Oudoin fetissi
Mikä on oudoin fetissi, mikä on ollut jollakin kumppanillasi tai tutulla yms? Onko sinulla itselläsi mitään fetissiä ja oletko pitänyt sen omana tietona vai kertonut jossain vaiheessa kumppanillesi?
Kommentit (78)
Itselläni on pissafetissi, mikä ei mielestäni ole outoa, joka toisella pervolla kun tuntuu olevan kiinnostus pissaan. Oudoin, johon olen törmännyt, on kun nainen kiihottuu autosta.
Vierailija kirjoitti:
UNIFORMU FETISSI: Haluan pukeutua hutsuksi ja tulla siinä asusteessa alistetuksi (sidotuksi, piiskatuksi hyväksi käytetyksi jne..)
N37
Minä taas pukeudun femme fataleksi ja alistan miehiä.
N40+
Bassofetissi. Saan orgasmin aina, kun basso soi. Nuorempana tämä tuotti vaikeuksia olla bileissä.
Kynttilänjalka ja teiniaikaisella exällä oli kampa.
Tuli mieleen vain nopeasti ajateltuna verhot ja liinat. Olen tylsä..
N26
Uniformut: Koulutyttöpuku, lääkäri ja poliisiasut. Ei mitkään poliisien haalarit vaan sellainen mitä näkee esim. Englannissa.
Peruukit, hiuspidennykset ja nenälävistykset. Ja tietenkin nahkahousut ja takit.
Omia fetissejäni; puettaa naiselle jotain seksikästä päälle ja mennä sitten rypemään ojaan/metsään/suolle ne vermeet ihan rapaisiksi. Myös kuvaaminen kun jossain suolla kävelee joku vaikka kuraantuneessa kumikissapuvussa. Joku kiva kontrasti siinä luontoon tjsp.
Jostain luin joskus, että jotku ihmiset tykkää kun hyttyset imevät verta. Se ehkä se oudoin.
Vierailija kirjoitti:
Kumihanskat ehdoton ykkönen.
M28
Ja nahkarukkaset
Pöydän kulmat, hiusjarjat, aikakauslehdet.
Minulla on fetissinä pikkutakkien/jakkujen satiinivuorit ja pukuliivien satiiniselät.
Ei ole itsellä fetissiä mutta nuoruuden kumppanilla oli lankakerään.
No niin, olen ehkä tietämätön tai mielikuvitukseton, mutta mitä tarkoittaa esim. joku kynttilänjalka- tai pöydänkulmafetissi? Ai että kiihottuu kun näkee pöydänkulman??? Tai pyyhekumifetissi? Avatkaa please vähän mitä nää oikeastaan tarkoittaa.
UNIFORMU FETISSI: Haluan pukeutua hutsuksi ja tulla siinä asusteessa alistetuksi (sidotuksi, piiskatuksi hyväksi käytetyksi jne..)
N37