Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko menossa kirjamessuille?

Vierailija
23.10.2019 |

Minä päivänä menette? Ostatteko kirjoja vai seuraatteko haastatteluja vai mitä suunnitelmia teillä? Itse ajattelin käydä huomenna ja sunnuntaina kuuntelemassa pari kiinnostavaa haastattelua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin. Kamala kokemus. En enää koskaan.

Vierailija
2/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, jo ehdin, kun kerrankin sopivasti Helsingissä samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa viikonloppuna. Kirjamessut on jokasyksyinen perinteeni. Ostan kirjoja ja kuuntelen haastatteluja. Parasta on messutunnelma, kun saa kierrellä ja katsella.

Vierailija
4/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki neljä päivää elän messuja aamusta iltaan. Hyvä kun on työtön, niin ei työ sotke ja estä messuja tällä kertaa.

Vierailija
5/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usvametsä kirjoitti:

Olen menossa viikonloppuna. Kirjamessut on jokasyksyinen perinteeni. Ostan kirjoja ja kuuntelen haastatteluja. Parasta on messutunnelma, kun saa kierrellä ja katsella.

Oletko päättänyt etukäteen, mitä kuuntelet ja mitä ostat? Tekeekö siellä löytöjä? Eikö tungos ole kamala? Osuuko siellä sattumalta minkään hyvän äärelle?

6/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usvametsä kirjoitti:

Oletko päättänyt etukäteen, mitä kuuntelet ja mitä ostat? Tekeekö siellä löytöjä? Eikö tungos ole kamala? Osuuko siellä sattumalta minkään hyvän äärelle?

Katson etukäteen ohjelmatiedoista jotain tärppejä, mutta muuten menen mielen mukaan. Porukkaa on paljon, mutta kyllä siellä mahtuu hyvin katsomaan. Itse ainakin teen hyviä löytöjä. Siellä on myös antikvariaattipuoli, josta löytää kirjoja, joita ei ole kaupoissa enää. Kannattaa käydä katsomassa, jos et ole käynyt ennen.

Vierailija
7/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä mutta en tiedä missä ne ovat.

Vierailija
8/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin mennä mutta en tiedä missä ne ovat.

Ihan lähellä Triplaa!

Vierailija
9/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen siellä töissä parina päivänä, ja työvuoron jälkeen jään vähäksi aikaa kiertelemään. 

Vierailija
10/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen siellä töissä parina päivänä, ja työvuoron jälkeen jään vähäksi aikaa kiertelemään. 

Mitä teet siellä työnä? Tiedätkö, ovatko ruokapaikat kovasti huonontuneet aiemmasta? Oma suosikkipaikkani on kai poistunut tai muuttunut. Se mukava, rauhallinen lounaspaikka, jonka isoista ikkunoista sai seurata pääovesta tulevia ja meneviä.

Vierailija
11/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lauantaina ja harmittaa että pääsen vain silloin. Varmaan kauhea tungos ja haastatteluja joutuu kuuntelemaan seisten. Muutamia uutuuskirjoja harkitsen. Ja pakko varmaan parveilla 2 euron laarien ympärillä. Antikvariaatti osasto kiinnostaa myös, vaikka siellä ei ole syytä viipyä kovin kauan. Tämän vuotinen teemamaa Ranska ei erityisesti sykähdytä.

Vierailija
12/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätiedotukset lupaavat viikonlopulle niin huonoa säätä, että saatankin mennä kirjamessuille. Lauantaina bestselleristi David Nicholls ja Dekkarilauantai, erityisesti kiinnostaa Camilla Grebe ja Matti Rönkä). Esko Valtaojaakin kiva kuunnella.

Vierailija
13/13 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet siellä työnä? Tiedätkö, ovatko ruokapaikat kovasti huonontuneet aiemmasta? Oma suosikkipaikkani on kai poistunut tai muuttunut. Se mukava, rauhallinen lounaspaikka, jonka isoista  ikkunoista sai seurata pääovesta tulevia ja meneviä.

En muista mitään sellaista lounaspaikkaa, josta näkisi pääoville, ellet sitten tarkoita Fazerin kahvilaa eteläisen sisäänkäynnin lähellä. Olen muutaman kerran syönyt Eat&Meet -buffetissa. Mielestäni se on hyvä ja monipuolinen. Tykkään myös alakerran Wok'n'curryn annoksista. Mutta en ole mikään kulinaristi, joka tarvitsee upeita makuelämyksiä. Aika tavalliset ruuat kelpaa. 

En tarkemmin halua sanoa, mitä siellä teen, mutta myy jotain muuta kuin kirjoja :).