Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluavat saada lapsia, vaikka eivät halua huolehtia niistä?

Vierailija
26.10.2019 |

Vielä nykyäänkin vastuu lapsista jää pääosin niiden äideille, kun isät haluavat joko tehdä uraa lapsesta välittämättä, tai elää pidennettyä nuoruutta käymällä baareissa, harrastuksissa, mökkireissuilla jne. Ja äidit sitten hoitavat omankin osuutensa lisäksi myös lapsen isän osuuden lapsenhoidosta.
En ihan oikeasti ymmärrä tätä. Miksi hankkia lapsi, jos ei kiinnosta huolehtia siitä?
Äidit eivät hylkää pieniä vauvojaan voidakseen notkua kavereidensa kanssa päivästä toiseen ties missä, vaan ottavat yleensä vauvansa mukaan kun lähtevät johonkin ja pitävät omaa aikaa hyvin rajoitetusti. Mutta miehille tuntuu olevan itsestäänselvyys että kyllähän nyt pienen vauvan isä voi töidensä lisäksi käydä salilla pari kertaa viikossa ja siihen päälle vielä viettää aikaa kavereiden kanssa ainakin kerran viikossa. Miksi näin?
Ja hyvin, hyvin harva äiti jatkaa lapsensa syntymän jälkeen uran tekemistä aivan kuin lasta ei olisikaan. Käytännössä kaikki äidit pitävät äitiysloman ja useimmat hoitavat lasta kotona vielä senkin jälkeen, mutta isistä joka viides ei jää vauvan kanssa kotiin edes yhdeksi päiväksi! Ilmeisesti ura on heille niin tärkeä ettei siitä voi tinkiä yhtään edes oman lapsen vuoksi.
Eli miten on, miksi vastuuta pakoilevat miehet ovat ylipäätään halunneet lapsia?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on eronnut, ei tarvitse olla katkera.

Kaikki ihmiset eivät vain pysty kaikkiin asioihin, vaikka ehkä haluaisivatkin. Kun tämän hyväksyy, on helpompi olla lempeämpi kanssaihmisiä kohtaan.

Jos ei pysty, niin sitten ei pysty.

Ajattelen, että lapsen isä pystyy niin moniin asioihin, joihin minä en kykenisi. Läsnäolo arjessa on hänelle vaikeaa. Kukaan ihminen ei osaa kaikkea.

Hyväksyn tämän ja minun on itsenikin paljon helpompi olla, kun en ole katkera.

Vierailija
42/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen vela-nainen täällä. Olen eron jälkeen etsinyt seuraa lapsettomista miehistä, jotka eivät myöskään halua lapsia tulevaisuudessa.

Minulla on mielenkiintoinen työ unelma-alallani, hyviä ystävyyssuhteita, hyvä terveys, itseluottamus kunnossa, kohtalaisen vaativa mutta palkitseva harrastus, kiinnitän huomiota ulkoiseen tyyliini ja asun kauniissa kodissa jonka omistan. Lisäksi olen persoonallisuudeltani empaattinen ja vahvasti suhteeseen sitoutuva, ehdottoman uskollinen parisuhdeihminen, mutta kuitenkin itsenäinen siinä mielessä, että läheisriippuvuutta vieroksun. Toivon tulevalla kumppanillani olevan suurin piirtein vastaava meininki ja arvot. Olen kuitenkin pannut merkille, että aina kun mies on minua vastaava näiden asioiden osalta, hänellä joko on jo lapsia, tai hän haluaa lapsia jatkossa.

Aina kun löytyy lapseton ja lapsia haluamaton mies, tältä mieheltä löytyy myös jokin seuraavista: kroonisia mt-ongelmia, työttömyyttä tai heikko motivaatio omaa työtä kohtaan, empatiavajetta ja puutteita sosiaalisissa taidoissa, jokin arkielämää huomattavasti rajoittava terveysongelma, ihmisvihaa, tai muu sellainen piirre, joka tekee hänestä sopimattoman minulle kumppaniksi. Tähän sääntöön ei ole toistaiseksi ollut yhtään poikkeusta.

Olen alkanut ajatella, että miehille tosiaan lastenteko taitaa olla niin paljon helpompi asia, että sitä haluavat kaikki ns. kynnellekykenevät. Siis mies, joka on terve ja toimeentuleva, ja pystyy pariutumaan lapsia haluavan naisen kanssa, myös tekee niin. Miehelle kun on helpompaa jättää lapset pääosin äidin vastuulle ja myöhemmin vaikka erota ja aloittaa uusi sinkkuelämä, jos siltä sattuu tuntumaan. Nainen joutuu paljon tarkemmin harkitsemaan vanhemmaksi ryhtymistä, koska päätöstä ei voi perua, vaan se muuttaa koko elämän pysyvästi. 

Mielenkiinnolla odotan, onko Suomessa/maailmassa yhtäkään kaltaistani miestä, joka olisi valinnut jättää lapset tekemättä siitä huolimatta, että se olisi ollut hänelle täysin mahdollista toteuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä naiselle mieliksi, muualla on miehuuden merkki.

Vierailija
44/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen vela-nainen täällä. Olen eron jälkeen etsinyt seuraa lapsettomista miehistä, jotka eivät myöskään halua lapsia tulevaisuudessa.

Minulla on mielenkiintoinen työ unelma-alallani, hyviä ystävyyssuhteita, hyvä terveys, itseluottamus kunnossa, kohtalaisen vaativa mutta palkitseva harrastus, kiinnitän huomiota ulkoiseen tyyliini ja asun kauniissa kodissa jonka omistan. Lisäksi olen persoonallisuudeltani empaattinen ja vahvasti suhteeseen sitoutuva, ehdottoman uskollinen parisuhdeihminen, mutta kuitenkin itsenäinen siinä mielessä, että läheisriippuvuutta vieroksun. Toivon tulevalla kumppanillani olevan suurin piirtein vastaava meininki ja arvot. Olen kuitenkin pannut merkille, että aina kun mies on minua vastaava näiden asioiden osalta, hänellä joko on jo lapsia, tai hän haluaa lapsia jatkossa.

Aina kun löytyy lapseton ja lapsia haluamaton mies, tältä mieheltä löytyy myös jokin seuraavista: kroonisia mt-ongelmia, työttömyyttä tai heikko motivaatio omaa työtä kohtaan, empatiavajetta ja puutteita sosiaalisissa taidoissa, jokin arkielämää huomattavasti rajoittava terveysongelma, ihmisvihaa, tai muu sellainen piirre, joka tekee hänestä sopimattoman minulle kumppaniksi. Tähän sääntöön ei ole toistaiseksi ollut yhtään poikkeusta.

Olen alkanut ajatella, että miehille tosiaan lastenteko taitaa olla niin paljon helpompi asia, että sitä haluavat kaikki ns. kynnellekykenevät. Siis mies, joka on terve ja toimeentuleva, ja pystyy pariutumaan lapsia haluavan naisen kanssa, myös tekee niin. Miehelle kun on helpompaa jättää lapset pääosin äidin vastuulle ja myöhemmin vaikka erota ja aloittaa uusi sinkkuelämä, jos siltä sattuu tuntumaan. Nainen joutuu paljon tarkemmin harkitsemaan vanhemmaksi ryhtymistä, koska päätöstä ei voi perua, vaan se muuttaa koko elämän pysyvästi. 

Mielenkiinnolla odotan, onko Suomessa/maailmassa yhtäkään kaltaistani miestä, joka olisi valinnut jättää lapset tekemättä siitä huolimatta, että se olisi ollut hänelle täysin mahdollista toteuttaa.

Minä taas taidan olla ihmisenä täysin sinun vastakohtasi. Olen yhdessä asiassa todella hyvä. Nimittäin pystyn ymmärtämään ihmisiä ja koen rakkautta ja halua hoivata rikkinäisiä. Lapsenakin laitoin löytämäni sairaat pikkulinnut pahvilaatikoihin ja ruokin ja hoidin ne terveeksi.

Vierailija
45/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on yksi selkeä syy, miksi Suomessa syntyvyys laskee. Naiset eivät enää halua pilata omaa elämäänsä synnyttämällä ja sitoutumalla lastenkasvatukseen ja vastuuseen. Tämä on luonnollinen seuraus miesten käyttäytymisestä.

Luonnollinen seuraus miesten käyttäytymisestä? Mitä hiivattia? Naisethan sinne töihin halusivat ja nyt itketään kun ei jakseta hoitaa niitä hommia mitä oli jo ennen palkkatöitä. Ulistaan "metatyöstä" ja ties mistä paskasta vaikka kyse on NAISTEN töistä. Tämän näkee heti siinä, kun aletaan puhua lumien kolaamisesta ja auton huollosta, ei se vaan ole metatyötä vaan vain jotain minkä miehen on tehtävä päivätöiden lisäksi...

Naisista tuli heikkoja miehiä, siksi syntyvyys laskee. Naisten lammasmentaliteetti myös kahlitsee kaikki naiset tähän surkeuteen, kun kotiäitejä karsastetaan ja haukutaan laiskoiksi tai idiooteiksi, kun eivät ymmärrä säilyttää omaa itsenäisyyttään.

Jatkuvasti uutisoidaan etenkin nuorten psyykkisestä pahoinvoinnista, mutta peiliin ei uskalleta katsoa. Toistetaan vain samaa ja odotetaan, että asiat muuttuu, vähän ehkä sivussa haukutaan yhteiskuntaa tai ilmastoa tai vaikka Trumppia, mutta vastuuta asioista ei suostuta ottamaan, vaikka itse on ne lapset tähän maailmaan tuotu.

Setämies vauhkoontui. Setämiehet ei pysty käsittämään, että naiset ovat jo ryhtyneet kolaamaan ja tilaamaan huoltoja autoille, ja hommat helpoiksi ja harvoin tehtäviksi havainneet, eikä enää hyväksy niitä vastineeksi päivittäiselle ympärivuotiselle kotityölle. Setämiesten reaktio bluffin paljastumiseen on hyökkäys.

Säälittävää, mutta äänekkäät setämiehet on siitä hyviä, ettei niihin tarvitse hukata aikaa, voi suoraan laittaa heidät mappi-ö:hön.

Ehkä postauksesta oli havaittavissa vauhkoontumista, mutta on siinä totuuttakin. Globalistinen agenda oli tuoda naiset osaksi työvoimaa, siinä onnistuttiin ja se halutaan pitää näin.

Ja ennen kuin saan setämies -leiman, niin tahdon sanoa, että kannatan yksilönvaupautta ja jokaisen omia valintoja. On mahtavaa, että yhä useammalla on mahdollisuus valita. On kutenkin tosiasia, että massoja ohjataan ryhmäajatteluun, ja sillä painostetaan saman käyttäymismallin alle.

Ps. En itsekään aio lisääntyä, mutta hatunnosto niille jotka sen tekevät

Vierailija
46/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas taidan olla ihmisenä täysin sinun vastakohtasi. Olen yhdessä asiassa todella hyvä. Nimittäin pystyn ymmärtämään ihmisiä ja koen rakkautta ja halua hoivata rikkinäisiä. Lapsenakin laitoin löytämäni sairaat pikkulinnut pahvilaatikoihin ja ruokin ja hoidin ne terveeksi.

Minä olen lapsena tehnyt samaa. Vapaaehtoinen lapsettomuus ei tarkoita empatian puutetta.

Olen kokenut sellaisen parisuhteenkin, jossa mies oli rikkinäinen ja minä yritin hoivata häntä ehjäksi. Siitä opin, että sellainen ei vain toimi, vaikka kuinka toisesta välittäisi ja häntä rakastaisi. Tästä syystä en enää jatkossa aloita suhdetta mieheen, joka tarvitsee niin paljon hoivaa, että suhteesta tulee jo lähtökohtaisesti epätasapainoinen, vaan etsin miestä joka voi tukea minua siinä määrin kuin minäkin häntä.

t. 42

Vierailija
47/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet eivät kestä myöskään lapsiarkea. Pitkäjänteisyyttä, pitkäpinnaisuutta, sitä että pitäisi pitää lehmän hermot, vaikka lapset kitisevät ympärillä ties mistä.

Miehet, joilla on paljon testosteronia, heille se on vielä hankalampaa. Ihminen voi pystyä vaativiin yksittäisiin fyysisiin tekoihin, taistella ja kestää kipua. Mutta lapsen loputon itku voi laukaista niin voimakkaan ärsytysreaktion, että on parempi olla kaukana pikkulapsista. Sitten kun lapsi on noin kymmenen vuotta, lapsi ja isä löytävät yhteisen sävelen ja ovat parhaat kaverit.

Kaikki eivät vain pysty, se pitää hyväksyä. Ydinperhemalli, jossa ollaan tiiviisti yhdessä kokoajan, ei sovi kaikille.

Annoin alapeukun minäkin .

Olet varmasti oikeassa, mutta aloituksessahan kysyttiinkin että MIKSI ( sellaiset) miehet tekevät lapsia joille se ei sovi.

Et antanut mitään uutta siihen kysymykseen.

Minuakin on tämä kiinnostanut pitkään.

Vierailija
48/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluaa olla naiselle mieliksi.

Ilmeisesti näin on joidenkin kohdalla mutta onpa äärimmäisen huono syy hankkia lapsia.

Vierailija
49/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siittä nainen saa kun valitsee jännä-maken.

Vierailija
50/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole. Sinulla itselläsikin olisi lapsi(a) jos olisit mies. Toki joidenkin vanhempien miesten lapset ovat jo aikuisia ja markkinoilla voi olla siinä mielessä joitain eronneita "lapsettomia" ja hyviä miehiä.

Mutta tämä havainto ei tietenkään tee kaikista miehistä huonoja vanhempia vaikka sellaista palstalla välillä esitetään. Et varmasti sinäkään olisi miehenä tehnyt lapsia kenen tahansa naisen kanssa. Ja tälläkään en tarkoita, että miehet haluavat lastensa äideiksi naisen, joka hoitaa lapset 100 %:sesti yksin vaan oman "tasoisensa" ja rakastamansa naisen. Moni on oikeasti hyvä isä ja vanhempi lapsilleen. Jotkut tekevät lapsia vääristä syistä, tekeväthän jotkut naisetkin ikään kuin "suhteen liimaksi". Varmaan aika moni näistä, joiden mies on "yllättäen kääntänyt takkinsa" perhe-elämän suhteen.

Vierailija
51/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on yksi selkeä syy, miksi Suomessa syntyvyys laskee. Naiset eivät enää halua pilata omaa elämäänsä synnyttämällä ja sitoutumalla lastenkasvatukseen ja vastuuseen. Tämä on luonnollinen seuraus miesten käyttäytymisestä.

Luonnollinen seuraus miesten käyttäytymisestä? Mitä hiivattia? Naisethan sinne töihin halusivat ja nyt itketään kun ei jakseta hoitaa niitä hommia mitä oli jo ennen palkkatöitä. Ulistaan "metatyöstä" ja ties mistä paskasta vaikka kyse on NAISTEN töistä. Tämän näkee heti siinä, kun aletaan puhua lumien kolaamisesta ja auton huollosta, ei se vaan ole metatyötä vaan vain jotain minkä miehen on tehtävä päivätöiden lisäksi...

Naisista tuli heikkoja miehiä, siksi syntyvyys laskee. Naisten lammasmentaliteetti myös kahlitsee kaikki naiset tähän surkeuteen, kun kotiäitejä karsastetaan ja haukutaan laiskoiksi tai idiooteiksi, kun eivät ymmärrä säilyttää omaa itsenäisyyttään.

Jatkuvasti uutisoidaan etenkin nuorten psyykkisestä pahoinvoinnista, mutta peiliin ei uskalleta katsoa. Toistetaan vain samaa ja odotetaan, että asiat muuttuu, vähän ehkä sivussa haukutaan yhteiskuntaa tai ilmastoa tai vaikka Trumppia, mutta vastuuta asioista ei suostuta ottamaan, vaikka itse on ne lapset tähän maailmaan tuotu.

Setämies vauhkoontui. Setämiehet ei pysty käsittämään, että naiset ovat jo ryhtyneet kolaamaan ja tilaamaan huoltoja autoille, ja hommat helpoiksi ja harvoin tehtäviksi havainneet, eikä enää hyväksy niitä vastineeksi päivittäiselle ympärivuotiselle kotityölle. Setämiesten reaktio bluffin paljastumiseen on hyökkäys.

Säälittävää, mutta äänekkäät setämiehet on siitä hyviä, ettei niihin tarvitse hukata aikaa, voi suoraan laittaa heidät mappi-ö:hön.

Ehkä postauksesta oli havaittavissa vauhkoontumista, mutta on siinä totuuttakin. Globalistinen agenda oli tuoda naiset osaksi työvoimaa, siinä onnistuttiin ja se halutaan pitää näin.

Ja ennen kuin saan setämies -leiman, niin tahdon sanoa, että kannatan yksilönvaupautta ja jokaisen omia valintoja. On mahtavaa, että yhä useammalla on mahdollisuus valita. On kutenkin tosiasia, että massoja ohjataan ryhmäajatteluun, ja sillä painostetaan saman käyttäymismallin alle.

Ei naiset enää halua päätyä siihen tilanteeseen että mies tuo kaikki rahat talouteen.

Ymmärräthän varmaan että kenen leipää syöt sen lauluja laulat.

Ja olisitko sinä valmis maksamaan exällesi kunnon elatuksen eron jälkeen?

Varmasti myös tiedät että erot olivat hyvin harvinaisia ennen vanhaan kun naiset eivät käyneet töissä tai ainakaan omistaneet maatiloja yms.

Nainen ei oikein voinut lähteä vaikka mies olisi ollut millainen k****ää tahansa.

Toisaalta niitä miehiä halveksittiin jotka ei ns. " korjanneet jälkiään".

Ja ne kyllä ainakin maalaisoloissa hyvinkin tiedettiin kenen ne " jäljet" ovat.

Ei naiset eikä loppujen lopuksi miehetkään enää tähän suostu.

Vierailija
52/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että on olemassa miehiä, ketkä ovat aidosti kiinnostuneita lapsista ja niiden hyvinvoinnista, en halua yleistää sellaista ettei miehistä voi olla isäksi. Toki olisin myös omalle kohdalle toivonut edes yhden tämmöisen miehen. En saanut isoisältäni (toinen oli jo kuollut ennen syntymääni), omalta isältäni, lapseni isältä kokea aitoa välittämistä lapsesta. Näitten kokemusten jälkeen sitten aivan perustellusti päätinkin jo hankkia toisen lapsen yksin hoidolla. Tähän ratkaisuun saan aina varmasti olla todella tyytyväinen!

Vierailija
53/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat kasautuvat päiväkoteihin, joissa lapset oireilevat raivoten ja riehuen. Paha olo tarttuu muihinkin lapsiin, kun nämä sekopäät haukkuvat ja hakkaavat muitakin.

Sitten näiden vanhemmille ei kehdata sanoa suoraan kuinka lapsi pilasi taas koko päivän olemalla pikku psyko.

Vierailija
54/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluaa olla naiselle mieliksi.

Erittäin typerä ja lyhytnäköinen tapa 'olla mieliksi'. Miksi kukaan nainen haluaisi jatkaa sukua typerän ja lyhytnäköisen miehen kanssa.

Niin no, yllätävän moni nainen kuitenkii haluaa, sen todistaa tää ketjukii. Toisaalta eipä siltä välttämättä etukäteen voi tietää haluaako se mies oikeesti lapsia vai ei

Vierailija
55/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole. Sinulla itselläsikin olisi lapsi(a) jos olisit mies. Toki joidenkin vanhempien miesten lapset ovat jo aikuisia ja markkinoilla voi olla siinä mielessä joitain eronneita "lapsettomia" ja hyviä miehiä.

Mutta tämä havainto ei tietenkään tee kaikista miehistä huonoja vanhempia vaikka sellaista palstalla välillä esitetään. Et varmasti sinäkään olisi miehenä tehnyt lapsia kenen tahansa naisen kanssa. Ja tälläkään en tarkoita, että miehet haluavat lastensa äideiksi naisen, joka hoitaa lapset 100 %:sesti yksin vaan oman "tasoisensa" ja rakastamansa naisen. Moni on oikeasti hyvä isä ja vanhempi lapsilleen. Jotkut tekevät lapsia vääristä syistä, tekeväthän jotkut naisetkin ikään kuin "suhteen liimaksi". Varmaan aika moni näistä, joiden mies on "yllättäen kääntänyt takkinsa" perhe-elämän suhteen.

Hauska ajatusleikki! Voi olla, että olet oikeassa. Olen näin naisenakin ollut vähällä päätyä hankkimaan lapsia, ja jos yritys olisi tuolloin heti tärpännyt, olisin nyt äiti. Kävi kuitenkin toisin ja lopulta ehdin riittävän pitkään harkita asiaa uudemman kerran.

Mutta no, voihan jossain olla sellainen mieskin, jolle olisi käynyt jotenkin samoin. Esim. ollut hyvässä parisuhteessa ja lapsia yritetty tehdä, mutta syystä tai toisesta niitä ei olekaan kuulunut. Suhteesta tullut ero ja mies alkanut pohtia vielä uudelleen arvojaan ja sitä, mitä oikeasti elämältä haluaa, ja todennut että hoivaamisen, omien arvojen eteenpäin siirtämisen ja rakastamisen tarpeet saa täytettyä myös muilla tavoilla kuin omia lapsia hankkimalla.

Uskon myös tuohon, että jos lapsi tehdään ensisijaisesti siksi että yritetään pitää mies suhteessa, niin siitä ei kyllä hyvää seuraa.

t. 42

Vierailija
56/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö lähde väitteille vai mennäänkö taas miesvihaisella mammamutulla?

57/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitten kokemusten jälkeen sitten aivan perustellusti päätinkin jo hankkia toisen lapsen yksin hoidolla.

Mun mielestä on parempi hankkia lapsi yksin luovutetuilla siittiöillä kuin sellaisen miehen kanssa, josta tietää, ettei siitä ole isäksi

Vierailija
58/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et osaa ajatella, mitä naisille merkitsee oma raha. Suomessa ei miehet tienaa tarpeeksi elättääkseen perheen eikä halua sitö tehdä. Naisen työssäkäynti nostaa koko perheen elintasoa, miehen iso palkankorotus nostaa elintasoa vain miehelle.

Vierailija
59/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat status. Niitä voi esitellä ylpeänä ja kuvia jakaa somessa. On ikäänkuin tehnyt jotain hyödyllistä ja arvostettavaa, vaikka ei olisi laittanut tikkua ristiin lapsen eteen.

Olisi se nyt kiva miehenä, että olisi pari kolme hyvinvoivan näköistä ja iloista lasta, joiden kuvia näyttää tutuille. Välillä voisi tehdä kierroksen kaupungilla ja kulkea lapsi / lapset käsipuolessa.

Lapset vievät rahaa ja aikaa, joten mikä olisi parempi ”todiste” ihmisen kyvystä kantaa vastuuta, kuin hyvinhoidettu lapsi?

Olen lapseton mies, mutta mulle lapset eivät todellakaan olisi millään muotoa status ja mun mielestä on erittäin vastenmielistä käyttää lapsia tai puhua lapsista statuksena.

Lapsia en itse edes halua tai ole koskaan halunnutkaan, minä haluan saavuttaa statukseni aivan muilla tavoilla. Kuten varakkuudella ja vaikutusvallalla.

Vierailija
60/61 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin epämukavaa se lasten teko aina ;)

Ku pillua saahaa ni ei siinä niitä tulevia siitoksia aatella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi