Onko teillä viiniä aina kaapissa vieraiden varalle?
En ole tajunnut, että pitäisi olla. Miehen veljen perhe oli aika nyrpeän näköinen, kun tarjosimme vain kahvia ja teetä ja ruuan kanssa vettä tai piimää. :(
Kommentit (55)
Meillä ei viinejä lipitellä, joten ei sitä vieraitakaan varten täällä säilytellä.
Ei minulla viini säilyisi.
Yllätysvieraita ei käy, eli jos tiedän että on tulossa joku joka ehkä haluaisi viiniä tai tilanne sopii viinin tarjoiluun, niin ehdin käydä ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Piimää ruokajuomaksi... 🙄
No juotko itse päivittäin viiniä? Joka aterialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vanhentuisi kaapissa.
Viimeksi meillä kävi vieraita nuorimman rippijuhlissa. Sitä ennen monta vuotta sitten.Ettekö päästä ketään kylään, vai inhotaanko teitä?
Kukaan sukulaisista ei käy enää kylässä. Ei inhota, päästettäisiin kyllä. Tervetuloa vaan!
WT porukka säilyttää viinejä kaapissa. Viinit säilytetään viini kellarissa.
Akatemikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vanhentuisi kaapissa.
Viimeksi meillä kävi vieraita nuorimman rippijuhlissa. Sitä ennen monta vuotta sitten.Ettekö päästä ketään kylään, vai inhotaanko teitä?
Kukaan sukulaisista ei käy enää kylässä. Ei inhota, päästettäisiin kyllä. Tervetuloa vaan!
Miksi ei? Oletteko pyytäneet? Ihmiset arastelevat tulla pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Akatemikko.
Aka tee Mikon viini kell Ari :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juotko itse päivittäin viiniä? Joka aterialla?
Koska muita vaihtoehtoja piimän ja viinin lisäksi ei ole, niin pakko on viiniä juoda.
Vierailija kirjoitti:
On joidenkin ruokien kanssa oikein sopiva juoma. Esimerkiksi lihakeiton tai borssin tai kaalikääryleiden.
Meillä käy paljon vieraita tunnin tai parin varoitusajalla ja yleensä aina on viiniä varoiksi viinikaapissa. Tykkään tarjota ystäville lasillisen ihan arki-iltanakin jos sattuvat piipahtamaan, mutta en odota sitä itse keneltäkään jos teen yllätysvisiitin. Lyhyen varoitusajan vierailuille vien yleensä itse viinipullon mukanani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joidenkin ruokien kanssa oikein sopiva juoma. Esimerkiksi lihakeiton tai borssin tai kaalikääryleiden.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on homo kaapissa homovieraiden varalta.
Meillä on perussuomalaiset arvot kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Akatemikko.
Ei ne säily (vaikka muuta väitetään). Aina on tyhjiä pulloja jaloissa pyörimässä.
Viiniä on kaapissa ihan omaksi varaksi, olutta ostan yleensä muutaman tölkin vieraita varten.
Ettekö päästä ketään kylään, vai inhotaanko teitä?