Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskaltaisin deiteille? Auttakaa!

Vierailija
25.10.2019 |

Eräs nuorempi mies haluaisi tavata minut, mutta olen aivan paniikissa. Hän ei tiedä että olen erakoitunut täysin himaan ja että olen deitannut viimeksi kolme vuotta sitten. Hiukseni ovat kauheassa kunnossa enkä mitenkään ehdi/jaksa edes parturiin...

Joisin varmaan lärvit mutta kun mies ei juo niin hän huomaisi heti humalani.

Hassua kyllä mutta uskaltaisin kutsua kotiin, voisiko niin tehdä? Kotona voisin ehkä olla vähän rennompi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kotiin kutsumista tarvitse liikaa pelätä, juttelee ja tutustuu entuudestaan hyvin niin aika hyvän kuvan saa toisesta. Menee vaikka pihalle vastaan niin voi vielä arvioida viekö kotiin asti.

Näin mäkin vähän mietin, olen aika hyvä ihmistuntija. Tiedän tämän miehen koko nimen ja nron jo nyt ja voinhan kertoa ne jollekin kaverille sitten.

Kotona voisin ehkä olla rennompi ja juoda pari sidukkaa sohvalla kuin huomamatta ja tarjota hänelle vaikka kahvia. Soittaa musaa (molempia kiinnostavaa) ja olla kuin kotona ollaan.

Mahtaako se kaveri innostua jatkosta, jos ensimmäiseksi huomaa, että tapoihisi kuuluu ryystää siideriä, ehkä keskellä päivää?

Vierailija
22/22 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vie kotiin! Kiva sitten jos et tykkääkkään, mies ei hyväksy hylkäämistä ja alkaa ilmestyä kutsumatta ovelle, istuu pihassa autossa tarkkailemassa sua ym. kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi