Mitä nyt? Mies ei aio tulla ystävänsä häihin jos pukeudun ostamaani mekkoon
Mies on tuntenut ystävänsä lapsesta saakka ja meitä odotetaan häihin. Häät ovat joulukuussa ja ostin juhlamekon mikä miehen mielestä on liian paljastava ja seksikäs. Niinpä mies pahoitti mielensä ja uhkasi ettei tule häihin ellen hanki parempaa kolttua. Ostin tällaisen mekon mustana ja myyjänkin mielestä on sopiva häihin. Onko mies jumittanut täysin 1950-luvulle? Onko mekko sovelias? Kumpi on oikeassa ja mitä tekisitte? Ikinä ei ole ollut tällaista ongelmaa.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&biw=1525&bih=730&tbm=i…:
Kommentit (93)
No ei kyllä ole mitenkään liian seksikäs. Laita alle mustat sukkahousut ja hartioille se punainen huivi niin hyvin menee. Ei häissä tarvitse olla mikään joulukoriste, jos muutenkin pukeutuu mustaan. Mutta eihän tuo mekko paljasta kuin sääriä (ellei AP:lla ole valtavat rinnat), minkä tekee kaikki mekot - ainakin ne, mitä omistan. Senkin voi tosiaan ratkaista sukkahousuilla.
Ihme nihkeää porukkaa täällä.
Ap kertoo olleensa edustustilaisuuksissa aiemminkin. Etiketti silti hukassa. Mustaa (tai valkoista) ei pueta häihin. Ja tuo vaate on tosiaan kauniisti sanottuna hutsahtava.
Vierailija kirjoitti:
Musta ei sovi häihin ja onhan tuo tosi paljastava häihin.
Olethan laittamassa kuitenkin jonkun takin tohon päälle? Vähintään boleron?
Bolero! Hyi yrjö! Unohtakaa oikeasti ne bolerot, ihan hirveää shittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on oikeassa. Ja olen nainen.
Miehen mielestä mekko on liian seksikäs ja paljastava. Onko sinustakin?
Mekko on yksinkertaisesti tyylitön ja mauton, eikä mitenkään sopiva häihin. Miehelläsi on ilmeisesti parempi maku kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ei sovi häihin ja onhan tuo tosi paljastava häihin.
Olethan laittamassa kuitenkin jonkun takin tohon päälle? Vähintään boleron?Bolero! Hyi yrjö! Unohtakaa oikeasti ne bolerot, ihan hirveää shittiä.
En käytä boleroita ja miehen kanssa keskusteltu ja mekko palautettu myymälään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on oikeassa. Ja olen nainen.
Miehen mielestä mekko on liian seksikäs ja paljastava. Onko sinustakin?
Mekko on yksinkertaisesti tyylitön ja mauton, eikä mitenkään sopiva häihin. Miehelläsi on ilmeisesti parempi maku kuin sinulla.
Mieheni saa usein kehuja tyylistään, kun pukeutuu klassisesti ja sävy sävyyn oleviin väreihin. Ensimmäistä kertaa ostin jotain erilaista mikä olikin sitten virheostos kun mieskin pahastui paljastavasta mekosta. Sovittiin ja mieskin on tulossa häihin, kun kävin palauttamassa mekon ja punaiset asusteen, selitin myyjälle ettei ollutkaan miehen mielestä sopiva häihin.
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoo olleensa edustustilaisuuksissa aiemminkin. Etiketti silti hukassa. Mustaa (tai valkoista) ei pueta häihin. Ja tuo vaate on tosiaan kauniisti sanottuna hutsahtava.
Olen ollut edustustilaisuksissa aiemminkin ja viimeksi kesällä oli kolmet häät. En ole lihava enkä rintava eikä ollut tarkoitus paljastella ostamallani mustalla mekolla. Hankin tilalle mustan mekon ja nyt olemme sävy sävyyn miehen kanssa. Ostin toisen uuden mekon mikä on väriltään häihin sopiva ja peittävä, koska mies halusi juhliin uudet vaatteet.
Olen ollut vastikään monissa häissä ja kyllä todella monilla nuorilla (alle 40) naisilla on vastaavia mekkoja. Monilla jopa olkaimettomia, vaikka olisivat huomattavan lihavia ja huonoryhtisiä. Eli en sanoisi tuon mekon olevan mitenkään huono, jos on hyvä ja oikeasti timmi kroppa.
Itse valitsin syyshäihin pitkähihaisen ja peittävän mekon, sillä käsivarteni eivät ole ihan niin timmit kuin toivoisin. Hieman nauratti tämä, kun itseäni kaksi kertaa isommat naiset olivatkin olkaimettomissa mekoissa, ilman mitään huiveja tai pitkähihaisia. Sain tosin kehuja asustani, joten taisi olla nappivalinta.
Minusta kuitenkaan hääjuhlat eivät ole paikka oman kauneuden esittelyyn, sillä se ei ole sinun juhlasi.
Vierailija kirjoitti:
"Hankin tilalle mustan mekon" ???
Edellinen mekko oli musta ja ostin uuden mekon mikä on tummansininen. Anteeksi ajatusvirhe.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vastikään monissa häissä ja kyllä todella monilla nuorilla (alle 40) naisilla on vastaavia mekkoja. Monilla jopa olkaimettomia, vaikka olisivat huomattavan lihavia ja huonoryhtisiä. Eli en sanoisi tuon mekon olevan mitenkään huono, jos on hyvä ja oikeasti timmi kroppa.
Itse valitsin syyshäihin pitkähihaisen ja peittävän mekon, sillä käsivarteni eivät ole ihan niin timmit kuin toivoisin. Hieman nauratti tämä, kun itseäni kaksi kertaa isommat naiset olivatkin olkaimettomissa mekoissa, ilman mitään huiveja tai pitkähihaisia. Sain tosin kehuja asustani, joten taisi olla nappivalinta.
Minusta kuitenkaan hääjuhlat eivät ole paikka oman kauneuden esittelyyn, sillä se ei ole sinun juhlasi.
Kuinka kauan treenaat, että pääset eroon alleista? En ole menossa pilaamaan miehen ystävän hääjuhlaa ja kunnioitamme paria, joten pukeudumme sen mukaan.
Jos nyt lähdetään ihan pukeutumisetiketistä häihin. Eli naiset ei pukeudu mustaan tai valkoiseen. Musta= suruasu, valkoinen= kilpailee morsiamen asun kanssa. Toisekseen toisten juhlia kunnioitetaan pukeutumalla hillitymmin. Klassinen nyrkkisääntö on että näytetään joko jalkoja tai sitten rintoja- ei molempia yhtäaikaa. Näin vältetään hutsahtava vaikutelma. Kuten joku sanoikin tuo on enemmän vonkausmekko bileisiin. Sinänsä hän ei ole mitään vikaa, että sellaisesta pitää, käyttää vaan sitten sopivassa tilaisuudessa kun olet jättänyt sian ja etsit uutta parempaa.