Kärsitkö jostain biisistä?
Minä kärsin. Päivi-nimisenä joudun vieläkin kuuntelemaan Poika nimeltä Päivi-kommentteja uusilta ja vanhoilta tutuilta. Kun biisi soi radiossa tekisi mieli heittää se seinään. 90-luvulla soi paljon nyt onneksi vähän. Mutta päivi-poika kommentointi elää.
Kommentit (22)
Kaikki Loirin esittämät. Saan sen äänestä migreenin ja näppylöitä.
Ei tosin olis pitänyt kuunnella. Sit se voi soida päässä taas pari päivää :)
Mut jos se soi päässä jo herätessä, niin vahinko ei _enää_ liene kovin suuri.
Sinccis
En nyt suorastaan voi sanoa että kärsin. Joku kappale saattaa tuoda mieleen jonkin ihmisen tai kipeän muiston. Mutta en isommin.
Jos puhutaan sietämisestä niin tällä hetkellä inhokkini joka saa vaihtamaan kanavaa on jostain syystä Keinu, sekä cheekin että Jennin esittämänä. Jennistä pidän muuten, tuo vaan on karsea. Siinä on jotain mikä tökkii ihan fyysisesti. Ja kyllähän se soikin.
Sopivasti lihana kappale ahdistaa aina. Jo 80-luvulta asti.
Villihevosia - Hanna Ekola
Kylmät väreet menee kehon läpi.
Leevi and the Leavings aiheuttaa minulle akuutin stressireaktion.
Suuri osa JVG:n tuotannosta on niin kamalaa kuunneltavaa että voisi melkein kärsimiseen verrata.
Missä muruseni on muistuttaa siitä että menetin omani.
Mä olen ehkä kieroutunut, mutta pidän Leevin biiseistä.
Mutta suomiräppi ahdistaa aina!
"Päivi-nimisenä joudun vieläkin kuuntelemaan Poika nimeltä Päivi-kommentteja uusilta ja vanhoilta tutuilta. Kun biisi soi radiossa tekisi mieli heittää se seinään."
Tuo biisihän kertoo 80-luvun suomen suvaitsemattomasta ilmapiiristä, eli juuri noista sinua solvanneista ihmisistä.
Gösta itse taas oli nero.
Olin 50-luvulla lapsi ja äitini oli kova laulamaan.
Sain aina kylmiä väreitä ja saan pelkästä ajattelemisesta vanhasta biisistä NEITO JA KUOLEMA. Äitini lauloi tätä usein.
Löytyy varmaan you tubesta.
Tuonne aavikon laitaan ajoi kuoleman viikatemies
Hän ratsunsa sitoipi aitaan........
Cheekin mielisairaus-Jeesuskeinu on ihan hirveää moskaa - varsinkin Jenni Vartiaisen esittämänä. Tekisi mieli t app aa itsensä aina kun se tulee radiosta.
Portugalinkielinen Girl from Ipanema. En halua enää ikinä kuulla kyseistä laulua.
No tuo pyhimyksen uusi v!@%#mikko ja sen tietyn sanan korostaminen. Voi olla jos alkaa radioissa enemmänkin soimaan niin ehkä siedättyy tai sitten tulee tuskaiset triggereiden täyttämät kuukaudet.
Hyvä että asioista puhutaan, mutta uskon että on monille uhreille aika rankat kertosäkeistöt...
En vielä.
Eilen päivällä soi biisi päässä, nukkumaan mennessä se soi päässä, aamulla se soi päässä
Tämä:
Sinccis