Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko joutuneet ghostauksen uhriksi tai teettekö näin itse?

Vierailija
25.10.2019 |

Mulle kävi ekan kerran näin ja jäi kyllä varsin hämmentynyt olo. Tapailtiin miehen kanssa aika tiiviisti pari kuukautta. Vikoil treffeillä käytiin leffassa, pussailtiin normaalisti jne. Ja sen jälkeen totaalinen katoaminen.

Ystävällisesti vielä pyysin vain vastaamaan, onko suhde loppu. Ei mitään. Toivotin sitten vain hyvät jatkot. Ei mitään vastausta.

Kiinnostaisi tietää, miksi joku valitsee noin idioottimaisen toimintatavan.

Onko kokemusta tai näkemystä.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis nyt edes moralisoi vaan ihmettelen.

Toki se ghostaaminenkin tuottaa saman tiedon, ettei kiinnosta, mutta olisihan se nyt selkeämpää ja nopeampaa sanoa ihan suoraan. Jää siinö nyt aika moneksi päiväksi ihmettelemään, et missä menee, varsinkin kun tyyppi lukee heti viestit, ei estä tms, Ei vaan vastaa.

Vierailija
2/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran tehnyt noin. Mies halusi pelkkää seksiä ja oli kovin kiireinen aina muuten, jätin yksinkertaisesti vastaamatta hänen vonkausviestiinsä. Katsoin että meidän suhteemme laatu oli niin pelkistetty etten ollut velvollinen selittämään hänelle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle teki mun nuoruuden ihastus noin. Tavattiin aikuisina uudestaan ja aloitettiin suhde, ensin hän pommitti niin etten voinut vessassakaan käydä ettei viestiä olisi pukannut. Näin jatkui kolmisen kuukautta ja sitten - nada, ei mitään, mies katosi.

Yritin kanssa kysyä että mikä tuli, ei koskaan vastausta!

Tässä tapauksessa hänellä taisi olla kyllä vielä selvittelemistä eksänsä kanssa joka ei kai sitten ollutkaan niin eksä. Olisi voinut sen kyllä kertoa.

Vierailija
4/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse saanut monta kertaa vastaavanlaista kohtelua, niin jossain vaiheessa sitä alkaa itsekin kohtelemaan muita samalla tavalla.

Ja en nyt tarkoita että ap on kohdellut muita huonosti.

Jossain vaiheessa se ghostaaminen osuu omalle kohdalle myös niillä jotka sitä harrastaa ja ehkä he silloin ymmärtävät kuinka epäkohteliasta käytöstä sellainen on.

Vaikka ei kiinnostaisikaan, niin voi sen myös kertoa, eipähän vastapuolen enää tarvitse sitten miettiä minne kukakin katosi.

Vierailija
5/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt noin. Antoi ymmärtää olevansa ihan in love parin kuukauden ajan, sitten vaan hups katosi. Ei mitään. Selvisi myöhemmin, että "eksänsä" oli raskaana ja olivat tämän naisen (julkinen profiili) fb:n mukaan seurustelleet jo kun tapaili minua. En kyllä edelleenkään ymmärrä missä välissä mies pyöritti toistakin naista, kun näimme ja viestittelimme joka päivä. Vauhdikas kaveri! Ilmankos valitteli aina väsymystään.

Itse olen ainakin kerran kadonnut ja blokannut, mutta ainoastaan koska mies ei uskonut, etten halua enää tavata. Eri asia siis.

Vierailija
6/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vanhempieni uhri, näkymätön.

Vierailija
7/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko tämä varsinaisesti ghostausta, mutta mulle käynyt myös hämmentävästi. Oltiin miehen kanssa n. kuukauden ajan tiiviisti kontaktissa, viestiteltiin ja käytiin muutamilla treffeillä. Pussailtiin ja mies kävi mun kotonakin. Viimeisellä kerralla vielä puhuttiin, että kumpikin haluaa jatkaa tutustumista. Mies oli kuitenkin aikaisemmin vaikuttanut vähän vetäytyvältä, ei enää tehnyt aloitteita viesteissä, mutta vastasi kyllä mun viesteihin. Siksi kysyinkin häneltä vikalla tapaamiskerralla, että onko vielä kiinnostusta jatkaa tutustumista. Vakuutti että on. Jätin sitten hieman palloa hänelle, että jos kerta kiinnostaa, niin voisi myös viestitellä, ja miehestä ei enää kuulunutkaan yhtään mitään. Olin melko hämmentynyt ja pettynyt, sillä itse olin todella ihastunut.

Tulin siihen tulokseen, että mies oli kenties tullut toisiin ajatuksiin, mutta hänellä ei vain ollut kanttia sanoa sitä eikä edes vastata rehellisesti, kun sitä suoraan kysyin. Kysyit, miksi joku valitsisi tällaisen toimintatavan? Se on sosiaalisesti helppo tapa päästä eroon toisesta ihmisestä, kun ei tarvitse hoitaa epämiellyttävää keskustelua. Siinäpä se. Raukkamaista, mutta valitettavan yleistä nykyään.

Vierailija
8/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on outoa koska tää ap:n tapailema mies vaikutti muuten kohteliaalta ja fiksulta. Äärimmäisen sulkeutuneelta kyllä.

Jotenkin ei vain mee käsityskykyyn, että kun laitoin, et “

musta on hyvä puhua suoraan. Et voit sanoa ihan hyvin, et suhde on ohi. Hyväksyn sen kyllä täysin.” Ja silti ei mitään.

huoh.

Ap

Vierailija
9/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tässä tapauksessa mies vielä itse ehdotti tapaamista ja tosiaan ihan normaalit treffit (paljon hellyyttä) jne...

Ja sit katoaminen. En oikein tajunnut missä vaiheessa ne toiset ajatukset tuli. Ois just kiva et toinen voisi ihan vähän avata asiaa, niin ei tarttis näin pöllönä jäädä ihmettelemään, mutta ei sitten kai vain kaikilla ole kykyä.

Ap

Vierailija
10/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tapailusuhteeni on päättynyt ghostaukseen miesten puolelta. Viimeisin juttu kesti noin 8 kk, suunnittelimme ulkomaanmatkaa yhdessä ja yhtäkkiä - puff, äijä katosi savuna ilmaan, esti vielä numeronkin. En enää jaksa yrittää miesten kanssa, ei siitä tule kuin paha mieli. Kissalaumaa adoptoimaan vaan.😌

Vierailija
11/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet toimii noin... on alussa aivan yli-innoissaan ja haluaa koko ajan tavata ja viestiä ja sitten vain katoavat. Mulla on mennyt luotto osittain miehiin juuri tämän takia ja suhtaudun alun intoiluun nykyään todella skeptisesti. Mieluummin hitaasti kuin näin.

Vierailija
12/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ghostattu mutta nyt olen itse tilanteessa jossa pitäisi päättää ghostatako vai ei. Tapasin vähän aikaa sitten entisessä kotikaupungissani nuoruuden "säätöni" ja vietettiin siinä sitten useampi päivä yhdessä. Ollaan viestitelty siitä asti, mies ollut se aktiivisempi osapuoli. Hän oli myös se joka ensimmäisenä ehdotti että "jos ei tapailtaisi muita". Sain käsityksen että on eronnut eksästään puoli vuotta sitten riitaisasti eikä halua olla missään yhteydessä kyseiseen naiseen. Hmm, viime viikonloppuna kävin vanhalla facetilillä pitkästä aikaa niin minun seinällä näkyy kuva jossa tämä nainen istuu auton etupenkillä juoma kädessä ja tämä minun tapailema herra takapenkillä. En jostain syystä edes suuttunut vaan olin lähinnä huvittunut tilanteesta. :D

Arvon raati, mulla olisi lähiaikoina mahdollisuus käydä hänen luonaan panemassa aivoni pellolle ja ghostata sen jälkeen tai sitten vain ghostata ilman tapaamista, kuinka teen? Ps. Seksi on mahtavaa! :D

Vierailija
13/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa masentavaa.

Vierailija
14/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ghostattu mutta nyt olen itse tilanteessa jossa pitäisi päättää ghostatako vai ei. Tapasin vähän aikaa sitten entisessä kotikaupungissani nuoruuden "säätöni" ja vietettiin siinä sitten useampi päivä yhdessä. Ollaan viestitelty siitä asti, mies ollut se aktiivisempi osapuoli. Hän oli myös se joka ensimmäisenä ehdotti että "jos ei tapailtaisi muita". Sain käsityksen että on eronnut eksästään puoli vuotta sitten riitaisasti eikä halua olla missään yhteydessä kyseiseen naiseen. Hmm, viime viikonloppuna kävin vanhalla facetilillä pitkästä aikaa niin minun seinällä näkyy kuva jossa tämä nainen istuu auton etupenkillä juoma kädessä ja tämä minun tapailema herra takapenkillä. En jostain syystä edes suuttunut vaan olin lähinnä huvittunut tilanteesta. :D

Arvon raati, mulla olisi lähiaikoina mahdollisuus käydä hänen luonaan panemassa aivoni pellolle ja ghostata sen jälkeen tai sitten vain ghostata ilman tapaamista, kuinka teen? Ps. Seksi on mahtavaa! :D

Ghostaus onkin ok, jos on syy loukata. Mun tapauksessa sitä ei ollut.

Ap

Vierailija
15/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mun mielestä ihan väkivaltaa hylätä toinen yllättäen ilman selitystä. Ikään kuin ei olisi edes sen selityksen arvoinen.

Vierailija
16/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sano, et ghostaaja haluaa jättää jutun avoimeksi, jotta voi muina miehinä palata siihen, jos vaikka joskus tulee yksinäinen olo...

Vierailija
17/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gohustaus Busters!!!

Vierailija
18/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se mun mielestä ihan väkivaltaa hylätä toinen yllättäen ilman selitystä. Ikään kuin ei olisi edes sen selityksen arvoinen.

Samoin ajattelen. Eli onko tässä tarkoitus loukata vai olla mukamas niin hienotunteinen, ettei sanoisi suoraan?

Vierailija
19/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tapailusuhteeni on päättynyt ghostaukseen miesten puolelta. Viimeisin juttu kesti noin 8 kk, suunnittelimme ulkomaanmatkaa yhdessä ja yhtäkkiä - puff, äijä katosi savuna ilmaan, esti vielä numeronkin. En enää jaksa yrittää miesten kanssa, ei siitä tule kuin paha mieli. Kissalaumaa adoptoimaan vaan.😌

No huh, ihan järkyttävää! Jonkun 2kk vaikka ymmärtääkin edes jollain tasolla, mutta 8kk on jo tosi pitkä aika tulla hylätyksi noin. Noh, onhan niitä perheen isiäkin, jotka lähtee vaan tupakkaa ostamaan.

Onneksi mun mies ei polta 🤔

Vierailija
20/73 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellenikin kävi tämä nyt ensimmäistä kertaa. Olen ihmetellyt, mistä ihmiset löytävät niin keskenkasvuisia miehiä, mutta nyt tuli ihan yllätyksenä omalle kohdalle. Loukkaa. Etenkin kun viimeisellä tapaamisella suhde tuntui edenneen ja syventyneen entisestäänkin. Höh ja paha mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi