Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä lapsista on tullut tuollaisia ulkoilmaihmisiä, vaikka itse olisin mieluummin sisällä kaakaolasin ääressä...

Vierailija
26.10.2019 |

Kun kuulivat, että koko iltapäivän sataa, niin sanoivat haluavansa sitten lähteä metsäretkelle... öö, tota täällä sisällä olisi kyllä kaikenlaista kivaa puuhaa, eiköhän olla täällä vaan ja keitellään kaakaota...

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sienestämään! Viimeksi löytyi vahakkaita ja valmuskoja!

Sinccis

Sade ei haittaa, tai vaikka tulisi pieniä ukkoja taivaalta.

Vierailija
2/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ku lapset viihtyy ulkona!Ei tule riitaakaan niin helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne pihalle ja vahdi ikkunasta (kaakomuki kädessä).

Vierailija
4/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapset ansaitsevat ulkoilua joka päivä. Kyllä he silti voivat aikuisena olla sohvaperunoita.

Me menimme pienten kanssa ulos joka aamu viimeistään yhdeksältä.

Vierailija
5/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ennenkin lisännyt kaakaoosi kossua?

Vierailija
6/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ennenkin lisännyt kaakaoosi kossua?

Äiti ei voi nyt lähteä ulos, koska äiti liian kännissssssä...

Vierailija
7/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissahan lapset opetetaan ja totutetaan siihen, että joka päivä  ja joka säässä ulkoillaan. Kouluiässä se jää omalle sitten omalle vastuulle. Toiset kai pitää kiinni tästä tottumuksesta ja toiset ei.

Vierailija
8/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista lapset syrjäytyvät elämästä ja lopulta niistä tulee metsäpersuja.

Vierailija
9/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä päästä lastesi moodiin ja nauttia kaikenlaisista jutuista. Mielestäni olet hyvin onnistunut kasvatuksessa. Paremmin kuin sinun kasvattajasi😘.

Mutta oikeasti kaikkien ei tarvitse nauttia samoista asioista, itse vanhempana haluan suoda lapsille asioita joista he tykkäävät, vaikka en itse tykkäisikään. Eväät koriin ja retkelle myrskymetsään, siinä on lapsille vanhana muisteltavaa. Sellaiset jutut jää elämään.

Vierailija
10/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillahan on hyvät sadekamppeet, kyllä niiden kelpaa ulkoilla sateessa. Aikuisella ei ole suojaavia kuravaatteita ja tuulipuku kastuu läpi varttitunnissa ja tunnin ulkoilun jälkeen olen aivan läpimärkänä jos lähden ulos vesisateeseen. Tänäänkin on luvattu ihan kaatosadetta. Sateenvarjokin on aika hankala jos jotain meinaa touhuta kuten sienestää. Mutta kai se on vain lähdettävä.

Vierailija
11/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsillahan on hyvät sadekamppeet, kyllä niiden kelpaa ulkoilla sateessa. Aikuisella ei ole suojaavia kuravaatteita ja tuulipuku kastuu läpi varttitunnissa ja tunnin ulkoilun jälkeen olen aivan läpimärkänä jos lähden ulos vesisateeseen. Tänäänkin on luvattu ihan kaatosadetta. Sateenvarjokin on aika hankala jos jotain meinaa touhuta kuten sienestää. Mutta kai se on vain lähdettävä.

Tuulipukunieipidävettäjankkaaja palasi!

Vierailija
12/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulipukunieipidävettäjankkaaja palasi!

Pingo! Tuulipukuketjujen kyttääjä pongattu!

Vierailija
13/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on tosi erilaisia samankin perheen sisällä. Toiset tykkää ulkoilusta, toiset ei.

Mulla on yks tuttava, ”täydellinen äiti”, joka aina kertoi että kun ovat niin aktiivisesti ulkoilleet pienestä pitäen niin siksi lapset tykkää olla pihalla. Kunnes saivat kolmannen lapsen joka ei lähtenyt kirveelläkään pihalle. Nyt on jo tunnustanut että eipä sillä omalla esimerkillä ole niin merkitystä jos lasta ei vaan kertakaikkiaan kiinnosta. Minusta oli jotenkin lohdullista että myönsi tämän. Itse en ole ottanut stressiä ulkoilusta. Välillä se on kivaa, mutta väkisin ei tarvitse mennä.

Vierailija
14/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella aikuisella on oikeasti niin hyvät sadevaatteet että pärjää tuntikausia kylmässä vesisateessa kastumatta ja palelematta? Kunnon kaatosade kastelee vaatteet tehokkaasti läpimäräksi varsinkin jos vielä tuuli tehostaa sadetta. Eikö ulos ehdi paremmalla säällä?

Vierailija
15/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella aikuisella on oikeasti niin hyvät sadevaatteet että pärjää tuntikausia kylmässä vesisateessa kastumatta ja palelematta? Kunnon kaatosade kastelee vaatteet tehokkaasti läpimäräksi varsinkin jos vielä tuuli tehostaa sadetta. Eikö ulos ehdi paremmalla säällä?

Huoh. Goretex on jo aika vanha keksintö.

Vierailija
16/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vesipilari 25 000, hengittävyys 25 000. Ei näillä edes huomaa, että vähän ripsii ja ukostaa .. ;)

Ei kun sienestämään vaan.

Sinccis

Vierailija
17/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ? Sateella laitetaan tietenkin pitkähihaista / villaa alle, ettei tule vilu. 

Et kai sinä mikään lapsi ole, osaat pukeutua.

Sinccis

Vierailija
18/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vedenpitävä hattu on myös tärkeä.

Sinccis

Vierailija
19/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietenkin hyvät vaelluskengät on ihan must.

Sinccis

Vierailija
20/45 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ja ilmeisesti aika monella muullakin mammalla (fb ryhmissä kehuttu) on tämä

https://www.xxl.fi/didriksons-thelma-parka-naisten-parkatakki-musta/p/1…

Löysin satkulla. Kunnon huppu, jonne pää uppoutuu ja saa möllätä maailmaa tunnelin päästä. Tarpeeksi pitkä kun on ja kumpparit niin ei juuri kastu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä