Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko joutuneet ghostauksen uhriksi tai teettekö näin itse?

Vierailija
25.10.2019 |

Mulle kävi ekan kerran näin ja jäi kyllä varsin hämmentynyt olo. Tapailtiin miehen kanssa aika tiiviisti pari kuukautta. Vikoil treffeillä käytiin leffassa, pussailtiin normaalisti jne. Ja sen jälkeen totaalinen katoaminen.

Ystävällisesti vielä pyysin vain vastaamaan, onko suhde loppu. Ei mitään. Toivotin sitten vain hyvät jatkot. Ei mitään vastausta.

Kiinnostaisi tietää, miksi joku valitsee noin idioottimaisen toimintatavan.

Onko kokemusta tai näkemystä.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkin on yks alkkis ghostannut. Valitin sen juomisesta ja katosi.

Vierailija
62/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain henkisesti huonokuntoiset tekevät tota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hilaa keskustelun takaisin etusivulle*

Vierailija
64/73 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta jos toinen osapuoli olisi kysynyt selitystä niin olisin vastannut.

Vierailija
65/73 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hip

Vierailija
66/73 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ja minulle on tehty. Tosin en koe joutuneeni minkään "uhriksi". Aikoinaan tämä oli ihan normaali toimintatapa suhteiden alkuvaiheissa että yhteydenpito vain hiipui ja siitä toinen tiesi että ei toista kiinnosta. 

Itselleni ikävin jätetyksi tuleminen oli se, kun mies pyysi ilman mitään ennakkovaroituksia tapaamaan normaalisti ravintolaan ja sinne päästyäni ilmoitti ettei halua jatkaa tapailua. Murruin täysin vieraiden ihmisten edessä. Kysyin, miksi hän halusi juoksuttaa minut julkiselle paikalle kuulemaan tällaisen. Miksei tekstari riittänyt? Olisi kuulemma ollut huonoa käytöstä. No mieluummin minä sen olisin ottanut tai olisi vaikka ghostannut sitten jos ei kiinnostanut. Mutta kun piti päästä olemaan joku hyvis ilmeisesti.

Vierailija
67/73 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, luin kuvakertomuksen vm 2022 Rolls Royce ghost autosta.

Vierailija
68/73 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaan kaikki. Ei kiinnosta v tun vertaa jonkun nettipirkon henkinen hyvinvointi 😅

Vierailija
69/73 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä tee. Osaan puhua ja kertoa, jos ei vaan sytytä.

Vierailija
70/73 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi urpo myös tuli yhteisen yön jälkeen valmistelemalleni illalliselle ja söi hyvällä ruokahalulla vain ilmoittaaksen että on ihastunut toiseen naiseen. En ole koskaan tuntenut itseäni niin hyväksikäytetyksi. Olisin mieluummin tullut ghostatuksi.

Vierailija
71/73 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan nykypäivää. Kaikki tekee noin kun ne ei kuulemma halua olla ilkeitä. Eiks oo järkkyä? Paskaa sanon minä. Kasvakaa!

Vierailija
72/73 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen osoittautui vaan niin mulquksi. Kerroin kyllä moneen kertaan suhteen aikana tuntemuksista mutta mikään ei muuttunut en jaksanut enää käydä mitään selittelyjä läpi blokkiin vaan. Vois vähempää kiinnostaa miltä kyseisestä ihmisestä tuntui oppipahan siihen että kaikki ei yhtä narsistia nöyristele eikä selittele. Yleensä se johtuu siitä että on omassa mielessä asian jo läpikäynyt ja toinen on niin raskas ihminen ettei vaan jaksa. Niillekkin keille on selittänyt aloittavat armottoman jankutuksen. 

Vierailija
73/73 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku joskus päässyt hyvässä hengessä eroon jostain riippakivestä ? Kertonut rehellisesti kuin tylsä joku on eikä herätä enää mitään fiiliksiä jopa ehkä ahdistaa koko ihminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi