Oudoin fetissi
Mikä on oudoin fetissi, mikä on ollut jollakin kumppanillasi tai tutulla yms? Onko sinulla itselläsi mitään fetissiä ja oletko pitänyt sen omana tietona vai kertonut jossain vaiheessa kumppanillesi?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että osa vastaajista ei ehkä ihan ymmärrä, mitä fetissi tarkoittaa.
Niinpä, minulla on fetissi myös, todellinen. Ilman sitä ja sen läsnäoloa en pysty saamaan seksuaalista nautintoa.
Pöydänkulmafetissi ja pyyhekumifetissi on niitä, että olet joskus niillä masturboinut ja jäänyt sitten niihin ns. koukkuun ja kiihotut niistä lähes automaattisesti. Mutta eihän näitä fetissejä sellaiset ymmärrä, joilla puuttuu mielikuvitus tai on tylsä seksielämä.
Vierailija kirjoitti:
Pöydänkulmafetissi ja pyyhekumifetissi on niitä, että olet joskus niillä masturboinut ja jäänyt sitten niihin ns. koukkuun ja kiihotut niistä lähes automaattisesti. Mutta eihän näitä fetissejä sellaiset ymmärrä, joilla puuttuu mielikuvitus tai on tylsä seksielämä.
Jaa, tällä tavalla selitettynä aukenee helpommin. Pelkkä pyyhekumin mainitseminen fetissinä tuo mieleen, että keräilee intohimoisesti pyyhekumeja tms., mutta kumilla runkkaaminen on tietysti eri asia.
t. pissafetisisti
Joo. Ihmisillä on mitä kummallisempia fetissejä. Parhaiten sitä omaa fetissiä ymmärtää kuin toisen.
Ruokafetissi eli maiskuttaminen ja ylisyöminen kiihottaa.
Itsellä näitä ovat varmaan pitkät hiukset miehellä. Ranteet ja käsivarret yleensäkin. Tietynlainen musiikki.
meillä isännällä nahkafetissi, aika usein harrastetaan seksiä mp vermeet päällä.
Olen nainen ja minua kiihottaa kun mies meikkaa ja pukeutuu mekkoon. Ei kuka tahansa vaan miehen pitää olla selvästi mies, parta/sänki mielellään ja paljon karvaa, tummat kulmat ja maskuliiniset piirteet, matala ääni ym. Eli mies ei yritä näyttää naiselta, mutta pukeutuu naisten seksikkäisiin vaatteisiin kuten iltapukuun (mielestäni on jotenkin tosi kuumaa kun miehen rintakehä ei mahdu mekkoon 🔥🔥🔥) ja kaunis silmämeikki (miehillä silmämeikki näyttää paremmalta kuin useimmilla naisilla). Ja seksikkäät, pehmeät huulet ja huulipunaa. Rosoisen sängen kanssa se on jotenkin niin kiihottavan näköistä. En ole ihan varma mistä tämä mieltymys tulee, mutta nuorena ja vieläkin kuuntelin paljon glam-rockia ja olin kerran ihastunut itseäni vanhempaan transuun (ei ollut homo). Olen tuo joka eka sivulla kirjoitti että lävistykset ym. kiihottaa. Fantasioissani mekkoon pukeutunut kookas ja sopivasti juonut/estoton mies lähtee kanssani juhlista luokseen panemaan. Ei kyllä hirveästi ole ollut tilaisuuksia eikä nykyinen mieheni viihdy meikeissä. Hän on kerran meikannut ja näytti ihan sairaan hyvältä. 💋
Tapailin vähän aikaa miestä, joka halusi mun istuvan itse tekemäänsä tuoliin, josta oli keskiosa leikattu pois. Hän meni lattialle makaamaan iso tyyny pään alla, ja halusi sitten nuolla mun pyllyä kun istu tähän tuoliin hame päällä. Kai tuo oli jokin fetissi, vaikka mua se enemmän nolotti kuin kiihotti.
Minä tykkään naisten lihaksista. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin nainen, jolla on hyvät näkyvät lihakset. Ajatus siitä, että nainen pystyy dominoimaan fyysisesti aivan 6-0 on ihan huikea. Olen kertaalleen saanut olla tämmöisen lihkasikkaan naisen käsittelyssä ja voi pojat, miten mahtavaa se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että osa vastaajista ei ehkä ihan ymmärrä, mitä fetissi tarkoittaa.
Kieli muuttuu vähän kerrassaan sitä mukaa, kun ihmiset raiskaavat sitä. En tiedä mitä mieltä kielitoimisto on tästä nimenomaisesta sanasta, mutta ainakin monet sanakirjat hyväksyvät fetissin määritelmäksi myös "asia tai esine, joka aiheuttaa seksuaalista kiihotusta tai mielihyvää".
Sitä kamalaa päivää odotellessa, kun "en mennyt 29.10 kävelylle, koska sade" on kieliopillisesti hyväksyttävää suomea.
Muotilehdet ja kiiltäväpintaiset naistenlehdet.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minua kiihottaa kun mies meikkaa ja pukeutuu mekkoon. Ei kuka tahansa vaan miehen pitää olla selvästi mies, parta/sänki mielellään ja paljon karvaa, tummat kulmat ja maskuliiniset piirteet, matala ääni ym. Eli mies ei yritä näyttää naiselta, mutta pukeutuu naisten seksikkäisiin vaatteisiin kuten iltapukuun (mielestäni on jotenkin tosi kuumaa kun miehen rintakehä ei mahdu mekkoon 🔥🔥🔥) ja kaunis silmämeikki (miehillä silmämeikki näyttää paremmalta kuin useimmilla naisilla). Ja seksikkäät, pehmeät huulet ja huulipunaa. Rosoisen sängen kanssa se on jotenkin niin kiihottavan näköistä. En ole ihan varma mistä tämä mieltymys tulee, mutta nuorena ja vieläkin kuuntelin paljon glam-rockia ja olin kerran ihastunut itseäni vanhempaan transuun (ei ollut homo). Olen tuo joka eka sivulla kirjoitti että lävistykset ym. kiihottaa. Fantasioissani mekkoon pukeutunut kookas ja sopivasti juonut/estoton mies lähtee kanssani juhlista luokseen panemaan. Ei kyllä hirveästi ole ollut tilaisuuksia eikä nykyinen mieheni viihdy meikeissä. Hän on kerran meikannut ja näytti ihan sairaan hyvältä. 💋
Vaihdetaanko päittäin? ;) mun vaimoni ei voi sietää miestä naisten vaatteissa...ja minua se kiihoittaa suunnattomasti... varsinkin jos minut käsketään pukeutumaan.
Omat fetissini on
Sitomisleikit, olla itseäni vanhemman naisen orja 24h sekä kaikki seksikkäät naisten kokovartalo mekot, nahkatakit jotka naisten vartaloa korostavat 😘🤗
Kuka teistä haluaa jutella instassa?? Haluista ja fetisseistä
Tehkää sellainen random toinen käyttäjä jolla voitte puhua eli ei sitä pääkäyttäjää😄
M18
Kuka haluaa kertoa instan ja jutella siellä näistä asioista 😏😊
Tehkää joku random kakkoskäyttäjä vaa ja siellä jutellaan :))
M18
Miehellä korkokenkä fetissi. Kiihoittuu heti. Haluua ns. Korkokenkä seksiä. Haluuaa että hieron ja hyväilen häntä piikkikoroilla. Laukeaa kun hyväilen kalua kengillä. No tiedän ainaa että saan seksiä kun vain käven hänen luokseen piikkikoroilla. Minulla on siis useita erillaisia makkari korkkareita ( 10- 15 paria ) 👅