Tein äsken pahaa risottoa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Haluan kysyä miksi kysyisin jotain?
Ihan vain huviksesi. Eikös tällä palstalla käydä ihan muuten vain, tuskin kellään mitään tehokkuusajattelua tässä takana on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Parmesania? Valkoviiniä?
Grana padanoa. Kyllä. Sen osalta voitte nyt lakata puremasta kynsiänne.
Ap
Jäikö sulla itsellä syömättä niin kuin minulla jäi kertaluontoisen kokeilun tuloksena syntyneet hunajalla makeutetut köyhät ritarit?
Risottoa vai "risottoa"? Jälkimmäisessä olennaisena osana herne-maissi-paprika.
Kuinka pahaa oli, asteikolla 1-10?
Mikä siinä oli se pahin epäonnistuminen?
Voisitko laittaa foton?
Vierailija kirjoitti:
Jäikö sulla itsellä syömättä niin kuin minulla jäi kertaluontoisen kokeilun tuloksena syntyneet hunajalla makeutetut köyhät ritarit?
Ei, kyllä mä söin kaksi lautasellista, ja muutkin söi (toista lasta lulun otamatta; hänelle ei risotto maistu). Enemmän se oli ehkä mautonta. Pettymys silti, yhyy!
Ap
Ei risotto ole koskaan pahaa jos on oikea koostumus vaikka siinä ois hikisukkajauhetta
Vierailija kirjoitti:
Risottoa vai "risottoa"? Jälkimmäisessä olennaisena osana herne-maissi-paprika.
Mä en tee "risottoa", koska olen kuullut, että aina, jos joku perheenäiti laittaa perheellen hemapa-risottoa, yksi AV-mamma kuolee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pahaa oli, asteikolla 1-10?
Mikä siinä oli se pahin epäonnistuminen?
Voisitko laittaa foton?
No ei se nyt ehkä ollut kuin 1 tai 2. Tein myskikurpitsasta, joka pitäis varmaan SOSEUTTAA ennen lisäämistä, tai jotain sellaista. Jos olis vaikka kattonu ohjeesta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä meni pieleen?
Myskikurpitsa olis pitänyt muussata. Ai niin, ja en nyt ehdi laittaa kuvaa. Sori siitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit pahaa?
Olin arrogantti enkä katsonut ohjetta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei risotto ole koskaan pahaa jos on oikea koostumus vaikka siinä ois hikisukkajauhetta
Nyt kyllä sanon eriävän mielipiteeni tähän. Oon maistanut mauttomia risottoja muuallakin kuin kotikeittiössäni.
Ap
Onko pahakin virhe juoda xo-konjakkia Pisang Ambonilla, Coca Colalla sekä jäillä?
Kuva olis kiva, muttei pakollinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko pahakin virhe juoda xo-konjakkia Pisang Ambonilla, Coca Colalla sekä jäillä?
No ei mielestäni ole, mutta olen kuullut, että jos käyttää xo-konjankkia drinksuihin, jossain AV-mamma saa raivokkaan hiivatulehduksen. Että mieti nyt vielä, ei sitä tiedä kelle se nalli napsahtaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuva olis kiva, muttei pakollinen.
No se näyttää vähän appelsiiniriisiltä. Auttaako yhtään?
Ap
Haluan kysyä miksi kysyisin jotain?