Toisenlaiset frendit Sanna ja Timo kihloihin, mutta mutta
Sanna seurusteli vielä elokuussa Matin kanssa. Nopeasti purki kihlat Matin kanssa ja meni Sonjan Timon kanssa kihloihin lokakuussa. Mitä ihmettä? Osaako joku valaista tätä kuviota? Miten Sonja otti tämän kihlauksen? Sonja oli kovin mustasukkainen frendien jaksoissa.
Kommentit (9)
Voi kuule näissä piireissä se rakkaus syttyy ja sammuu nopeammin kuin ehtii sukkia vaihtaa.
Olen töissä kehitysvammaisten tuki asuntolassa ja kyllä on morsiamet ja sulhot kiertäneet henkilöltä toiselle jo useamman kierroksen. Välillä mökötetään jollekin joka sen heilan on vienyt ja kohta viedään itse naapurin heila,tunteiden säätely ja sitoutuminen ei ole monenkaan kehitys vammaisen vahvimpia ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä Sanna ole se olympiamitalisti?
Joo.
Sonjahan on melko vaikeasti vammainen vrt Timo ja Sanna. Vähän sellainen halinalle.
Hmm saavatko nämä kihlautua ihan miten vaan haluavat? Ja vaikka kuinka monta kertaa? Eikö heidän edunvalvojat tms pistä yhtään hanttiin? Ja voivatko he mennä myös naimisiin sarjatulella?
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule näissä piireissä se rakkaus syttyy ja sammuu nopeammin kuin ehtii sukkia vaihtaa.
Olen töissä kehitysvammaisten tuki asuntolassa ja kyllä on morsiamet ja sulhot kiertäneet henkilöltä toiselle jo useamman kierroksen. Välillä mökötetään jollekin joka sen heilan on vienyt ja kohta viedään itse naapurin heila,tunteiden säätely ja sitoutuminen ei ole monenkaan kehitys vammaisen vahvimpia ominaisuuksia.
Timo ja Sonja oli ollut yhdessä jo 10 vuotta.
Eihän kihlautuminen ole mitenkään laillisesti sitova asia, mutta naimisiinmeno on eri asia.
Nuo suhteet on vakavuudessaan verrattavissa ala-asteen "seukkaamisiin".
Eikös tämä Sanna ole se olympiamitalisti?