Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ensimmäinen kerta seksiä oman sukupuolen kanssa?

Vierailija
22.10.2019 |

Olen jonkin aikaa leikkinyt ajatuksella seksin harrastamisesta toisen naisen kanssa.. mutta mutta..
Siis mitä jos en yhtään tiedä mitä tehdä, suuseksiä naiselle, ehkä vähän pelottava ajatus.
Tinderissä oli älyttömän kauniita naisia ikähaarukassani, paljon enemmän kuitenkin nuoria kuin yli kolmekymppisiä. Itse olen lähes 40.
Mitenköhän homma lähtisi rullaamaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä tee, tulee morkkis. On kokemusta😥

Vierailija
2/3 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sujui hyvin suuseksit naisen kanssa ekoilla kerroilla. Ehkä osasin hyvin lukea naisen eleitä ja tein sellaista mistä itsekin olisin tykännyt... Mutta jos sua pelottaa = ällöttää ajatus suuseksistä, ehkä ei kannata kuin leikkiä ajatuksella. Pieni jännitys toki ymmärrettävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee varmaan sama sääntö kuin vastakkaisen sukupuolen kanssa: älä tee mitään, mitä et halua, äläkä ole sellaisen kumppanin kanssa, joka painostaa tekemään asioita joita et halua. Olihan se outoa 35-vuotiaana ensimmäistä kertaa naisen kanssa, mutta ei huono kokemus. Oli kiehtovaa kuljetella käsiään hänen vartalollaan, joka oli satumisen pehmeä ja kurvikas (normaalipainon ylärajoilla varmaan), ne pienet vatsamakkarat oli suloiset, pehmeät rinnat uskomattoman kiinnostavat ja mukavan tuntuiset enkä siinä hetkessä ihmetellyt yhtään, miksi miehet ovat niin hulluna vähän pulleammankin naisvartalon perään, vaikka olen tämän miehisen himon kohteena usein ollutkin... Suuseksikin onnistui miettimällä miten itse haluan sitä vastaanottaa vaikken olisi ikinä ajatellut että edes pystyisin siihen. Kaiken kaikkiaan hyvä ja mieluisa kokemus, olen ihan tyytyväinen että tuli koettua mutta pysynen jatkossa miehissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän