Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateellinen ihminen ”lähipiirissä”

Vierailija
26.10.2019 |

Havaittu ihminen ns. lähipiirissä joka kadehtii, ei iloitse puolesta, on negatiivinen, puhunut ja varmasti puhuu jatkossakin pahaa muista.

Nyt on sitten poistanut meidät somessa, ja vielä ihan estänytkin. Osui siis aavistus ihan oikeaan... Vahvisti käytöksellään että alunperinkin ollut jotain angstia ilmassa. Kateutta tai jotain meitä vastaan.

Itsellämme on jo pitkään ollut filosofiana, että olemme tekemisissä vain myönteisten ja kannustavien ihmisten kanssa, ja jaamme em positiivisia asioita muillekin 🌺

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filosofiana vain positiivisuus voi indikoida myös sitä, että ihminen systemaattisesti kieltäytyy tunnustamasta tosiasioita eikä halua kehittyä tai edes myöntää realiteetteja.

Minä en kaipaa tähän ap:n kommentteja vaan kehoitan itsetutkiskeluun mistä oikeastaan on kysymys.

Mitä sä tuut tänne Apn ketjuun sitten selittämään? Voi hyvää päivää

Tuo hyvää päivää on sitten kulunut sanonta!

Vierailija
22/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse somessa, mutta miettiessäni omaa lähipiiriä, jossa osa on hyväpakkaisessa työssä, osa pienipalkkaisessa työssä, osa sairastelee vakvasti... niin olisiko ihqu positiivinen päivitys miten taas oli kivaa Lontoossa... kuvasarjaa pukkaa... tykätkää hei, jos ette tykkää olette kateellisia. Tai miten oltiin miehen kanssa ulkona syömässä, kalliisti ja hyvin? Tai miten se lapsi sai taas ties kuinka monennen kympin?

Jostain syystä joku haluaa jakaa tuota "positiivisuutta" somessa, itse pidän onnen oman perheen sisällä.

Niin, tämä on niin suomalainen ajatusmalli.

Ei osata eikä voida iloita muiden puolesta esim Lontoon matkasta, illallisesta tai kokeen kympistä JOS itsellä menee huonommin.

Surullista!

Miksi ihmeessä pitäisi iloita? Jos itse iloitsen omasta uudesta autosta, en todellakaan kuvittele, että muiden pitäisi niin tehdä.

Miksi ei?

Isolle osalle ihmisistä on ihan sama millaisella autolla joku ajaa, oli lähipiiriä tai ei. Toisaalta siinä vaiheessa, kun suvun tunnettu ei niin autoihminen saa työsuhdeautokseen ökyaudin ja laittaa siitä kuvan someen... niin itkisikö vai nauraisiko? Aikaisempia autojaan hän ei ole jostain syystä kuvannut 🤔

Ja tietty tykättiin 😍😘😙😚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi