Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7-luokkalainen tyttö ja luokan reissu paikkaan, jossa köysirataan painoraja

Vierailija
23.10.2019 |

Painoraja oli 50kg eli tyttö ei siihen päässyt. Oli todella nolona kun kaikki muut luokan tytöt pääsivät, paitsi hän ja paras ystävänsä. Miksi pahoittaa jo ennestään herkkien lasten mieliä tuollaisella painorajoituksella? Olisivat vaikka sanoneet että se köysirata on rikki. Tyttö on nyt masentuneen oloinen tuon jutun takia ja kaverit kun kuittailevat.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sille köysiradalle ole päässyt kuin murto-osa niistä luokkakavereistakaan, elleivät kaikki ole jossain painokäyrän alarajoilla viisteleviä hippiäisiä? 50 kg on kokolailla normaalin rajoissa, ehkä rippusen yläkanttiin, muttei todellakaan epänormaali tai läski.

Eli vietiinkö 7. luokka HoppLopiin vai mistä tuo painoraja sinne köysiradalle ilmestyi?

Vierailija
22/26 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on heppoista köyttä, tai huterasti rakennettu rata 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas per.seestä. Itse olin seiskaluokalla 176 cm pitkä ja painoin muistaakseni 63 kg. Enkä todellakaan ollut luokan painavin tai edes pisin.

Opettajalla käynyt tuossa kyllä nyt kämmi.

Vierailija
24/26 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvet.ti mitä jengiä täällä on. Diabetesliiton kakkukesteiltä tulossa? Oli kakara minkä pituinen tahansa niin +50kg on lihava ja sairas, muistakaahan tämä myös nuorempi ja suggestiolle vielä vähän vähemmän auliit kakarat. Lihavat äidit pporsii näitä 5 luokkalaisia jotka ovat 175cm ja 60kg sairasta ja väärin. Itse 80 kasvaneena olin vasta intissä 190 ja vasta 24 vuotiaana paino asettui nykyiseen 80kg. Jotkut painavat tuon verran jo yläasteella...

Aivan. Ne painavat yläasteella jopa yli 80 kg, jotka ovat yli 180 cm pitkiä jo silloin. Eihän se muiden vika ole, että sinä kehittyy kaikin puolin myöhemmin kuin normaalit ihmiset.

Vierailija
25/26 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas moni poika jäi harjoitteen ulkopuolelle? Omassakin tuttavapiirissa muutamakin, jotka ovat olleet 7. luokalla 185cm pitkiä. Ei voi sellainen enää painaa alle 50kg. Ja tyttöjä myös, reilusti 170cm pitkiä, varmasti yli 50kg ja ei varmsti grammaakaan läskiä.

Vierailija
26/26 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan varmasti. Mun 10v on 152/40, varmasti tulee olemaan seiskalla yli 50kg. Mutta siitä viis - ei minkään toimintaleikkipuiston radoilla tuon ikäisille voi olla 50kg painoraja. Sellainen puisto ei olisi kauaa pystyssä. Yleensä 13v sopivat radat ovat niitä samoja, jotka on tarkoitettu aikuisille.