Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä viiniä aina kaapissa vieraiden varalle?

Vierailija
23.10.2019 |

En ole tajunnut, että pitäisi olla. Miehen veljen perhe oli aika nyrpeän näköinen, kun tarjosimme vain kahvia ja teetä ja ruuan kanssa vettä tai piimää. :(

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imen itse heti jos viiniä on kotona.

Vierailija
2/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koska mieheni on italialainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, ja itseämme varten myös.

Vierailija
4/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, milloin ei olisi viiniä, kaljaa ja muita alkoholijuomia ollut kaapissa. Tosin harvoin meillä yllätysvieraita käy. Onko aloittaja alkoholisti vai raitistunut alkoholisti, jos kotona ei ole alkoholia? Vai kenties uskovainen tai muu friikki?

Vierailija
5/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viiniä on, valko- sekä punaviiniä. Toki kuohuviiniä löytyy myös ja jotain väkeviäkin on.

Vierailija
6/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierasvara kirjoitti:

En muista, milloin ei olisi viiniä, kaljaa ja muita alkoholijuomia ollut kaapissa. Tosin harvoin meillä yllätysvieraita käy. Onko aloittaja alkoholisti vai raitistunut alkoholisti, jos kotona ei ole alkoholia? Vai kenties uskovainen tai muu friikki?

Tulee niin harvoin itse viiniä tai muutakaan alkoholia juotua, että emme olleet ajatelleet, että se on joidenkin mielestä pakollinen tarjoiltava jokavierailulla, myös yllätysvieraille.

Ap

Vierailija
7/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viintä ei ole, mutta väriviinoja on senkin edestä.

M 45

Vierailija
8/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeeksi vahvempaa. 

Vierailija
9/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on viintä vähintään parikymmentä litraa kaapissa.

M46

Vierailija
10/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierasvara kirjoitti:

Tulee niin harvoin itse viiniä tai muutakaan alkoholia juotua, että emme olleet ajatelleet, että se on joidenkin mielestä pakollinen tarjoiltava jokavierailulla, myös yllätysvieraille.

Ap

Ajattelun puute aiheuttaa monenlaisia ikäviä tilanteita. Eikä sillä, etteikö se yleistä olisi. Hulluimmat kuvittelevat elävänsä yhtenäiskulttuurissa, jossa kaikki elävät ja tekevät kuten itse.

Vierailija
11/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viiniä kaapissa itseäni varten. Joskus on jotain hienompaakin boutique-viiniä, joita säilön lahjaksi ja/tai vieraille. Jos ei löydy kohdetta, juon nekn lopulta itse. Haha.

Vierailija
12/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieraita kaapissa viinin varalle.

Vierailija
13/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinitelineessä on yleensä aina muutama pullo ns. vieraanvaraa.

Vierailija
14/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt priorisoi alkoholin olemassaoloa mutta sitä on aina. Viiniä ruokajuomaksi tälläkin hetkellä 4pll, 1 samppanja ja muuta alkoholia n 40 pulloa

Eipä juuri muuta mene kun noi viinit, nuo riittää 1-2 kuukaudeksi jos ei käy ruokavieraita

Vierailija
15/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vieraita kaapissa viinin varalle.

Oletko itse ulkona kaapistasi?

Vierailija
16/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo viiniä. Kaikkee muuta senkin edestä.

Vierailija
17/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aloittajan puolella. Hölmöksi mennyt maailma, kun tuntuu, että monilla on oletus, että aina ystäviä tavatessa pitää avata viinipullo. Miksi ei kahvitella enemmän kuten ennen vanhaan. N47

Vierailija
18/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tietenkään mikään pakollinen ole, varsinkaan arkipäivän kahvittelu vieraille. Mutta mukavaa jos voi kysyä ja tarjota jos vieraat haluaa vaikka viikonloppuna.

Vierailija
19/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on viiniä kaapissa itseäni varten. Joskus on jotain hienompaakin boutique-viiniä, joita säilön lahjaksi ja/tai vieraille.

Mitä on boutique-viini? Nevöhööd.

Vierailija
20/55 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vanhentuisi kaapissa.

Viimeksi meillä kävi vieraita nuorimman rippijuhlissa. Sitä ennen monta vuotta sitten.