Onko täällä muita yli tai ali 6-kymppisiä?
Mitä kuuluu? Oletteko olleet terveinä?
Uskallan vielä kysyä musiikkimakua ja oletteko matkustelleet?
Eipä näihin kysymyksiin tarvitse vastata 😉
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olen 68v, just jäänyt eläkkeelle. Tänä iltana kuunnellaan Lauantain toivotut levyt. Olen toivonut Nellyn palmikkoa viime viikolla kuolleen Bossen muistoksi.
Siis kuoliko Bosse ja Robert yhtyeen Bosse? Eikös Anki laula myös tuolla levyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vau! Mä luulin et kaikki ton ikäset o jo kuollu
Ei me kuolla kiusallakaan.
Eletään 100 vuotiaiksi ihan pelkkää perkeleellisyyttämme.
Täytämme terveyskeskukset, miehitämme julkiset kulkuneuvot ja laahustamme vaipat haisten edessänne kauppakeskuksissa ja asemilla. Välillä päräytämme väkevän pierun varren kanssa, antaaksemme haisevan vastalauseemme nykymenolle, muusuilla ja muille perversseille.
Etuilemme kassajonossa, vedoten huonoon näköömme ja teemme hektisestä elämästänne helvettiä maksaen kaiken käteisellä ja vasta siinä vaiheessa kaivamme sen lompakkomme esiin kun kassa sanoo sen hinnan.
Me valtaamme koko maan ja kun ikää karttuu, te pesette meidän perseitämme palvekotaloissa, kuuntelette aivotonta jorinaamme menneistä ajoista, kun miehet olivat vielä miehiä ja naiset piikoja, ettekä te saa hetkenkään rauhaa kellojen kilinältä kun me haluamme paskalle, tupakalle, janottaa ja vituttaa olla niin vanha, eikä kukaan käy ja kolottaa ja jottain salavaa pittäis saaha kun kantapaat hilseilee ja kyynärpäät ei enää toimi täällä sängyssä.
Pääsisi edes kerrankin elämässään siirtymään taaksepäin jonossa, jossa palkintona on krematorion polttohautaus ja helvetin kuumat lieskat.
Mies 61 :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau! Mä luulin et kaikki ton ikäset o jo kuollu
Ei me kuolla kiusallakaan.
Eletään 100 vuotiaiksi ihan pelkkää perkeleellisyyttämme.
Täytämme terveyskeskukset, miehitämme julkiset kulkuneuvot ja laahustamme vaipat haisten edessänne kauppakeskuksissa ja asemilla. Välillä päräytämme väkevän pierun varren kanssa, antaaksemme haisevan vastalauseemme nykymenolle, muusuilla ja muille perversseille.
Etuilemme kassajonossa, vedoten huonoon näköömme ja teemme hektisestä elämästänne helvettiä maksaen kaiken käteisellä ja vasta siinä vaiheessa kaivamme sen lompakkomme esiin kun kassa sanoo sen hinnan.
Me valtaamme koko maan ja kun ikää karttuu, te pesette meidän perseitämme palvekotaloissa, kuuntelette aivotonta jorinaamme menneistä ajoista, kun miehet olivat vielä miehiä ja naiset piikoja, ettekä te saa hetkenkään rauhaa kellojen kilinältä kun me haluamme paskalle, tupakalle, janottaa ja vituttaa olla niin vanha, eikä kukaan käy ja kolottaa ja jottain salavaa pittäis saaha kun kantapaat hilseilee ja kyynärpäät ei enää toimi täällä sängyssä.
Pääsisi edes kerrankin elämässään siirtymään taaksepäin jonossa, jossa palkintona on krematorion polttohautaus ja helvetin kuumat lieskat.
Mies 61 :-)
TÄMÄ! Samaa ikäluokkaa oleva nainen esittää aivan samoja asioita. Ehdotan myös senioripuolueen perustamista, joka oikeasti ajaisi ikääntyvien asioita! Me olemme kohta johtava ikäryhmä ja se saa - sen pitää myös näkyä poliittisissa ja muissakin päätöksissä! :)
Olen 59. Työelämässä, harrastan eri asioita, liikun paljon, matkustelen jne. Olen kohtalaisen terve ja hyväkuntoinen. Ikä ei vielä tunnu oikeastaan missään.