee ja menee, saa nähdä ennakoiko menkkoja =/
Sunnuntaisen tuhrun jälkeen ei ole tullut muuta vuotoa.
Pitäisi vielä jaksaa pari päivää... ajattelin testata joko pe iltana tai la aamuna.
Eilen aivastuksen jälkeen jomotti alamasua ja viime yönä kun heräsin päästämään kissan ulos, vihlaisi tosi kipeästi alamasusta... tiedä mitä nämä sitten tarkoittaa.. no parin päivän päästä ollaan viisaampia...
Tulin nyt vielä kertomaan että kyllä se veritesti oli TIETENKIN nega,kuinkas muutenkaan:( Nyt on pakkanen tyhjä ja 3 IVF hoitoa läpi käyty. Meille luvattiin ainakin 4. IVF vielä joten saatiin KESKUSTELUAIKA syyskuulle,plaah. Taas odottamista ja pelkkää keskustelua. Tiedä miten kauas menee että taas päästää hoitoihin asti
:( Ei millään enää jaksais odotella kun on tullut tän 8 vuoden aikana jo odotettua ihan tarpeeksi:((((((( No ELÄMÄ ON...
Pahoittelut Vilja,tää on ihan per***stä!!!
Chocolate_dream,toivotaan että se vielä plussaksi muuttuisi!!! bdbdbd
Nipsu74,toivottavasti sinä nappaat plussan!!!
Hyvää kesää teille!!!
Pahoitteluni Peanut negasta, ite pelkään jo ihan kauheesti sitä negaa ja sen tuomaa pettymyksen tunnetta. Tänään oli ihan pienen pientä vuotoa lugejen seassa, joten tuli heti " luovuttajafiilis" . Ja kaikilla plussanneilla tuntuu kuitenkin olevan jotain oireita ja mulla ei oo mitään.
Entäs Nipsu ja Chocolate? Joko on tietoa?
Ja Viljalle myös pahoitteluni, miksi kaikki hoidoissa olijat eivät voisi onnistua.. Tää on niin väärin.
Vetäydyin vähäksi aikaa pois palstoilta, koska olen ollut niin masentunut perjantain negatiivisesta tuloksesta. Oli niin surkeeta katsoa tyhjää testiruutua. Mies on yrittänyt lohduttaa mua.. tosin aika laihalla tuloksella.. Mä oon ihan loppu.
Meillä alkaa elokuussa nuo pakastealkioiden käyttö, jos ne selviävät sulatuksesta. Saatiin vain 2 pakkaseen, joten aika huonolta näyttää.
Mutta onneksi on kesäloma edessä, ja ihania aurinkoisia päiviä... Kaippa tästä jotenkin taas jaksaa eteenpäin.
Täytyy kyllä myöntää että odotukset oli mulla tässä hoidossa aika korkealla, kun käytiin kuitenkin jo niin lähellä. Mutta meidän pikkuinen alkio ei jaksanut kiinnittyä.. :(
Mä vetäydyn nyt kesälomalle! Palailen takaisin taas elokuussa, kun uudet hoidot ovat edessäpäin.
AURINKOISTA JA LÄMMINTÄ KESÄÄ KAIKILLE PALSTALAISILLE!! viettäkää oikein rentouttava kesä!
Testasin perantaina iltapäivällä, ja kahteen eri merkkiseen testiin tuli kumpaankin haalea viiva. Tein uuden testin lauantai aamuna ja viiva oli vahvempi.. Täytyy pyytää maanantaina että pääsisin veritestiin.... näkisi sitten onko hcg -arvo niinkuin pitäisikin....
Aurinkoista kesää, voimahalit neganneille!
Mun piinailu loppui eilen pp10, alkoi runsaat vuodot, joista ei voi erehtyä.. En ehtinyt edes testaamaan. Menkat vaan alkoi yhtäkkiä. Mieli on aivan maassa, kaikki meni hienosti, mutta alkio ei vaan kiinnity. Jos ei hyvällä alkiollakaan onnistu niin ei kai sitten millään.
Syksyllä sitten passiin. Usko alkaa mennä, kun mitään vikaa ei löydy, mutta en onnistu tulemaan raskaaksi. Masentunut myöskin, kun odotukset oli korkealla, kun saatiin paljon alkioita, mutta ei kiinnity.. ei. Tämä oli siis ensimmäinen ivf-hoitomme.
Pahoitteluni muille neganneille ja onnea plussanneille!
Meillä siirto myös 2.6. eli nyt pp 8. Alkuviikosta oli menkkamaisia jomotuksia ja ke jotain vihlontaa, niin kuin aikaisemmissakin kuukautiskierroissa luteaalivaiheeen puolivälissä. Rinnat on kipeet vielä, yleensä ne lörpähtää n. pp8-10, mistä olen aina tiennyt,e ttei raskaus ole alkanut. Nyt on niin iso luge-annos, että rinnat varmaan kipeät siksi. EI muita oireita. Itse asiassa tilasin vilja-testejä ja testasin jo eilen pp7 - tyylipuhtaan negan tietty. Testissä väitettiin, että 10 päivää ovulaatiosta näyttäisi, jos raskaus olisi alkanut. Eilen oli 10 päivää punktiosta. No pakko odotella. Jaksuja piinailuun kaikille! Meillä testipäivä verestä jo ti 13.6 eli 14 pvää punktiosta.