Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateellinen ihminen ”lähipiirissä”

Vierailija
26.10.2019 |

Havaittu ihminen ns. lähipiirissä joka kadehtii, ei iloitse puolesta, on negatiivinen, puhunut ja varmasti puhuu jatkossakin pahaa muista.

Nyt on sitten poistanut meidät somessa, ja vielä ihan estänytkin. Osui siis aavistus ihan oikeaan... Vahvisti käytöksellään että alunperinkin ollut jotain angstia ilmassa. Kateutta tai jotain meitä vastaan.

Itsellämme on jo pitkään ollut filosofiana, että olemme tekemisissä vain myönteisten ja kannustavien ihmisten kanssa, ja jaamme em positiivisia asioita muillekin 🌺

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Minä kanssa en ole kenenkään ”negatiivisen” kanssa tekemisessä. Sodan uhrit, sairaat ja kärsivät - hyh hyh! Tulee pian syöpä sellaisesta kateuden määrästä.

Voi pullaperseitä positiivispsykologeja.

Vierailija
2/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänkin haluaa olla tekemisissä vain myönteisten ja kannustavien ihmisten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänkin haluaa olla tekemisissä vain myönteisten ja kannustavien ihmisten kanssa?

Niin, luulisi että kaikki haluavat. 😊

Miksi hän puhuu pahaa?

Tosiaan siis oikein hyvä että on itse poistunut kerran on niin negatiivinen ja epäluotettava.

Vierailija
4/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yhteinen sometili? Millaisia positiivisia asioita jaatte muille?

Vierailija
5/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa että pyytää kaveriksi ja sitten poistaa😂

Nolo, nolo, nolo...

Vierailija
6/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisimmat ihmiset löytyvät jostain muualta kuin somesta 🙄

Vierailija
7/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on!

Tuo some oli tässä vain esimerkki, joka vahvisti epäilyksemme. Ap

Vierailija
8/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneksi. Minullakin on pari tuttavaa jotka eivät koskaan reagoi mitenkään positiivisiin päivityksiin mutta vähänkään kirjoin juttuihin kyllä tulee muka empaattisia uteluita.

Vierailija
9/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on moneksi. Minullakin on pari tuttavaa jotka eivät koskaan reagoi mitenkään positiivisiin päivityksiin mutta vähänkään kirjoin juttuihin kyllä tulee muka empaattisia uteluita.

Millaisia nämä positiiviset somepäivityksesi ovat?

Vierailija
10/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosofiana vain positiivisuus voi indikoida myös sitä, että ihminen systemaattisesti kieltäytyy tunnustamasta tosiasioita eikä halua kehittyä tai edes myöntää realiteetteja.

Minä en kaipaa tähän ap:n kommentteja vaan kehoitan itsetutkiskeluun mistä oikeastaan on kysymys.

Vierailija
11/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellämmekin. Aistinko nyt pientä negatiivista tasapainoa tässä samassa?

Vierailija
12/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Filosofiana vain positiivisuus voi indikoida myös sitä, että ihminen systemaattisesti kieltäytyy tunnustamasta tosiasioita eikä halua kehittyä tai edes myöntää realiteetteja.

Minä en kaipaa tähän ap:n kommentteja vaan kehoitan itsetutkiskeluun mistä oikeastaan on kysymys.

Mitä sä tuut tänne Apn ketjuun sitten selittämään? Voi hyvää päivää

Vierailija
13/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen täytyy olla "kateellinen" jotta estää jonkun pariskunnan Facebookissa?

Jo on otettu kilarit, valitetaan avilla facessa estämisestä.

😂

Vierailija
14/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse somessa, mutta miettiessäni omaa lähipiiriä, jossa osa on hyväpakkaisessa työssä, osa pienipalkkaisessa työssä, osa sairastelee vakvasti... niin olisiko ihqu positiivinen päivitys miten taas oli kivaa Lontoossa... kuvasarjaa pukkaa... tykätkää hei, jos ette tykkää olette kateellisia. Tai miten oltiin miehen kanssa ulkona syömässä, kalliisti ja hyvin? Tai miten se lapsi sai taas ties kuinka monennen kympin?

Jostain syystä joku haluaa jakaa tuota "positiivisuutta" somessa, itse pidän onnen oman perheen sisällä.

Vierailija
15/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen täytyy olla "kateellinen" jotta estää jonkun pariskunnan Facebookissa?

Jo on otettu kilarit, valitetaan avilla facessa estämisestä.

😂

No, ei kai kukaan normaalijärkinen estä ketään tuttavaa somessa? Saati ensin pyydä itse kaveriksi ja sitten poista🤦‍♀️🤦‍♀️😆😂

Vierailija
16/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse somessa, mutta miettiessäni omaa lähipiiriä, jossa osa on hyväpakkaisessa työssä, osa pienipalkkaisessa työssä, osa sairastelee vakvasti... niin olisiko ihqu positiivinen päivitys miten taas oli kivaa Lontoossa... kuvasarjaa pukkaa... tykätkää hei, jos ette tykkää olette kateellisia. Tai miten oltiin miehen kanssa ulkona syömässä, kalliisti ja hyvin? Tai miten se lapsi sai taas ties kuinka monennen kympin?

Jostain syystä joku haluaa jakaa tuota "positiivisuutta" somessa, itse pidän onnen oman perheen sisällä.

Niin, tämä on niin suomalainen ajatusmalli.

Ei osata eikä voida iloita muiden puolesta esim Lontoon matkasta, illallisesta tai kokeen kympistä JOS itsellä menee huonommin.

Surullista!

Vierailija
17/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osata eikä voida iloita muiden puolesta esim Lontoon matkasta, illallisesta tai kokeen kympistä JOS itsellä menee huonommin.

Surullista!

Miksi ihmeessä pitäisi iloita? Jos itse iloitsen omasta uudesta autosta, en todellakaan kuvittele, että muiden pitäisi niin tehdä.

Vierailija
18/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista!

Miksi ihmeessä pitäisi iloita? Jos itse iloitsen omasta uudesta autosta, en todellakaan kuvittele, että muiden pitäisi niin tehdä.

Miksi ei?

Vierailija
19/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on!

Tuo some oli tässä vain esimerkki, joka vahvisti epäilyksemme. Ap

Epäilyksemme? Eli juoruilet ja puhut pahaa selän takana?

Vierailija
20/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista!

Miksi ei?

Koska se on vain tavaraa, ja arkea. Todelliset ilot, niistä oikeasti iloitsee somessakin toisten puolesta. Lasten syntymät, paraneminen sairaudesta, onnellinen hyvä elämäntilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä