Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain ekan itse aiheutetun orgasmin 27-vuotiaana

Vierailija
25.10.2019 |

Mitä ajatuksia tämä herättää?
Sitä ennen olin saanut jonkun verran orgasmeja yhdynnässä. En koskaan miehen käsillä tai suullakaan. Nyt ostin sellasen satisfyer klitoriskiihottimen ja vau!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi myöhään jne. Hyvä!! :))

Vierailija
2/7 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma että sait yhdynnäss orkun koska se on aika harvinaista? Jos nytkin sait klitoriskiihottimella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko varma että sait yhdynnäss orkun koska se on aika harvinaista? Jos nytkin sait klitoriskiihottimella

No olen kyllä varma. 😂 voimakas tunne, emätin supiteli yms yms. Mutta senkin siis vain ratsastamalla jolloin klitoris saa stimulaatiota.

Ap

Vierailija
4/7 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olin testannut tavallisi vibraattoreita yms yms eikä mikään antanu orkkua. Vasta kun tämä.

Vierailija
5/7 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 myös ap

Vierailija
6/7 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatuksia..hmm..olisinko hieman kateellinen?

Olen jo ihan nuoresta kyllä saanut orgasmin itse ilman mitään välineitä, jopa pelkän ajatuksen voimalla. Että ei sen puoleen. Mutta miehen kanssa, en koskaan, niin no teininä, n 30 vuotta sitten silloisen poikaystävän kanssa yhden ainoan kerran. Yritä tässä sitten olla jotenkin kiinnostunut seksistä, kun yksin onnistuu paremmin.

Vierailija
7/7 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajatuksia..hmm..olisinko hieman kateellinen?

Olen jo ihan nuoresta kyllä saanut orgasmin itse ilman mitään välineitä, jopa pelkän ajatuksen voimalla. Että ei sen puoleen. Mutta miehen kanssa, en koskaan, niin no teininä, n 30 vuotta sitten silloisen poikaystävän kanssa yhden ainoan kerran. Yritä tässä sitten olla jotenkin kiinnostunut seksistä, kun yksin onnistuu paremmin.

Harmillista. Miksi et pysty ajatuksen voimalla saamaan miehen kanssa? Itsellä oli alkuun samaa ongelmaa, sain ehkä 4-5 vuoden aktiivisen seksielämän jälkeen ekan orgasmini ikinä noin 21-22 vuotiaana. Silloin mietin, että saisinpa orgasmin ihan millä tavalla tahansa.

Ap