Kuukautiskierron loppuvaiheessa on muutama raivopäivä ja sille ei vain voi mitään!
Kommentit (24)
Loppuvaiheessa? Taidat käyttää vaan tekosyynä.
Kyllä sille voi. Ruokavalio kohdilleen, liikunta ja uni.
Huono provo. Raivopäivät on ennen kuukautisia, eikä sekään oikeuta olemaan raivohullu kanssaihmisiä kohtaan.
Ap ymmärrän
Tää vaan on niitä asioita... et turha usein selittää
Ap, fiil juu niin
Kuulkaa. Ruokavalio e i a u t a !!!
Sä olet itsellesi antanut tekosyyn olla kusipää pari päivää kuussa. Mistään muustahan siinä ei ole kyse
Aikuinen ihminen kontrolloi itse käytöstään. Hyväksykää se ja kasvakaa aikuisiksi
Mulla auttoi kun aloin syödä rautaa pienen annoksen päivittäin.
Tämän vuoksi toivon että naisesta ei tule koskaan ydinasevaltion johtajaa.
Ei ole, ap. Ei ole.
Hormonihässäkkä on laantunut kuukautisten lopulla.
Puhut paskaa trolli.
1-2 päivää ennen menkkoja mulle iskee raivosiivous. Ihan yhtäkkiä alan puunaamaan kotia lattiasta kattoon. Iha raivolla, tehokasta.
Mulla on käytössä hormoonikierrukka ollut juurikin noiden mielialojen takia, koska pillerit ei tuonut niihin tarpeeksi tehoa tasata niitä.
Ap puhui kuukautiskierron lopulla. Eli pari päivää ennen menkkoja. Mitä ihmettä te muut oikein luitte?
Muuhun. Ap, hae apua ongelmaasi. Tuo ei ole normaalia, eikä tuota saa/pidä hyväksyä.
Jos se on semmoista että on ihan kauheeta pari päivää, niin voi olla siitä että menkat on loppumassa... Siis kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Huono provo. Raivopäivät on ennen kuukautisia, eikä sekään oikeuta olemaan raivohullu kanssaihmisiä kohtaan.
No niinhän ap sanoikin. Kierto alkaa, kun kuukautiset alkaa, eli kierron loppu on ennen kuukautisia.
Nettivinkattu