Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te "itsestänne huolehtivat" naiset, kertokaa rutiininne!

Vierailija
22.10.2019 |

Okei, itsestä huolehtimisella tarkoitan tässä tapauksessa vain ulkonäöstä huolehtimista, koska siihenhän tuolla yleensä viitataan. Joten hei te, jotka saatte pidettyä itsenne freesin ja nätin näköisenä arjen pyörityksessä - miten huollatte hiuksianne, meikkaatte tai vaikka treenaatte? Millaiset ihonhoitorutiinit teillä on?

Tulkaa kertomaan, vinkkejäkin saa jakaa!

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepäilen ja juon yrttiteetä sen sijaan että paklaisin naamaani ja sheivaisin koipiani talvikelilläkin.

Mä en ymmärrä mitä tällaiset tekee tässä ketjussa. Selvästi ei nyt ollut kohdennettu teille tämä... Miksi tulette halveeraamaan muita?

Vierailija
62/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mun pitää alkaa syömään rehuja ja urheilemaan. Muuta eroa ei suurimpaan osaan noista ole, enkä ole mitenkään erityisen hehkeä.

Kannattaa katsoa mummoja, miten ovat elämänsä eläneet ja miltä näyttävät, niin siitä löytyy nuorekkuuden salaisuus.

Tai sitten mummo on geenipoikkeama. Oma mummoni on 95-vuotias, minä 44 v. Pirullisempaa ihmistä saa etsiä. Mummo saa käyttövoimansa toisten parjaamisesta, selän takana pahan puhumisesta ja negatiivisista ajatuksista. Hän on suorastaan huvittava nyt vanhana, kun kertoilee vuosikymmeniä sitten tapahtuneita asioita, kuinka sekin silloin teki sitä ja tätä.

Ravitsemussuosituksista ja ilmastoasioista hän vähät välittää. Syö joka päivä punaista lihaa, koska on allerginen kalalle, eikä pidä broileria kunnon ruokana. Hedelmistä kelpaa banaani, mandariini ja omena, kaikki muu on huuhaata. Kasviksista hän kelpuuttaa perunan, porkkanan, nauriin, lantun, punajuuren, kurkun ja tomaatin. Kaikki muu on jälleen huuhaata. Tiedän tämän varsin hyvin, koska olen hoitanut kauppaostokset jo pari vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu, oikein syöminen ja hyvät yöunet on kaiken pohja.

Lisäksi tulee toki nämä perusjutut eli sheivaamiset, hiustenlaitot, meikkaamiset yms.

Mutta kun on luonnostaan kaunis, niin nuo jälkimmäsetkin voi toisinaan olla vähän retuperällä ja on silti kaunis.

Vierailija
64/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mun pitää alkaa syömään rehuja ja urheilemaan. Muuta eroa ei suurimpaan osaan noista ole, enkä ole mitenkään erityisen hehkeä.

Kannattaa katsoa mummoja, miten ovat elämänsä eläneet ja miltä näyttävät, niin siitä löytyy nuorekkuuden salaisuus.

Tai sitten mummo on geenipoikkeama. Oma mummoni on 95-vuotias, minä 44 v. Pirullisempaa ihmistä saa etsiä. Mummo saa käyttövoimansa toisten parjaamisesta, selän takana pahan puhumisesta ja negatiivisista ajatuksista. Hän on suorastaan huvittava nyt vanhana, kun kertoilee vuosikymmeniä sitten tapahtuneita asioita, kuinka sekin silloin teki sitä ja tätä.

Ravitsemussuosituksista ja ilmastoasioista hän vähät välittää. Syö joka päivä punaista lihaa, koska on allerginen kalalle, eikä pidä broileria kunnon ruokana. Hedelmistä kelpaa banaani, mandariini ja omena, kaikki muu on huuhaata. Kasviksista hän kelpuuttaa perunan, porkkanan, nauriin, lantun, punajuuren, kurkun ja tomaatin. Kaikki muu on jälleen huuhaata. Tiedän tämän varsin hyvin, koska olen hoitanut kauppaostokset jo pari vuotta.

Ei kuitenkaan käytä alkoholia ja polta tupakkaa? Menee nukkumaan aikaisin ja herää aikaisin?

Juoruilu pitää ihmisen pirteänä.

Vierailija
65/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkälti yli viiskymppiseksi saakka onnistuin näyttämään aina vähintään 10 vuotta nuoremmalta. Usein minua luultiin lastenlasteni äidiksi.

Jaa miten?  Voiteena vain apteekin perusvoiteet, meikin puhdistus huolellisesti, suihkun jälkeinen vartolon rasvaus sillä samalla apteekin perusvoiteella kuin kasvotkin:)

Nukun huonosti, olen aina nukkunut. Liikuntaa olen harrastanut liian vähän.

Ne geenit....

Olen kuulemma edelleen ikäistäni paljon nuoremman näköinen, mutta itse olen alakanut nähdä paremmin vanhenemisen merkit. Tässä iässä ne ovat jo välttämättömyys.

Se on muuten jännä, kun katsoo vanhoja ihmisiä, niin monesti miehillä on paremmat ihot kuin naisilla. Johtuuko ihon paksuudesta? Naisilla on usein enemmän ryppyjä, vaikka paklaavat ja puunaavat ihoaan. Kaikenlaisia hoitoja ja voiteita käytetään koko elämä.

Onkohan kosmetiikkabisnes vain yhtä suurta huijausta?

On.

Vierailija
66/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lepäilen ja juon yrttiteetä sen sijaan että paklaisin naamaani ja sheivaisin koipiani talvikelilläkin.

Mä en ymmärrä mitä tällaiset tekee tässä ketjussa. Selvästi ei nyt ollut kohdennettu teille tämä... Miksi tulette halveeraamaan muita?

Lepohan on tosi hyvä. Rupsahtaneimpia ovat stressaantuneet ihmiset. Ihmisellä on kymmenittäin pieniä lihaksia kasvoissa, jos on stressissä, jännittyy nuo lihakset. Silloin tulee juonteita ja ryppyjä.

Parasta olisi olla vain tyytyväinen.

Harjoitan kasvojumppaa ja hieron kasvojani sormenpäillä, kun katson TV:tä. Koitan olla tyyni ja ajatella elämänkulkua virtana.

Mitä järkeä on tehdä hyväpalkkaista stressaavaa työtä, kun rahaa menee paljon erillaisiin kasvohoitoihin (ryppyjen takia), hierontoihin (kipeät lihakset jännittämisestä) ja terapiaan, kun mieli on jaksamisen rajoilla. Ainoa ilo työstä ovat luksuslomat rantakohteissa. Aurinkokin lisäksi vanhentaa. Ja helposti tulee otettua alkoholia, kun pää pitää nollata kaikesta. Parisuhde kituuttelee viimeisiään, kun ei ole aikaa ja jaksamista.

Kysynpähän vain, että mitä järkeä.

Vierailija
67/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkälti yli viiskymppiseksi saakka onnistuin näyttämään aina vähintään 10 vuotta nuoremmalta. Usein minua luultiin lastenlasteni äidiksi.

Jaa miten?  Voiteena vain apteekin perusvoiteet, meikin puhdistus huolellisesti, suihkun jälkeinen vartolon rasvaus sillä samalla apteekin perusvoiteella kuin kasvotkin:)

Ne geenit....

Olen kuulemma edelleen ikäistäni paljon nuoremman näköinen, mutta itse olen alakanut nähdä paremmin vanhenemisen merkit. Tässä iässä ne ovat jo välttämättömyys.

Se on muuten jännä, kun katsoo vanhoja ihmisiä, niin monesti miehillä on paremmat ihot kuin naisilla. Johtuuko ihon paksuudesta? Naisilla on usein enemmän ryppyjä, vaikka paklaavat ja puunaavat ihoaan. Kaikenlaisia hoitoja ja voiteita käytetään koko elämä.

On.

Samaa mieltä. Näytän nelikymppisenä 25-vuotiaalta ihan apteekin perusrasvoilla.

Vierailija
68/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana katsoa,kun alapeukutetaan sen takia,että ihminen hoitaa itseään.Liikkuu ja syö terveellisesti.Kateellisia? :)

Vierailija
69/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne geenit....

On. Suurta huijausta, koska kosmetiikka ei lain mukaan edes saa tai saisi imeytyä ihoon. Ihon kunto tulee sisältäpäin. Syö oikein, niin iho voi hyvin. Äläkä stressaa.

Vierailija
70/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole ylipainoinen.

Tuon vinkin kun muistat, niin saat miehiä ja ihailua enemmän kuin jaksat vastaanottaa.

Vierailija
71/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole ylipainoinen.

Tuon vinkin kun muistat, niin saat miehiä ja ihailua enemmän kuin jaksat vastaanottaa.

Miehistä tulee stressiä. Tutkimusten mukaan naimattomat naiset elävät pidempään, kuin parisuhteessa olevat.

Vierailija
72/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole ylipainoinen.

Miehistä tulee stressiä. Tutkimusten mukaan naimattomat naiset elävät pidempään, kuin parisuhteessa olevat.

Totta. Kun katsoo naimattomia vanhempia naisia, monet ovat paljon tyytyväisen oloisempia kuin naimisissa olevat. He harrastavat naispiireissä, matkustelevat ja tapaavat ystäviään.

Ei tarvitse toimia kodinkoneena vanhenevalle miehelle (miehet kuolevat nuorempina).

Vierailija
73/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähtee ns. sisältä päin eli kauneutta on vaikea mielestäni lisätä kampaamokäynneillä ja meikeillä ellei peruskohdat ole kunnossa. Omalla kohdallani ne ovat:

- Liikun riittävästi, kävelyä tulee noin 10km joka päivä. Luovuin autosta ja aloin kävelemään työmatkat, kroppa pysyy kunnossa ihan huomaamatta, raittiista ilmasta saa energiaa ja näytän fressimmältä kun koko päivää ei ole homehduttu sisätiloissa.

- Ruokavalio. Runsaasti kasvisruokaa, hyviä rasvoja, kuituja. Iho on sileä ja kimmoisa, hiukset terveet ja elinvoimaisen näköiset, kynsiä ei tarvitse kuin viilata silloin tällöin. Ruokavalion avulla suolisto on kunnossa, kroppa on solakka ja kiinteä eikä mikään turvonnut höttökasa (kuten ennen).

- En meikkaa juurikaan. Kulmat käyn nypityttämässä ja värjäämässä säännöllisesti, ripsissä on kestotaivutus ja värjäys. Näiden ansiosta kasvot saavat hieman syvyyttä ja terävyyttä mutta pysyvät koko päivän fressin näköisenä. Ruokavalion takia iho on niin hyvässä kunnossa ettei sitä tarvitse tukkia millään.

- Juon kahdesta kolmeen litraan vettä joka päivä. Tälläkin valtavan hyvä vaikutus ihoon.

- UNI. Sen puute näkyy ihossa heti. Nukun 7-8h joka yö.

Tuotteet:

- Ihon puhdistan iltaisin Hallelujah Cleanserilla (löytyy esim Ruohonjuuresta) ja laitan arganiaöljyä, aamuisin laitan a&m mantelikasvovoidetta. Ihonhoitorutiinini on siinä.

Hiukset pesen Flown palasaippualla joka toinen päivä, silloin tällöin käytän pesuun Amla-jauhetta. Sitten Kaurilan saunan sitruunainen hoitoainepala. Välillä teen hiuksiin öljyhoidon arganiaöljyllä. Hiuksia en luonnollisesti värjää mutta käyn leikkauttamassa kampaajalla muutaman kk välein.

Vartalon iholle käytän karitevoita. En rasvaa joka päivä mutta kerran viikossa poistan karvat kehosta ja sen jälkeen rasvaus. Karitevoi pitää ihon ihanan pehmeänä eikä talvellakaan kutise vaikka ei rasvaakaan useasti.

Luonnollisuus on itselle se tärkein. 36vuotiaana joudun edelleen todistamaan ikäni säännöllisesti ja suurin osa veikkaa minun olevan parikymppinen. Eniten saan kuulla kehuja siitä että näytän fressiltä.

Moni luulee näyttävänsä huolitellulta paksulla meikillä ja lakkakerroksen alle haudatulla tukalla. Todellisuudessa lopputulos on raskas ja tunkkainen. Hienon asukokonaisuuden alta jos paistaa vararengas tai maha pömpöttää ja reidet hinkkaa polvista asti yhteen niin ei se asukaan paljon pelasta. Jos naama roikkuu huonon ruokavalion ja vähäisen liikunnan takia niin ei sitä mitkään tuotteet pelasta.

Vierailija
74/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen freesi ja nätti, kohta 50v lady. Pitkät hiukset ja hoikahko vartalo.

Kotihoitona mikroneulaus jota olen tehnyt säännöllisesti jo 10 vuotta, sekä kerran tai kaksi viikossa happokuorinta ja naamio. Käytän myös kasvojumppalaitetta. Useamman kerran viikossa harrastan erilaista liikuntaa.

Kaikki mahdolliset hoidot olen kokeillut hifusta lähtien, ja koko ajan etsin uusia mistä voisi olla minulle hyötyä. Olen erittäin kiinnostunut kauneudenhoidosta, vaikken olekaan mikään alan ammattilainen.

Kasvoissani on myös maltillisesti täyteaineita ja botoxia. Skinboostereita aloin myös käyttää tänä vuonna.

Hui, miten paljon hoitoja jo tuon ikäisenä. T. 55-vuotias, joka on ilman tuollaisia hoitoja ikäistään nuoremman näköinen

Vierailija
75/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras nuorekkuusvinkki on huumori. Vitsailen oman mieleni sisällä lähes kokoajan.

Vierailija
76/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-kuntosalitreeni 4 kertaa viikossa. Siten, että tulee hiki ja lihakset väsyvät kunnolla

-säännöllinen, terveellinen ruokavalio. Alkoholia harvoin.

-yöunista en tingi

-illalla kantapäiden rasvaus paksulla jalkavoitteella ja tietysti meikinpoisto

-meikki joka aamu, laadukkailla meikeillä

-vältän hiusten suoristamista ja hiuslakkaa, värjäys harvoin, yleensö raidat, niin hiukset pysyy kunnossa

-kynsien lakanpoisto, leikkaus, viilaus ja lakkaus alus-väri-päällyslakalla kerran viikossa

-säärten ja kainaloiden sheivaus useita kertoja viikossa

Ja en edes näytä erityisen laitetulta, koska vahva meikki, ripsenpidennykset ja pistoshoidot tuntuvat olevan arkipäivää monelle, joten siihen verrattuna oma panostus ulkonäköön ei ole huomiota herättävää

No kyllä varmasti näytät laitetulta, jos sulla on tekoripset, pistokset yms. Olet tullut vaan sille sokeaksi. Muut näkee sinun pakkelit kilometrien päähän.

Vierailija
77/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks kysymys.

Miksi nämä kaikki huolitellut supernaiset notkuvat vauvapalstalla?

Mä en usko hetkeäkään, että sellainen nainen, joka roikkuu täällä edes tuon vastauksen laatimisen verran on kovinkaan huoliteltu. Arkirealismi ja oma kokemus ei puolla sellaista. :D

Minä käyn täällä koska kaipaan suomen kieltä. Olen ulkomailla ollut jo yli vuosikymmenen töissä, joten harvemmin tulee enää puhuttua suomea. Minkä ihmeen takia Suomen suurimmalla keskustelupalstalla kävijä olisi automaattisesti homssuinen?

Vierailija
78/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35v mutta usein minua luullaan noin 10v nuoremmaksi. Tässä mun rutiinit:

- hiusten pesu 2xviikossa. Kiharrus aina pesun jälkeen niin hiukset pysyy puhtaana ja huoliteltuna seuraavaan pesuun asti.

- maltilliset ripsipidennykset niin ei tule hinkkailtua silmiä.

- huolelliset ihonhoitorutiinit joka aamu ja ilta (kosteusvoidetta kuluu paljon!)

- kevyt meikki aina arkipäivisin, viikonloppuisin annan kasvojen ihon levätä jos ei ole kummempia menoja.

- koiran kanssa ulkoilu 2-3 kertaa päivässä

- kuntosalitreeni noin 4 kertaa viikossa

- terveellinen ruokavalio, tosin viikonloppuna saatan syödä vähän suklaata tai ottaa lasillisen viiniä

- riittävä uni ja lepo

Mulla ei ole lapsia ja veikkaankin, että näyttäisin vanhemmalta ja väsyneemmältä jos olisin äiti.

Jep. Olen 37 mutta kukaan ei luule minua ikäisekseni (joo joo, jotkut mielistelevät, tiedetään). Tähän on kolme selkeää syytä, mutta kukaan ei halua kuulla niitä :D. 

1. EI LAPSIA.

2. EI AURINKOA, IKINÄ.

3. EI TUPAKKAA TAI ALKOHOLIA.

Näin pysyy lähes takuuvarmasti nuorekkaana, ellei ole geenilotossa hävinnyt arvontaa. Toki näin pitää elää teini-ikäisestä asti ;).

Vierailija
79/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks kysymys.

Mä en usko hetkeäkään, että sellainen nainen, joka roikkuu täällä edes tuon vastauksen laatimisen verran on kovinkaan huoliteltu. Arkirealismi ja oma kokemus ei puolla sellaista. :D

Minä käyn täällä koska kaipaan suomen kieltä. Olen ulkomailla ollut jo yli vuosikymmenen töissä, joten harvemmin tulee enää puhuttua suomea. Minkä ihmeen takia Suomen suurimmalla keskustelupalstalla kävijä olisi automaattisesti homssuinen?

Koska tänne jää koukkuun. Ei kerkee laittamaan itseään kun pitää vastata edelliselle naseva kommentti.

Ei ihmisillä keskimäärin ole niin paljon itsekuria, että pystyvät käymään täällä vain silleen pikaisesti ja määrätyn ajan. Yleensä aika venyy aina pidemmäksi kuin aikoo.

Sen perusteella väitän, että suurin osa palstalla vakkariinsa käyvistä eivät ole niin vimpan päälle huoliteltuja.

Vierailija
80/90 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks kysymys.

Koska tänne jää koukkuun. Ei kerkee laittamaan itseään kun pitää vastata edelliselle naseva kommentti.

Ei ihmisillä keskimäärin ole niin paljon itsekuria, että pystyvät käymään täällä vain silleen pikaisesti ja määrätyn ajan. Yleensä aika venyy aina pidemmäksi kuin aikoo.

Sen perusteella väitän, että suurin osa palstalla vakkariinsa käyvistä eivät ole niin vimpan päälle huoliteltuja.

No nyt tuli kyllä paksua pajunköyttä. Siis oikeasti väität etti suuri(n?) osa palstalla kävijöistä ei ehdi harjata hiuksia ja lakata kynsiä (tms.) sen takia kun vuorokaudesta menee liian monta tuntia Aaveellä? Tekisi mieli sanoa, että puhu vain omasta puolestasi :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi