Oudoin fetissi
Mikä on oudoin fetissi, mikä on ollut jollakin kumppanillasi tai tutulla yms? Onko sinulla itselläsi mitään fetissiä ja oletko pitänyt sen omana tietona vai kertonut jossain vaiheessa kumppanillesi?
Kommentit (78)
Minulla on jonkinlainen paljastelufetissi. Kiihotun paikkojeni näkymisestä tai näyttämisestä aivan todella paljon itsekseni. Jopa sellaisesta, kun joskus kesken työpäivän salaa riisun pikkuhousut ja rintaliivit vaatteitteni alta, vaikka mitään ei näkyisikään muille. Alastomuuden tunne ja päällysvaatteidenkin tuntuminen paljaalla iholla rinnoilla/pimpalla on kiihottavaa.
Ei varmaan kovin outo, mutta kiihotun erityisesti mustiin ohuisiin sukkahousuihin/stay-up sukkiin verhotuista sääristä ja lisäksi kauniista jalkateristä. Seisokki tulee jos niitä pysähdyn edes katselemaan. Olen myös runkkaillut vaimoni sukkissääriä hivellen.
ukm52 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minua kiihottaa kun mies meikkaa ja pukeutuu mekkoon. Ei kuka tahansa vaan miehen pitää olla selvästi mies, parta/sänki mielellään ja paljon karvaa, tummat kulmat ja maskuliiniset piirteet, matala ääni ym. Eli mies ei yritä näyttää naiselta, mutta pukeutuu naisten seksikkäisiin vaatteisiin kuten iltapukuun (mielestäni on jotenkin tosi kuumaa kun miehen rintakehä ei mahdu mekkoon 🔥🔥🔥) ja kaunis silmämeikki (miehillä silmämeikki näyttää paremmalta kuin useimmilla naisilla). Ja seksikkäät, pehmeät huulet ja huulipunaa. Rosoisen sängen kanssa se on jotenkin niin kiihottavan näköistä. En ole ihan varma mistä tämä mieltymys tulee, mutta nuorena ja vieläkin kuuntelin paljon glam-rockia ja olin kerran ihastunut itseäni vanhempaan transuun (ei ollut homo). Olen tuo joka eka sivulla kirjoitti että lävistykset ym. kiihottaa. Fantasioissani mekkoon pukeutunut kookas ja sopivasti juonut/estoton mies lähtee kanssani juhlista luokseen panemaan. Ei kyllä hirveästi ole ollut tilaisuuksia eikä nykyinen mieheni viihdy meikeissä. Hän on kerran meikannut ja näytti ihan sairaan hyvältä. 💋
Vaihdetaanko päittäin? ;) mun vaimoni ei voi sietää miestä naisten vaatteissa...ja minua se kiihoittaa suunnattomasti... varsinkin jos minut käsketään pukeutumaan.
Sama. Olisi mukava kokemus :) M
Vierailija kirjoitti:
Korvarenkaat ja sormukset. Miehellä sanomalehti.
N39
Kiinnostaa kovasti mitä kaikkea miehesi tekee sanomalehdellä?
Kiihotun meikkien - erityisesti laadukkaiden huulipunien- ja hajuvesien tuoksuista.
Outoa mut minkäs teet.
Varpaat lakatuilla kynsillä !
Tai hyvin hoidettuna !
Altapäin katseltuna kiihoittavat tietysti jalkojen pitää olla sirot
Ja jalkapohjat vastakkain ja kaluni varpaiden välissä
Liikkuvat kaluni vartta pitkin edes takaisin
Punaiset kynnet niin kiihoittavat siinä katsella
Ison varpaan pohjalla terska hierontaa
Jne
Vierailija kirjoitti:
Ns ketunnenä rinnat
Ääni tälle! Siis aivan pienet mutta kuitenkin ihan "oikean" rinnan muotoiset pystytisut jotka mahtuvat kokonaan kämmenen sisään.
Sellainen nännin yläpuolelta hyppyrimäen ja alta pyöreän muotoinen joka vääntää nänniä nöpöttämään yläviistoon ja nytkyy jo hiukan ylös alas ilman liivejä hölkätessä mutta ei yhtään isompi.
Luonnostaan hoikalla tytöllä aivan litteä mutta sileän pehmeä eikä kivikovaksi sixpackiksi treenattu vatsa jossa hiukan ulkoneva napa (eikä se normaali kuoppa) mikä korostaa sen sileyttä.
Jopa aavistuksen pyöreä mutta edellee sileä vatsa tuollaisella navalla kelpaa.
Mielelläni vaihdan sanoja kanssasi!
Itse omaan saman mielenkiinnon.
Vierailija kirjoitti:
Muotilehdet ja kiiltäväpintaiset naistenlehdet.
Vaihdetaanko kuulumiset? Multa löytyy sama mielenkiinto.
Koulukiusaamisfetissi. Tyttöystäväni haluaa minun leikkivän vanhaa koulukiusaajaa, joka muistelee vanhoja aikoja miten kiva oli rääkätä häntä, ja muistuttaen että se jatkuu edelleenkin. Revin karvoja irti, läpsin ja uhkailun sillä että kutsun muutkin vanhat kiusaajat nauttimaan hänestä.
Onhan tuo vähän outoa, mutta hänen mielikseen teen tuon
Mistä löysit lihaksikkaan naisen joka suostui tuohon???
Oikeasti oudoin ja yllättävin fetissi naisella on ollut raiskausfetissi. Hän ei missään nimessä halunnut tulla oikeasti raiskatuksi mutta halusi sitä roolileikkinä. Voin sanoa suoraan että ei ollut ihan helppoa heittäytyä rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että osa vastaajista ei ehkä ihan ymmärrä, mitä fetissi tarkoittaa.
Kieli muuttuu vähän kerrassaan sitä mukaa, kun ihmiset raiskaavat sitä. En tiedä mitä mieltä kielitoimisto on tästä nimenomaisesta sanasta, mutta ainakin monet sanakirjat hyväksyvät fetissin määritelmäksi myös "asia tai esine, joka aiheuttaa seksuaalista kiihotusta tai mielihyvää".
Sitä kamalaa päivää odotellessa, kun "en mennyt 29.10 kävelylle, koska sade" on kieliopillisesti hyväksyttävää suomea.
Kirjaoppifetissi?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti oudoin ja yllättävin fetissi naisella on ollut raiskausfetissi. Hän ei missään nimessä halunnut tulla oikeasti raiskatuksi mutta halusi sitä roolileikkinä. Voin sanoa suoraan että ei ollut ihan helppoa heittäytyä rooliin.
Tämä ei ole meillä naisilla hirveän epätavallinen, vaatii luottamusta.
Minä kiihotun demoneista ja kaikkeen pimeään, saatanalliseen ym. liittyvästä. Unelmani olisi löytää mies, jonka kanssa tutkia tätä puolta enemmänkin.
Tähän hieman liittyen: pidän vain pitkähiuksisista miehistä, mieluiten sellaisista joilla on parta. Nämä taas eivät pidä minusta (olen naiseksi aika ruma ja vedän puoleeni lähinnä autistisia nörttejä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvarenkaat ja sormukset. Miehellä sanomalehti.
N39
Kiinnostaa kovasti mitä kaikkea miehesi tekee sanomalehdellä?
Muistan nuorena poikana kuinka meillä kotona oli joka paikassa auki levitettyjä sanomalehtiä. Heti eteisessä oli sanomalehti jonka päälle piti jättää märät ja kuraiset kumisaappaat. Tiskipöydällä perunat kuorittiin ja kalat perattiin sanomalehden päällä. Lisäksi muistan kuinka kumisaappaisiin leikattiin sanomalehdestä pohjalliset, joskus kun veti saappaat paljaisiin jalkoihin niin sanomalehti meni mössöksi hikisen jalan alla. Sitten vain leikkaamaan uudet pohjalliset, ne eivät olleet kovin pitkäikäisiä joten leikkelin niitä usein. Oikeita pohjallisia en muistaakseni saanut koskaan, vaan aina piti leikellä sanomalehdestä uudet pohjalliset koska ne eivät maksaneet mitään. Tuohon aikaan koulussa piti olla mukana omat eväät, joillakin oli muovinen rasia eväitä varten, joillakin oli leivät kääritty voipaperiin ja minulla leivät oli tietysti kääritty sanomalehteen. Söimme luokassa omassa pulpetissa jolle minä sitten levitin sanomalehden ja söin sen päällä.
Aika perus kuten myös jalkafetissi.