Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko anteeksi pettämisen?

Vierailija
22.10.2019 |

Puolisoni jäi kiinni pettämisestä. Miehen mukaan kyse oli vain parista seksikerrasta ja nainen oli ollut aloitteellinen asiassa.

Olemme keskustelleet mieheni kanssa asiasta ja hän on pahoillaan tuskasta, jonka on minulle tuottanut. Suhteen jatko on kiinni siitä, että pystynkö unohtamaan asian ja antamaan anteeksi. Mietin, että voiko ja pitääkö tällaista antaa anteeksi ja unohtaa? Palautuuko luottamus ikinä? Parisuhdeterapiaan mies ei suostu.
Olemme keski-ikäisiä ja avoliittoa takana alle 10 vuotta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex avovaimo petti minua systemaattisesti. Jäi kiinni. Kun jäi kiinni, niin oli pahoillaan ja vaati pariterapiaa jne. Kysyin häneltä, etttä miksi nyt olet polvillas ja vaadit terapiat ja systeemit, kun sulla on ollu kaikki aika ennen pettämiskierrettä ehdottaa sellasta. Olet pahoillasi kun jäit kiinni, koska muutenhan toi olis jatkunut aina vaan. Ei toivoakaan että kannattaa jäädä yrittämään..

Mietis jos nyt jäät ja tulee se eka kerta, kun meette sänkyyn hommailemaan. Niin sulla tulee alle sekunnissa päähäs, että hei enpäs olekaan se kenen sisällä mieheni oli viimeksi ja se suhde päättyy tasan siihen tosiasiaan.

Vierailija
22/23 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommentoijille! Sain tässä vahvistusta omille ajatuksilleni. Tuntuu, etten oikein tiedä mitä ajatella ja tuntea tässä tilanteessa. Tuota itsekin pohdin, että ihan kuin mies sysäisi vastuun pettämisestä tuolle toiselle naiselle. Aivan kun hän olisi itse ollut tahdoton ja aivoton pässi, jota on viety narussa.

Luulin, että meillä oli todella onnellinen liitto. Tuskinpa pystyn näin isoa asiaa antamaan ikinä anteeksi.  Se mikä on särkynyt, siitä ei taida enää ehjää tulla. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en antaisi pettämistä ikinä anteeks, mutta en tiedä miten pystysin myöskään eroamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan