Hengaatko poliitikkojen kanssa vain saadaksesi meriittiä ja näkyvyyttä?
Aivan sama mikä puolue, kunhan olet ”mukana”. Maanpetturuusepäily tai mikään muukaan ei ole este, kunhan ihmiset ajattelevat sinunkin olevan sisäkehällä?
Kommentit (9)
Kyllä se kuule aika tärkeää on pysyä keskiössä tässä yrittäjyydessä!
Vierailija kirjoitti:
Olen itseäni kohtaan humaani ja photoshoppaan heidät kuviini.
Minä teen tätä myös. En halua tartuntaa, mutta maine on tärkein.
En, heengaan kohublondien kanssa jotta saan piparia.
Kyllä. Mahdollisuuksien mukaan fanitan ja nuolen perseitä. Olen ollut tällainen pienestä pojasta saakka.
Jostain syystä kolme puoluetta yritti saada kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi "koska olet toimelias & aikaansaava ja hyvä esiintyjä". Nuo ansiot pelkästään junnu-urheilun ja parin yhdistyksen merkeissä.
Kyllä, pitää paikkansa, mutta vain niiden asioiden tiimoilta joista olen kiinnostunut. Politiikan tekeminen kiinnostavuudeltaan jokseenkin napanöyhdän kaivelun tasolla. Joten en todellakaan halua olla missään tekemisissä poliitikoiden tms kanssa.
En hengaa meriittien enkä näkyvyyden vuoksi. Poliitikot ovat kuitenkin usein kiinnostavia ihmisinä ja heillä on paljon erilaista asiaosaamista, kontaktiverkostoja sekä konkreettista vaikutusvaltaakin asioihin, joten heidän kanssaan on mukava jutella asioista ja koettaa vaikuttaa heidän ajatuksiinsa ruohonjuuritason vinkkelistä sekä heidän kauttaan voi tutustua uusiin kiinnostaviin ihmisiin. Poliitikkojen kanssa yleensä on helppo keskustella kaikenlaisista asioista ja heillä on aika laaja näkemys monista asioista, josta voi oppia aina uutta. Sehän on osa heidän toimenkuvaansa poliitikkona, olla perillä asioista ja kommunikoida taviksien kanssa, pitää yllä vuorovaikutusta tavallisen kansan ja vallankäyttäjien (joita osin itsekin ovat, mutta varsinkin virkamieskoneiston) välillä.
Olen itseäni kohtaan humaani ja photoshoppaan heidät kuviini.