Nainen haluaa yksinhuoltajuuden
Lapsi on juuri syntynyt, nainen haluaa erota.. On aina ollut narsistimainen ja manipuloiva. Haluaa yksinhuoltajuuden mutta haluaa että tapaan lasta. Haluaa vain itse päättää kaikesta. Kannattaako suosiolla antaa yksinhuoltajuus ettei tarvitse tapella? En jaksaisi kun muutenkin voimat lopussa suhteen jälkeen.. hänellä ei ole perusteita yksinhuoltajuuteen mutta kaikennäköisellä uhkaili että aikoo lastenvalvojalle vaikka valehdella... Hän siis kuitenkin haluaa että pysyn lapsen elämässä mutta haluaa tälle oman sukunimen ja juuri tämän yksinhuoltajuuden, en toisaalta ole yhtään yllättynyt kun on muutenkin todella vaikea ihminen...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vastaavassa tilanteessa taistellut ja lapsella on minun sukunimi ja vuoroviikoin mennään ja yhteishuoltajuus. T. 44-v valkoinen heteromies
Tuosta sukunimesta olen todella iloinen ja sitä ei voi mitenkään muuttaa ja se harmittaa naista aivan vietävästi!
Miksi tätä alapeukutetaan? Ai siksi, kun kerrankin nainen sai näpeilleen? Ex yritti vielä lapsenvalvojalla itkeä, että miksi ei saa muuttaa lapsen sukunimeä ja lastenvalvoja oli minun puolella ja sanoi lapsella olevan oikein hyvä sukunimi. T. 44-v valkoinen heteromies
Kerrankin mies sai oikeutta lastenvalvojan luona.
Kyllä minua silloin makeasti nauratti ja nykyäänkin, kun äidin ovessa lukee hänen ja minun sukunimi. Tämä on tosi juttu. Sen verran avaan asiaa, että kun lapsi syntyi, niin olimme exän kanssa yhdessä ja silloin hän mielellään suostui, että lapselle tulee minun sukunimi, emme siis koskaan olleet naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vastaavassa tilanteessa taistellut ja lapsella on minun sukunimi ja vuoroviikoin mennään ja yhteishuoltajuus. T. 44-v valkoinen heteromies
Tuosta sukunimesta olen todella iloinen ja sitä ei voi mitenkään muuttaa ja se harmittaa naista aivan vietävästi!
Miksi tätä alapeukutetaan? Ai siksi, kun kerrankin nainen sai näpeilleen? Ex yritti vielä lapsenvalvojalla itkeä, että miksi ei saa muuttaa lapsen sukunimeä ja lastenvalvoja oli minun puolella ja sanoi lapsella olevan oikein hyvä sukunimi. T. 44-v valkoinen heteromies
Kyllä minua silloin makeasti nauratti ja nykyäänkin, kun äidin ovessa lukee hänen ja minun sukunimi. Tämä on tosi juttu. Sen verran avaan asiaa, että kun lapsi syntyi, niin olimme exän kanssa yhdessä ja silloin hän mielellään suostui, että lapselle tulee minun sukunimi, emme siis koskaan olleet naimisissa.
No eihän sitä sukunimeä tietysti enää sitten ilman minun suostumusta voinut vaihtaa, kun meillä ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sitä sukunimeä tietysti enää sitten ilman minun suostumusta voinut vaihtaa, kun meillä ero tuli.
Vieläkin lämmittää mieltä, kun mietin tätä juhlavaa työvoittoa exästä! Ja jos luulette, että olen katkera ja siksi juhlin tätä, niin väärin! Minä halusin eron ja ex oli se joka oli todella katkera ja halusi yksinhuoltajuuden ja toivoi, että en näkisi ikinä lasta. Minä taistelin ja hankin lakimiehen ja ex jäi toiseksi siinä taistelussa! Minä taistelen oman rakkaan lapseni puolesta!