Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karkkijäätelöistä mieleen: miksei mistään saa hyvää marjajäätelöä?

Vierailija
22.10.2019 |

Valion fabriikki -sarjassa on ( vielä) ruis-mustikka, mutta sitä saa harvasta kaupasta. Kaikki muut raikkaat jäätelöt on kadonneet.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kaveria vadelma-valkosuklaa toimii hyvin marjajädenä. Aino jäätelöissäkin hyviä.

Vierailija
2/22 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemani Aino-jäätelöissä ne marjat on olleet sellaisina ylimakeina paksuna kuivina tai virtoina. Ei kovin luonnollisen makuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa muuta, itse ostaisin heti jos saisi punaherukka-kinuski-vaniljajäätelöä. Nyt pitää itse tehdä kotona. No onhan se parempaa kun käyttää oikeita marjoja eikä mitään esanssihilloja.

Vierailija
4/22 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta miksi et osta purkkia hyvää vaniljajäätelöä ja lisää (pakaste-) marjoja itse?

Marjat sulaksi mikrossa, hetki annetn jäähtyä, ja vähän lämpimänä jäätelön päälle, on hyvää! :)

Vierailija
5/22 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion kuningatarjäätelö

Vierailija
6/22 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta miksi et osta purkkia hyvää vaniljajäätelöä ja lisää (pakaste-) marjoja itse?

Marjat sulaksi mikrossa, hetki annetn jäähtyä, ja vähän lämpimänä jäätelön päälle, on hyvää! :)

Niin olen tehnytkin, mutta joskus haluaisin valmista. Myös lapseni kaipaa marjajäätelöä.

Vierailija
7/22 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkimaut on helpompia tehdä hyväksi. Paras marjajäätelö on Jädelinon mansikka mutta sitä ei taida saada kuin niiden omasta liikkeestä.

Vierailija
8/22 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikasta marjajäätelöä on tosiaan vaikea löytää. Kaikki ovat jotenkin esanssisia ja ylimakeita. Yksi parhaimmísta oli jokin muutama vuosi sitten kaupoissa ollut vanilja-vadelmasorbetti-jäätelö. Siinäkään tosin marjat eivät näkyneet, mutta maku oli sillai hillitty ja muukin maistui kuin vain sokeri.

9/22 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valion kuningatarjäätelö

Ingmanilta löytyy myös vastaava, eli Valkoinen Kuningatar. Valkosuklaajäätelö jossa kuningatarhilloa. Ihan pahvipakkauksena löytyy. Ostan aina tätä, on hyvää!

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
10/22 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Tötterön Aika Jännä Jäätelö,semmoisissa pikkupurkeissa. Vadelma-chili-salmiakki ja muutama muu,olikohan mansikka -raparperi ym. Ainakin neljö eri makua. Ei ole semmonen ätläkkä ylimakea.

En tykkää jääelöstä mutta kerran myyjä suositteli kun vähän kyselin ja syy oli juurikin tuo ettei tykkää jäätelöstä mutta nämä ovat hyviä.

EI nissä marjan makua ole juuri enempää varmaan kuin muissakaan jätkeissä mutta hyvää on!

Vierailija
11/22 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasmarjan sorbettityyppinen marjajäätelö on hyvää, sille suositus. Sisältää runsaasti aitoa marjaa. Maku on voimakas mutta samanaikaisesti kuitenkin raikas.

Raaka-aineet tietenkin näkyvät hinnassa mutta itse kerran ostettuani totesin olleen hintansa väärti.

Vierailija
12/22 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenkkakahvoista päätellen suosittelen pitäytymään pelkissä marjoissa ilman jäätelöä

Vierailija
13/22 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää itse. Tulee taatusti hyvää ilman lisäaineita.

Vierailija
14/22 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan maidoton puolukka-mustikka-jäätelö! Vähän sorbettityylinen. Maistuu oikeasti puolukalta eikä esanssilta. Yksi parhaista jäätelöistä, joita olen syönyt. Kotimainen.

Vierailija
15/22 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydät jostain virolaista kirsikkajäätelöä, niin kokeile ihmeessä. Sitä on myyty ainakin jossain pk-seudun Citymarketeissa 🥰

Vierailija
16/22 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Jymy mansikka. Mansikkaa 30%.

Vierailija
17/22 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kait siitä mitä kukakin haluaa marjajäätelöltään. Itse pidän esim. kolmen kaveruksen mustikka + kardemumma jäätelöstä tai ainon vanhan ajan mansikka/vaniljasta. Myös val.. anteeksi pingviinin uutta mustikkaa ja ingmanin mustikka + valkosuklaata olen syönyt useamman kerran.

(ihan kuin noissa mieltymyksissä olisi nähtävissä joku trendi)

Vierailija
18/22 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun marjoista puheenollen annas - piparijäätelö oli just niin hyvää kuin voi kuvitella. 

Vierailija
19/22 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka parhaat -tuotesarjan luomu mansikka-raparperijäde on muuten myös kokeilemisen arvoinen!

Vierailija
20/22 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipari-suklaajäätelö olisi hyvää. Toisaalta kohta on lounas ja en syö mitään. Pitää olla laiha tai tulee dunkkuun, koska kiusataan. Muut vetää ruokaa niin, että oksettaa koko mättäminen. Ehkä oksennan, toisaalta en viitsi, koska epäterveellistä. Paastoon, se virkistää, juu kattellaan huomenna illalla jotain pientä syötävää - ehkä jäätelö. Namskis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi