Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ei pese käsiään vessakäynnin jälkeen?

Vierailija
25.10.2019 |

Hanan äänen kuulee joissakin tapauksissa hyvin.

Kommentit (176)

Vierailija
21/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomia selityksiä taas sille miksi olen likainen,laiska ja epäsiisti! Helsingin hienoimmissa ravintoloissakin suuri osa naisista pikkuisen hipaisee sormenpäitään kylmällä vedellä wc-käynnin jälkeen. Ällöttävää. Kuulkaas nyt,bitches,vaikka en teidän terveydestänne välitä pätkääkään,niin se,että te levitätte bakteereja ympäri ravintoloita ja koko kaupunkia samalla altistaen lapsia,vanhuksia ja monista kroonisista taudeista kärsiviä ihmisiä on todella ilkeää ja vastuutonta. Saippua ja lämmin vesi käyttöön NYT!

Vierailija
22/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuse käsilleni 👍

Mutta toinen on paskaisilla käsillään koskenut siihen vessanoven kahvaan joten siitä vain suoraan kahvipöytään nuolemaan munkkisia sormiasi.

No se on varmaan koskenut myös siihen keittiön oveen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta kerrotte että ette huuhtele peräreikää kun käytte suihkussa.

Nuoletan aina peräreikäni vaimolla joten ei tarvi pestä.

Vierailija
24/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa selittää kirjoitti:

Uskomattomia selityksiä taas sille miksi olen likainen,laiska ja epäsiisti! Helsingin hienoimmissa ravintoloissakin suuri osa naisista pikkuisen hipaisee sormenpäitään kylmällä vedellä wc-käynnin jälkeen. Ällöttävää. Kuulkaas nyt,bitches,vaikka en teidän terveydestänne välitä pätkääkään,niin se,että te levitätte bakteereja ympäri ravintoloita ja koko kaupunkia samalla altistaen lapsia,vanhuksia ja monista kroonisista taudeista kärsiviä ihmisiä on todella ilkeää ja vastuutonta. Saippua ja lämmin vesi käyttöön NYT!

Ja käsidesi. Sitä saa Lidlistä ihan muutamalla eurolla.

Vierailija
25/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ystävällisesti kertoa mikä on oikea tapa miten Sinä sen huuhtelet?

Vierailija
26/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistan suihkupään ja huuhtelen ihan letkulla.

Vierailija
27/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska uskon visusti siihen , että riittävät bakteerit takaavat hyvän vastustuskyvyn. Pesen kädet vain sillon,jos niissä on näkyvää likaa, tai ne haisevat.

Ja ei, en ole koskaan kipeä.

Entäpä kaikki muut ihmiset,joita saastaisuutesi sairastuttaa? Ai,niin, sinähän nähtävästi välität vain itsestäsi.

Vierailija
28/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska uskon visusti siihen , että riittävät bakteerit takaavat hyvän vastustuskyvyn. Pesen kädet vain sillon,jos niissä on näkyvää likaa, tai ne haisevat.

Entäpä kaikki muut ihmiset,joita saastaisuutesi sairastuttaa? Ai,niin, sinähän nähtävästi välität vain itsestäsi.

Vierailija
29/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siitä tule se vesi niin kovalla paineella ja pistemäisesti että se sattuu?

Vierailija
30/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona harvoin pesen, ehkä joskus yleisessä vessassa saatan pestä.

Olen elänyt 60+ enkä ole juurikaan sairastanut.

Työpaikalta sain ihan hirveän mahataudin 10 vuotta sitten. Niin sai kaikki muutkin, jotka söivät työkaverin synttärikakkua, jossa oli vadelmia.

Vierailija
31/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on saastaisia. Minä miehenä kyllä pesen kädet joka vessakäynnin jälkeen ja ulko ovesta poistun jalalla potkaisenalla tai kyynärpäällä tönäisemällö. Tiesittekö että monet Afrikkalaiset pyyhkivät persiinsö vasemmalla kädella (siis ilman paperia) ja ovat olevinansa hyvinkin hygieenisiä koska syövät taas sit oikealla kädellä 🤢

Vierailija
32/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siitä tule se vesi niin kovalla paineella ja pistemäisesti että se sattuu?

Alussa piti olla vähän varovainen mutta siihen tottuu. Menetelmä on muuten oikeasti tehokas.

Vierailija
33/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä me muut? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissasi luulet, että jos minulla esimerkiksi olisi tarttuva tauti, niin käsien pesu estäisi sen? Ei estä.

Mä en ymmärrä mistä näitä neurootikkoja sikiää.

Vierailija
34/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ripulikäsikin on sen vessanpöntön kannen laskenut ja huuhtelunappia painanut. Tosi ällöttävää ettei jotkut osaa oikeasti pestä käsiään...

Vierailija
35/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsien pesulla voidaan ehkäistä noin puolet virusinfektioista. Eli ne jotka jättävät kätensä pesemättä ihan tosissaan haluavat tulla kipeäksi ja samalla tartuttaa muita. 

Vierailija
36/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä me muut? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissasi luulet, että jos minulla esimerkiksi olisi tarttuva tauti, niin käsien pesu estäisi sen? Ei estä.

Mä en ymmärrä mistä näitä neurootikkoja sikiää.

Käsien pesu auttaa hillitsemään tautien leviämistä.

Vierailija
37/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on saastaisia. Minä miehenä kyllä pesen kädet joka vessakäynnin jälkeen ja ulko ovesta poistun jalalla potkaisenalla tai kyynärpäällä tönäisemällö. Tiesittekö että monet Afrikkalaiset pyyhkivät persiinsö vasemmalla kädella (siis ilman paperia) ja ovat olevinansa hyvinkin hygieenisiä koska syövät taas sit oikealla kädellä 🤢

Sä pitelet kikkeliäsi käsin pissalla, naiset ei koske pimpuliinsa kuin kuivatessaan paperilla. Eli miehet ovat saastaisempia.

Vierailija
38/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Naiset pissii siististi, mutta ukot pitelee kädessään jotain inhottavaa lihapalasta, joka on käynyt ties missä! 🤢

Vierailija
39/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä pitelet kikkeliäsi käsin pissalla, naiset ei koske pimpuliinsa kuin kuivatessaan paperilla. Eli miehet ovat saastaisempia.

No minä käyn istualtani pissalla ni ei tarvi sitä kikeliä pidellä.

Vierailija
40/176 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsien pesulla voidaan ehkäistä noin puolet virusinfektioista. Eli ne jotka jättävät kätensä pesemättä ihan tosissaan haluavat tulla kipeäksi ja samalla tartuttaa muita. 

Olin eräässä työssä, jossa jouduin pesemään jatkuvasti käsiä sekä käyttämään käsidesiä asiakkaiden takia (etten olisi levittänyt heihin bakteereita). Olin jatkuvasti kipeä. Lopetin työn, ja jatkoin käsienpesemättömyys linjalla, enkä ole ollut sen jälkeen kipeä vuosiin. Mikä selittää tämän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi