Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskaltaisin deiteille? Auttakaa!

Vierailija
25.10.2019 |

Eräs nuorempi mies haluaisi tavata minut, mutta olen aivan paniikissa. Hän ei tiedä että olen erakoitunut täysin himaan ja että olen deitannut viimeksi kolme vuotta sitten. Hiukseni ovat kauheassa kunnossa enkä mitenkään ehdi/jaksa edes parturiin...

Joisin varmaan lärvit mutta kun mies ei juo niin hän huomaisi heti humalani.

Hassua kyllä mutta uskaltaisin kutsua kotiin, voisiko niin tehdä? Kotona voisin ehkä olla vähän rennompi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään vinkkejä/kokemuksia pitkän deittitauon jälkeen?

Vierailija
2/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kävelyllä tms missä pääsee liikkeelle eikä tartte töröttää kahvilassa vastapäätä keskustellen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää kävelyllä tms missä pääsee liikkeelle eikä tartte töröttää kahvilassa vastapäätä keskustellen

Luulen että minun pitäisi kyllä juoda vähän siideriä eli pitäisi olla kuitenkin kai baarissa. Jos nyt täältä ikinä nousen. En ole harrastanut sek siäkäään neljään vuoteen joten olen aikas lukossa.

Vierailija
4/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvin päin tapailu on muuten aika kauheaa :D Itselläkin vastaava tilanne kun emme kumpikaan enää käytä alkoholia ollenkaan. Tulee tosi iso kynnys tehdä yhtään mitään aloitetta.

Vierailija
5/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten miehet toimisivat tuossa tilanteessa. Vetäisivät kauheat pleksit ja tulisivat sitten kännissä myöhässä tapaamiseen. Ehkä sinäkin voit tehdä samoin.

Vierailija
6/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis jokin mukaansatempaava yhteinen aktiviteetti, esim. keilaus, kiipeily, varaston siivous, pihan haravointi, jokin peli... Kun huomiokyky on tekemisessä, jännitys unohtuu. Ja siinä ohessa sitten tutustutte.

Jokin aktiivinen aktiviteetti vaatisi myös vähemmän pynttäytymistä, saisi relattua senkin suhteen.

Vierailija
7/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu. Itse paskoisin alleni jos yht'äkkiä pitäisi treffeille mennä jostain syystä. Olen ehkäpä maailmanhistorian tylsin tyyppi, joten treffeistä olisi luvassa ainakin ikimuistoisen vaivaannuttavat ja pitkäveteiset.

Ehkäpä joku molempia kiinnostava aktiviteetti helpottaisi tunnelmaa riittävästi? Saisi jotain keskustelua aktiviteettiin liittyen, eikä hiljaisuuskaan välttämättä ahdistaisi.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
8/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo ulina senkin pelle.

Vierailija
9/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olis jokin mukaansatempaava yhteinen aktiviteetti, esim. keilaus, kiipeily, varaston siivous, pihan haravointi, jokin peli... Kun huomiokyky on tekemisessä, jännitys unohtuu. Ja siinä ohessa sitten tutustutte.

Jokin aktiivinen aktiviteetti vaatisi myös vähemmän pynttäytymistä, saisi relattua senkin suhteen.

No kun en ole yhtään urheilullinen tyyppi vaan enemmän sellainen keskustelija, mies selvästi myös kiinnostunut juurikin keskusteluista kanssani. Olen myös jokseenkin urbaani eli ei ole mitään pihaa tai varastoa mitä siivota..

ap

Vierailija
10/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka turvallista olisi kutsua mies kotiin ensideiteillä.

Vierailija
11/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö turvalliselle harjotteludeitille miehen kanssa joka ei ole käynyt deiteillä 20 vuoteen? ;)

Vierailija
12/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ensitreffeillä kotiin kutsuisi. Onko mitään paikkaa, missä tunnet olosi mukavaksi? Joku kahvila tms? Ajattele myös sitä, että jos treffit menevät pieleen, niin sun ei tarvitse halutessasi enää ikinä nähdä koko tyyppiä tai kuulla hänestä mitään. 

Vierailija
13/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä ensitreffeillä kotiin kutsuisi. Onko mitään paikkaa, missä tunnet olosi mukavaksi? Joku kahvila tms? Ajattele myös sitä, että jos treffit menevät pieleen, niin sun ei tarvitse halutessasi enää ikinä nähdä koko tyyppiä tai kuulla hänestä mitään. 

No sehän tässä onkin yksi suuri ongelma että olen kiinnostunut hänestä jo nyt. Eli pelkään ehkä eniten juuri sitä että deitit menisivät pieleen enkä kuulisi hänestä enää koskaan eli minut (taas kerran) ghostattaisiin. Ja kun hän on nuorempikin.... ja olen itse ihan ruosteessa.

Haluaisin siis aivan älyttömästi onnistua ja samaan aikaan pysyä kotona piilossa ettei tule taas uutta pettymystä. Viime kerrasta on 3 vuotta ja pieleen meni sekin. Silloin kyllä vielä uskalsin mennä.

Vierailija
14/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän jahkailet ja pyörittelet sitä mielessä niin sitä vaikeammaksi se menee. Yhtä asiaa se mies kuitenkin vain ajattelee :D

Vierailija
15/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän jahkailet ja pyörittelet sitä mielessä niin sitä vaikeammaksi se menee. Yhtä asiaa se mies kuitenkin vain ajattelee :D

Olen ihan ruosteessa kuten sanoin. Mutta mun kokemusten mukaan miehillä on usein muutakin mielessä kuin se yksi, esim. viimeisimmät kaksi deittiäni olivat täysin platonisia. Miehet ovat aika innottomia toisinaan vaikkei moni sitä tiedä.

Vierailija
16/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kotiin kutsumista tarvitse liikaa pelätä, juttelee ja tutustuu entuudestaan hyvin niin aika hyvän kuvan saa toisesta. Menee vaikka pihalle vastaan niin voi vielä arvioida viekö kotiin asti.

Vierailija
17/22 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kotiin kutsumista tarvitse liikaa pelätä, juttelee ja tutustuu entuudestaan hyvin niin aika hyvän kuvan saa toisesta. Menee vaikka pihalle vastaan niin voi vielä arvioida viekö kotiin asti.

Näin mäkin vähän mietin, olen aika hyvä ihmistuntija. Tiedän tämän miehen koko nimen ja nron jo nyt ja voinhan kertoa ne jollekin kaverille sitten.

Kotona voisin ehkä olla rennompi ja juoda pari sidukkaa sohvalla kuin huomamatta ja tarjota hänelle vaikka kahvia. Soittaa musaa (molempia kiinnostavaa) ja olla kuin kotona ollaan.

Vierailija
18/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mäkin vähän mietin, olen aika hyvä ihmistuntija. Tiedän tämän miehen koko nimen ja nron jo nyt ja voinhan kertoa ne jollekin kaverille sitten.

Kotona voisin ehkä olla rennompi ja juoda pari sidukkaa sohvalla kuin huomamatta ja tarjota hänelle vaikka kahvia. Soittaa musaa (molempia kiinnostavaa) ja olla kuin kotona ollaan.

En suosittele tätä nettituttavuuden kanssa. Itse olen tavannut miehiä, jotka netissä kiinnostuneita, mutta yhtäkkiä katoavat kuin tuhka tuuleen tms. Myös pari ei yhtään kiinnostavaa tullut livenä tavattua, vaikka netissä sain toisenlaisen kuvan. Älä missään nimessä tapaa vierasta ihmistä kotona! 1 treffit jossain kahvilla, syömässä, harrastuksessa, kävelyllä tai ulkona kannattaa ehdottomasti pitää oman turvallisuutesi vuoksi.

Vierailija
19/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat riskit kýrpäkàrúsèllisšà on, mutta et ole sitäkään kaihtanut

Vierailija
20/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan sitä kävelyretkeä jossain mukavassa paikassa. Jos asutte Helsingissä, sopikaa tapaaminen Haaksirikkoisten patsaalle ja kävelkää rantaa myöten Hernesaareen ja takaisin. Muilta paikkakunnilta löytyy varmasti samanrapaisia paikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä