Onko naisen tärkein ns tehtävä olla hoikka koko elämänsä?
Siltähän se tuntuu, että kaikkien naisten kuuluisi olla hoikkia. Miksi?
Kommentit (64)
Miesten mielestä on juuri niin, ettei nainen saisi muuttua edes vuosikymmenien myötä. Miehet itse voivat patvistua rauhassa ja se tuo vain karismaa:( Tosi surullista.
Itse olen 61-vuotias ja vieläkin vetävä mimmi. Meikkaan, kuntoilen ja olen ulkoisesti nuorekas. Nuoret miehet baarissa yrittää iskeä. Silti mieheni aina mainitsee painostani; olin anorektsisen laiha parikymppisenä ja nyt olen normipainossa. Ja mun pitäisi olla samassa anorektikon painossa, jossa olin parikymppisenä, säälittävää.
Onneksi itsetuntoni on iän myötä parantunut. En tuijota painoani, vaan monet muut asiat ulkoisten seikkojen lisäksi ovat lisänneet itsetuntoani. Mutta aikaa siihen meni, koska olen koko avioliiton saanut kuulla, että naisen pitää olla laiha. Voi mitä naisen häpäisyä. Onneksi olen päässyt moisesta yli.
taas sitä normaalipainoinen on sairaalloisen laiha...
läskien u l i n a a
Jos näin olisi, merkittävä osa markkinatalouden tuottavasta bisneksestä kärsisi. On jos mitä pikaruokaravintolaa, jossa tarjotaan myrkyllisissä transrasvoissa kastettuja pullia yhdistyneenä tehotuotetun tressaantuneen nautaeläimen takapuoleen. Kaupat notkuvat hyllymetreittäin puhdasta glukoosia ja fruktoosia, joka odottaa innokkaana sokerille jo geneettisesti persoja kaksijalkaisia, joiden palkkiojärjestelmät huutavat päivittäistä pelastajaansa.
Herkuttelu on velvollisuus, minkä jälkeen on tietenkin velvollisuus lohduttomasti kokeilla erilaisia laihdustustuotteita synnin päästön toivossa. Onneksi laihdutuskuurin kuuluukin olla vain väliaikainen rituaali, koska jos se toimisi, se kuihduttaisi markkinat ja tuhoaisi kukoistavan ruokateollisuuden. Naisen kuuluu olla lihava, koska hän ei voisi muuten toteuttaa normaaliksi koettua elämäntapaa eikä tuottaa kysyntää markkinoiden tarjontaan. Myös miehen kuuluu olla lihava. Ja molemmat sukupuolet tunnollisesti noudattavat tätä velvollisuuttaan osin siksi, kun eivät muuta voi. Tämän vuoksi suurin osa ihmisistä on lihavia, eivät laihoja.
Motivaatio. Elämäntilanne. Noi vaikuttaa siihen miltä näyttää uskokaa tai älkää.