Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko joutuneet ghostauksen uhriksi tai teettekö näin itse?

Vierailija
25.10.2019 |

Mulle kävi ekan kerran näin ja jäi kyllä varsin hämmentynyt olo. Tapailtiin miehen kanssa aika tiiviisti pari kuukautta. Vikoil treffeillä käytiin leffassa, pussailtiin normaalisti jne. Ja sen jälkeen totaalinen katoaminen.

Ystävällisesti vielä pyysin vain vastaamaan, onko suhde loppu. Ei mitään. Toivotin sitten vain hyvät jatkot. Ei mitään vastausta.

Kiinnostaisi tietää, miksi joku valitsee noin idioottimaisen toimintatavan.

Onko kokemusta tai näkemystä.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sano, et ghostaaja haluaa jättää jutun avoimeksi, jotta voi muina miehinä palata siihen, jos vaikka joskus tulee yksinäinen olo...

Tämähän on narsistien klassikko - roikotetaan toista, ja sitten taas vähän härkkäistään kun ei ole parempaakaan lähdettä saatavilla. Minulla karuin tapaus (totaalinarsisti) on ottanut yhteyttä vuoden (!) jälkeen katoamisestaan.

Vierailija
22/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ghostattu mutta nyt olen itse tilanteessa jossa pitäisi päättää ghostatako vai ei. Tapasin vähän aikaa sitten entisessä kotikaupungissani nuoruuden "säätöni" ja vietettiin siinä sitten useampi päivä yhdessä. Ollaan viestitelty siitä asti, mies ollut se aktiivisempi osapuoli. Hän oli myös se joka ensimmäisenä ehdotti että "jos ei tapailtaisi muita". Sain käsityksen että on eronnut eksästään puoli vuotta sitten riitaisasti eikä halua olla missään yhteydessä kyseiseen naiseen. Hmm, viime viikonloppuna kävin vanhalla facetilillä pitkästä aikaa niin minun seinällä näkyy kuva jossa tämä nainen istuu auton etupenkillä juoma kädessä ja tämä minun tapailema herra takapenkillä. En jostain syystä edes suuttunut vaan olin lähinnä huvittunut tilanteesta. :D

Arvon raati, mulla olisi lähiaikoina mahdollisuus käydä hänen luonaan panemassa aivoni pellolle ja ghostata sen jälkeen tai sitten vain ghostata ilman tapaamista, kuinka teen? Ps. Seksi on mahtavaa! :D

Ghostaat tietty ilman tapaamista  nyt heti niin kuin ne miehetkin tekee. Et anna sille enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin rumana naisena ihan normaalia, enemmänkin yllätyn JOS joku ei ghostaa. Masennuin noista ghostauksista aikanaan niin paljon etten tavannut yli vuoteen ketään. Nyt sitten rohkastuin ja tapasin erään miehen ja jälleen sama homma. Lupasi ja kehui ties mitä; kaikki jälleen pelkkää valhetta. En mä enää tiedä mitä mä teen kun ei rehellisiä ihmisiä vaan ole.

Vierailija
24/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tapailusuhteeni on päättynyt ghostaukseen miesten puolelta. Viimeisin juttu kesti noin 8 kk, suunnittelimme ulkomaanmatkaa yhdessä ja yhtäkkiä - puff, äijä katosi savuna ilmaan, esti vielä numeronkin. En enää jaksa yrittää miesten kanssa, ei siitä tule kuin paha mieli. Kissalaumaa adoptoimaan vaan.😌

Oliko alffoja vai jännä miehiä?

Vierailija
25/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sano, et ghostaaja haluaa jättää jutun avoimeksi, jotta voi muina miehinä palata siihen, jos vaikka joskus tulee yksinäinen olo...

Niin jotkut ilmeisesti tekevätkin. Mutta veikkaanpa että isoin osa kuitenkaan ei vaan ghostaus toimii päätöksenä jutulle.

Vierailija
26/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jotkut ilmeisesti tekevätkin. Mutta veikkaanpa että isoin osa kuitenkaan ei vaan ghostaus toimii päätöksenä jutulle.

Ihan mieletön ihmissuhdetaitojen kruunu: ghostaus.

Vierailija
27/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on narsistien klassikko - roikotetaan toista, ja sitten taas vähän härkkäistään kun ei ole parempaakaan lähdettä saatavilla. Minulla karuin tapaus (totaalinarsisti) on ottanut yhteyttä vuoden (!) jälkeen katoamisestaan.

Mulla on eräs nainen ottanut 1 vuoden aikana 5 eri kertaa uudestaan yhteyttä sen jälkeen kun on ghostannut. Kolmannen kerran ei tullut huono olo enää. Viimeisellä tapaamiskerralla kun katsoin tätä naista tunsin niin suurta halveksunnan tunnetta kun voi tuntea toista ihmistä kohtaan.

Vierailija
28/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei irronnut lapsinaisvartaloa aikuisnännein.

Vierailija
29/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ghostannut.  Sinaansa en ikina ole ollut parisuhdeihmisia, mutta olen silloin talloin ajautunut tapailemaan ihmisia.  Yhden kanssa jutut alkoi menna liian akkia liian vakavaksi, alkoi jattaa tavaroita asuntooni ja puhumaan tulevaisuuden suunnitelmista (han tiesi etten halua lapsia)   

Alkoi vaan ahdistamaan ja allottamaan koko mies.  Olen tosi introvertti ja kylla olen tietoinen etta on ehka paassa jotain vikaa,  mutta en kyennyt jatkamaan.  

Ilmoitin kylla syyt hanelle myohemmin, koska tunsin syyllisyytta ja pidan itseani muuten aika jamerana henkilona.  

Vierailija
30/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä, tekeekö jotkut oikeasti tuota että useamman kuukauden tapailun jälkeen vaan lakkaa vastaamasta viesteihin? Uskomatonta! Itse olen kyllä ghostannut jonkun yhden tai kahden tapaamisen jälkeen, jos ihminen ei ole ollut mielestäni sitten kuitenkaan kiinnostava. Parin kuukauden jälkeen pitäisi kyllä ja vähän selittää, että miksi tapailu loppuu.

Vierailija
31/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mistä tiedät että hemmo ei ole kuollut tms.?

Mulle kävi kerran näin. Tapailtiin ja kaikki oli oikein hyvin. Mutta yhteys loppui kuin seinään. Kuukausiin ei mitään kuulunut.

Myöhemmin selvisi, että jätkä oli joutunut linnaan. 😬

Täysi yllätys. Juttu sluta.

Vierailija
32/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti tekee. Onhan toi ihan käsittämätöntä.

Vierailija
33/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee. Monikin.

Mä ole oppinut et viestikin on ruma tapa jättää toinen. Pitäisi olla selkärankaa sanoa asia ihan kasvokkain.

Nykyisellä somekansalla viestikin on liikaa vaadittu.

Vierailija
34/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kerran näin. Tapailtiin ja kaikki oli oikein hyvin. Mutta yhteys loppui kuin seinään. Kuukausiin ei mitään kuulunut.

Jatkan vielä, että jätkä halusi siis jatkaa suhdetta. Mutta mutta. Oli vielä miettinyt kiven sisässä kuinka oli paska fiilis mun takia, kun ei voinut vastata mun yhteydenottoihin ja selittää... Puhelinnumeroita ei osata ulkoa ja mun nro on salainen. Linnasta päästyään soitti heti ensimmäiseksi mulle ja kertoi missä on ollut. 😬

35/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi perehtyä vähän siihen mistä kirjoittaa koska narsisti ei käyttäydy noin. Jotain muuta enneminkin on taustalla.

Itse aiheeseen liittyen olen kyllä samaa mieltä kuin muutama muukin kirjoittaja, eli kyllä me miehet olemme ihan kantapään kautta oppimme ottaneet, sinänsä surullista että jotkut miehet sitten näköjään siirtävät oppimansa vahingon kiertoon takaisin teille naisille.

Turhaa sitä on mitään tekosyitä keksiä jos ghostaa jonkun, sehän on vallankäyttöä, osoitus ettei toinen ole ihmisenä minkään arvoinen, henkistä väkivaltaa.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
36/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnaan... 😀

No näyttäis ainakin lukeneen viestit, mut voihan se maata koomassakin ja sen äiti huolehtii sen puhelimesta.

Vierailija
37/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti tekee. Onhan toi ihan käsittämätöntä.

Tämä meni väärälle, piti mennä viestiin #29

Vierailija
38/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi perehtyä vähän siihen mistä kirjoittaa koska narsisti ei käyttäydy noin. Jotain muuta enneminkin on taustalla.

Itse aiheeseen liittyen olen kyllä samaa mieltä kuin muutama muukin kirjoittaja, eli kyllä me miehet olemme ihan kantapään kautta oppimme ottaneet, sinänsä surullista että jotkut miehet sitten näköjään siirtävät oppimansa vahingon kiertoon takaisin teille naisille.

Turhaa sitä on mitään tekosyitä keksiä jos ghostaa jonkun, sehän on vallankäyttöä, osoitus ettei toinen ole ihmisenä minkään arvoinen, henkistä väkivaltaa.

Just näin. Mut mikä tässäkin tapauksessa motivoi tätä miestä käyttämään henkistä väkivaltaa? Jotkut omat traumat varmaan. Oli tosiaan tosi sulkeutunut.

Ap

Vierailija
39/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut joukkoghostattiin kun yksi selkäänpuukottaja mustamaalasi bileissä isolle joukolle valheita

Vierailija
40/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri mieltä. Kyllä narsisti roikottaa jos siihen vain saa mahdollisuuden. Toinen ei merkitse mitään, hänet voi siirtää katoamalla syrjään, ja palata jälleen kokeilemaan jäätä sitten kun ei parempaakaan lähdettä irtoa. Juuri tämä on narsistista toimintaa; roikottaa ihmissuhteita oman päänsä mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi