Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaa yksinhuoltajuuden

Vierailija
22.10.2019 |

Lapsi on juuri syntynyt, nainen haluaa erota.. On aina ollut narsistimainen ja manipuloiva. Haluaa yksinhuoltajuuden mutta haluaa että tapaan lasta. Haluaa vain itse päättää kaikesta. Kannattaako suosiolla antaa yksinhuoltajuus ettei tarvitse tapella? En jaksaisi kun muutenkin voimat lopussa suhteen jälkeen.. hänellä ei ole perusteita yksinhuoltajuuteen mutta kaikennäköisellä uhkaili että aikoo lastenvalvojalle vaikka valehdella... Hän siis kuitenkin haluaa että pysyn lapsen elämässä mutta haluaa tälle oman sukunimen ja juuri tämän yksinhuoltajuuden, en toisaalta ole yhtään yllättynyt kun on muutenkin todella vaikea ihminen...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna, jos et halua.

Vierailija
2/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa niitä lapsia tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi isyystesti, sen jälkeen huokaise helpotuksesta tai varaudu 18 vuoden ylimääräiseen kuluun. Ja ennenkaikkea JUOKSE, älä jää sen palloteltavaksi.

Jatkossa käytä kumia

Vierailija
4/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi yhteishuoltajuus. Sinulta ei voi viedä huoltajuutta vasten tahtoasi, jos ei ole erityisen painavaa syytä mikset voisi olla lapsesi huoltaja.

Vierailija
5/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadi isyystesti, sen jälkeen huokaise helpotuksesta tai varaudu 18 vuoden ylimääräiseen kuluun. Ja ennenkaikkea JUOKSE, älä jää sen palloteltavaksi.

Jatkossa käytä kumia

Isyystestille ääni täältäkin.

Yksinhuoltajuus voi helpottaa teidän kummankin elämää - tai vaikeuttaa, jos oikeasti haluaisit vaikuttaa oman lapsen uskonto-, asuinpaikka-, koulu- ym. asioihin. Jos et halua, helpommalla pääset kun annat huoltajuuden äidille. Tapaamisiin ja maksuihin se ei vaikuta, päätösvaltaan kylläkin.

Vierailija
6/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi itse lähivanhemmuus. Nainen maksakoon sinulle elareita. Ksrrot vaan lastrnvalvojalle naisen mt-ongelmista ja että pelkäät hänen vahingoittavan lasta

Vierailija
7/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä myös mietin mihin asioihin yksinhuoltajuus vaikuttaa mutta mitä olen ottanut selvää niin juuri näihin lapsen uskonto ja asuinpaikka ym asioihin. Mutta ilmeisesti tapaamisoikeudet ja kustannukset säilyvät. Toisaalta voisin antaa naisen päättää noista asioista tai ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä, ja siksi olen miettinyt sen huoltajuuden antamista hänelle... Toki voi alkaa kaduttaa myöhemmin ja sitten yhteishuoltajuutta on varmaan vaikea saada kun sen yksinhuoltajuuden on sopinut?

Miksi ehdotatte isyystestiä? Vaikka nainen on hankala, olen varma että olen lapsen isä.. AP

Vierailija
8/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vastaavassa tilanteessa taistellut ja lapsella on minun sukunimi ja vuoroviikoin mennään ja yhteishuoltajuus. T. 44-v valkoinen heteromies

Tuosta sukunimesta olen todella iloinen ja sitä ei voi mitenkään muuttaa ja se harmittaa naista aivan vietävästi!

Vierailija
9/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä myös mietin mihin asioihin yksinhuoltajuus vaikuttaa mutta mitä olen ottanut selvää niin juuri näihin lapsen uskonto ja asuinpaikka ym asioihin. Mutta ilmeisesti tapaamisoikeudet ja kustannukset säilyvät. Toisaalta voisin antaa naisen päättää noista asioista tai ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä, ja siksi olen miettinyt sen huoltajuuden antamista hänelle... Toki voi alkaa kaduttaa myöhemmin ja sitten yhteishuoltajuutta on varmaan vaikea saada kun sen yksinhuoltajuuden on sopinut?

Miksi ehdotatte isyystestiä? Vaikka nainen on hankala, olen varma että olen lapsen isä.. AP

Älä luovu huoltajuudesta. Vaikka olet toinen huoltaja, voitte hyvin sopia, että äiti saa päättää joistakin käytännön asioista, eikä sinun tarvitse ottaa kantaa aivan kaikkeen.

Vierailija
10/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat painavat syyt että nainen voi saada yksinhuoltajuuden?

Vierailija
11/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isän pitäisi olla todistettavasti väkivaltainen ja vaaraksi lapselle, isä ei pysty tarjoamaan lapselle normaaleja elinolosuhteita, ruokaa, puhtaita vaatteita ym. Käytännössä tavallinen mies ei voi menettää huoltajuutta, ellei itse halua luopua siitä.

Vierailija
12/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hylkäisi omaa lastani .

Vierailija
13/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla varma isyydestä jos nainen on sitä mitä avauksessa kerroit? Tapaamisoikeuttakin pystyy hyvin terrorisoiman halutessaan. Lapsi on sairaana, lapsi ei halua tulla yms. Lisäksi ei ole mitenkään mahdotonta että lapsesta alkaa löytymään mustelmia ja väkivallan merkkejä aina sinun luona oltuaan. Suomessa jos on pelkästään sana sanaa vastaan, niin äidin sana painaa näissä asioissa enemmän.

Vierailija
14/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isän pitäisi olla todistettavasti väkivaltainen ja vaaraksi lapselle, isä ei pysty tarjoamaan lapselle normaaleja elinolosuhteita, ruokaa, puhtaita vaatteita ym. Käytännössä tavallinen mies ei voi menettää huoltajuutta, ellei itse halua luopua siitä.

Nämä ovat syitä menettää tapaamisoikeus. Toinen vanhempi voi saada yksinhuoltajuuden mm. sillä perusteella, että toinen osapuoli tekee kiusaa ja vaikeuttaa asioiden hoitamista, esim. kieltäytyy allekirjoittamasta koulupapereita. Meillä tällainen tapaus. Huoltajuudesta ja sen menettämisestä puhutaan usein turhan dramaattisesti koska kuvitellaan että meilläkin nämä asiat menevät niin kuin Jenkeissä. Eivät mene.

Vierailija
15/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla varma isyydestä jos nainen on sitä mitä avauksessa kerroit? Tapaamisoikeuttakin pystyy hyvin terrorisoiman halutessaan. Lapsi on sairaana, lapsi ei halua tulla yms. Lisäksi ei ole mitenkään mahdotonta että lapsesta alkaa löytymään mustelmia ja väkivallan merkkejä aina sinun luona oltuaan. Suomessa jos on pelkästään sana sanaa vastaan, niin äidin sana painaa näissä asioissa enemmän.

Olen varma isyydestäni. Nainen on manipuloiva ja pompotteleva luonteeltaan, muttei hän mikään sekopää ole, yhdessä olimme monta vuotta. Nyt eron tullessa ja varmaan jossain raskaushormoneissa hän on vaan alkanut käyttäytymään vielä pahemmin. Mutta tollaisista mustelmista tms ei ole huolta, hän haluaa kyllä aidosti että tulen kuulumaan lapsen elämään ja haluaa minulle tapaamisoikeudet jne. Hän ei ole sydämetön ihminen kuiteskaan. Jostain syystä nyt tätä huoltajuusasia vaan on hänelle tärkeä ja sukunimi häneltä lapselle... Itse haluaisin vaan hoitaa asiat ilman riitaa ja pitkää taistelua ja siksi olen miettinyt jos suostuisin siihen että hän sen yksinhuoltajuuden saisi... AP-

Vierailija
16/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän oudolta kyllä, koska ei se nainen mitään varsinaisesti menetä vaikka teillä olisi yhteishuoltajuus. Jos teillä siis kuitenkin on jonkinlaiset välit. Ettekö pääsisi kompromissiin esim. että sovitte yhteishuoltajuudesta mutta nainen saa antaa lapselle oman sukunimensä, jos se kerran on hänelle niin tärkeää?

Tiedätkin varmaan, että yhteishuoltajuus ei tarkoita samaa kuin 50/50-asuminen, asumisjärjestelyt voidaan sopia kullekin sopivalla tavalla eikä se liity huoltajuuteen suoraan.

Vierailija
17/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksinhuoltajuutta lapsenkaan edun vuoksi. Äiti voi muuttaa vaikka Kiinaan, etkä näe lasta koskaan.

Pidä kiinni yhteishuoltajuudesta.

Vierailija
18/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajuuteen on aika vähän perusteita. Minulla on toisesta lapsesta yksinhuoltajuus ja toisesta yhteishuoltajuus. Eroa on hyvin vähän, kun on hyvissä väleissä isien kanssa ja pystyy sopimaan asioista muutenkin kuin tappelun kautta. Lapselle, josta meillä on yhteishuoltajuus, on tarvittu passin hankkimiseen ja tilin perustamiseen valtakirja, näitä ei kovin usein tule tehtyä. Päiväkodin vasukeskusteluihin ym tulee kutsu isällekin, mutta toki toisenkin vastaaviin olisi isän saanut mukaan ottaa. Esimerkiksi oman lapsesi terveystietoihin et pääse käsiksi ilman huoltajuutta, jos ex heittäytyy hankalaksi

Tapaamisoikeus ja elatusvelvollisuus on joka tapauksessa, eikä liity huoltajuusasiaan.

Pitäisin silti yhteishuoltajuuden (joka on oletus) kun siitä lastenvalvojalla sovitaan. Yksinhuoltajan on helpompi erkaannuttaa lapsi toisesta vanhemmastaan esimerkiksi eväämällä kaikki tiedot, jos jostain syystä näin päättää tehdä

Vierailija
19/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma isyydestäni. Nainen on manipuloiva ja pompotteleva luonteeltaan, muttei hän mikään sekopää ole, yhdessä olimme monta vuotta. Nyt eron tullessa ja varmaan jossain raskaushormoneissa hän on vaan alkanut käyttäytymään vielä pahemmin. Mutta tollaisista mustelmista tms ei ole huolta, hän haluaa kyllä aidosti että tulen kuulumaan lapsen elämään ja haluaa minulle tapaamisoikeudet jne. Hän ei ole sydämetön ihminen kuiteskaan. Jostain syystä nyt tätä huoltajuusasia vaan on hänelle tärkeä ja sukunimi häneltä lapselle... Itse haluaisin vaan hoitaa asiat ilman riitaa ja pitkää taistelua ja siksi olen miettinyt jos suostuisin siihen että hän sen yksinhuoltajuuden saisi... AP-

Älä luovuta. Kyse ei ole sinusta, vaan lapsesta ja lapsen oikeudesta isään.

Vierailija
20/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella vaikeaa saada yksinhuoltajuutta eli siitä sinun ei tarvitse huolestua. Sukunimeksi tulee äidin nimi jos äiti niin haluaa, huoltajuus ei vaikuta siihen. Ehkä jos tuot esiin tuon että äiti saa kuitenkin lapselle oman sukunimensä, yhteishuoltajuudesta huolimatta, niin hän suhtautuisi positiivisemmin? On tosi tärkeää säilyttää hyvät välit äidin kanssa, mutta älä kuitenkaan suostu yksinhuoltajuuteen sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän