Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää, kun vanhempana ymmärtänyt kuinka aikuiset miehet lähennellyt teini-iässä

Vierailija
21.10.2019 |

Olen 25v ja mietin tässä teini- aikojani, ja havahduin siihen kuinka paljon huomiota sai 14-17 ikäisenä, ja hyi että. Aikuiset miehet yrittivät pyytää treffeille, kirjoittelivat facebookissa, lähentelivät, kehuivat muotoja jne. Ja kuinka lapsi sitä on ollut. Oikeasti jotkut jopa samanikäiset seurustelivat aikuisten miesten kanssa. Ei sitä silloin oikein ymmärtänyt.
Ällöttävää :( ei voi ymmärtää

Kommentit (569)

Vierailija
41/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin alakoulussa kun ensimmäisen kerran on "isketty", eli heitetty limaisia kommentteja. En voi millään käsittää.

Kuitenkin hurskastellaan kuinka toisista kulttuureista tulevat on mieliltään sairaita kun pitävät liian nuorista, vaikka täällä esiintyi ainakin vielä vähän aikaa sitten samaa ihan ilman mitään peittely-yrityksiä.

Siis todellakin, kyllä nämä on ihan suomalaisia miehiä olleet, mitä itseäkin on lapsuudesta asti lähennelleet. Ei ihme että olen feministi (en silti pelkää enkä vihaa miehiä yleensä, mutta miesten ylivaltaa kyllä vastustan ja naisten puolta pidän viimeiseen asti). Olen 45 ja ensimmäiset lähentelyt tapahtuneet, kun olen ollut 12-vuotias lapsi, siitä kiihtyvällä vauhdilla lisääntyen. Olen onnekseni huomannut, että ikä tekee tehtävänsä, vielä kun pukeudun huomiotaherättämättömiin vaatteisiin enkä meikkaa, niin saa viimein olla enimmäkseen rauhassa - enkä todellakaan ole kateellinen nuoremmille naisille enkä siitä, että "en saa enää huomiota", sitä on tullut vuosikymmenten aikana ihan riittämiin, aivan pyytämättä. 

Eräs läheinen miespuoleinen ystäväni on 55 ja ottaa päähän keskustella näistä asioista, kun hänen kantansa on se, että miksen ole vain antanut turpaan lähentelijöille, miksi olen antanut koskea, miksen ole sitä ja tätä. Sen lisäksi, että olen ollut luvattomien koskettelujen uhri, olen lisäksi miesten silmissä syyllinen, kun en ole ilmeisesti reagoinut oikein! Lapsena, nuorena, lamaantuneena! Ei varmaan tarvitse tosiaan ihmetellä, miksi vastustan miesten ylivaltaa. Meidät on kasvatettu olemaan hiljaa, sallimaan koskettelu, vanhemmille ihmisille ei voinut kertoa, apua ei voinut pyytää keltään - ja se on meidän omaa syytämme. 

Vierailija
42/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a vai että pukeutumisesta. Mä olen se joka kertoi 8v ahdistelusta. Ja mulla oli aina aika poikamaiset vaatteet. Juhlavaatteet kuitenkin. Muotoja ei mulla ollut, isosiskon se ei kiinnittänyt huomiota, joka oli juhlamekossa ja jo ilmeisesti "pilalla", kun ns. Karva kasvoi. Ootte te ärsyttäviä, jotka vetoaa siihen, et jos nainen pukeutuu väärin, oikeuttaa se ahdistelulle...

Pukeutuminen ei missään nimessä ole oikeutus minkäänlaiselle ahdistelulle!!! Nuoren maailmaan saattaa kuulua halu vähän pukeutuukin rohkeammin. Se ei ole oikeutus ahdistella mutta kyllä minusta antaa ihmisestä tietynlaisen kuvan kun kulkee pakarat näkyen napapaidassa eikä ole mun silmiin oikein kivan näköistä kenelläkään. Oman teinini en anna kulkea perse paljaana koska en halua että antaa itsestään sellaisen mielikuvan mitä siitä nyt valitettavasti useille pojille herää. En halua hänen poikaystäväksi ketään junttia ja fiksut pojat saa kyllä karkotettua kun ei käytä vaatteita päällään. Tyttäreni onkin onneksi fiksu eikä ainakaan vielä ole halunnut edes lähteä tuolle puolialasti kulkemisen linjalle.

Puhuvatko näiden lähes alusvaatteissa kulkevien nuorten vanhemmat koskaan tällaisista jutuista nuorilleen? Mua vähän surettaa jos kukaan ei ohjaa epävarmaa nuorta tyttöä joka haluaa pojilta huomiota ihan väärällä tavalla.

Just näin. Ihan samaa mieltä.

Asiallisella pukeutumisella saa karsittua osan läähättäjistä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä lääppiminen alkoi ratsastustalleilla ja jatkui ensimmäiseen työpaikkaan jonka sanoin irti, ukko oli riistapoliisi ja alkoi puhua minusta paskaa kaikkialla ( äijällä lapsia n kuudelle akalle).

Sitten tuli srk työntekijä joka tarjoiutui viemään kotiin mutta veikin metsään ja runkkasi väkisin siellä edessäni.

Sitten työnantajia ja lääkäreitä ja kaikki kimpussa.

En edes jaksa luetella kaikkia mutta se oli painajaista. Ajettiin autoilla perästä yliopistolle ja tunkeuduttiin kotiin (poliisi joka uhkasi pilata elämäni ellen laske kotiin jne).

Naisilla ei ole rauhaa kasvaa itsekseen tässä maassa. On nähty.

Ja kun näille runkuille sanoin ei sain kaikkien pitkät vihat päälleni. Mistään ei saanut apua koska "sehän on ongelma minun " jos juostaan perässä. Niinpä niin, mitäpä sitä nyt fyysistä koskemattomuutta olisi ollut oikeus olla. Sh sanoi minulle väkivallan jälkeen "Onko se niin vaikeaa sinun antautua kenellekään".

Arvatkaapa oliko hyvät pohjat antautua kenellekään kun äijät kiinni yksintein, kysymättä. Ja akat vielä säestivät kaikkialla että vika minussa tietenkin.

Ja en pukeudu ollenkaan provoavasti sitten todellakaan en käytä lääkkeitä en päihteitä en edes tupakoi ja täysraitis. Etten ihan elämämkoululainen. Vaan aikamoinen ahdistelu ura on tullut koettua. Ja nuo viranomaiset edelleen kimpussani koska en alistunut ikinä missään.

Ja nämä viranomaiset joita oli näpäyttänyt pestasivat sitten kaikki paikalliset rupusakit huutelemaan perääni niin että kun tulen kotiinin kaupalta niin ikkunani alla kurkki erään poliisin pullonkerääjäsisko....ja ne alihankkivat kaikki tekemiseni näin noille rikollisille ukoille.

Tämä kuuluisi poliisijohdolle mutta en tiedä millaisia siellä istuu kun nekin syytteessä....

Suomen alhainen syntyvyys ON ihan satavarmasti tämän naisten ahdistelun syytä.

Arvatkaapa ovatko kansalaiset ja naiset pikkuisen turvattomia kun koko poliisijohto istuu uutisissa nalkissa itse kaikenlaisesta ja naisten ehdisteluthan ei ole edes olleet vielä tapetilla siinäkään ammattikunnassa.

Toinen hyvä on politiikan johto. Siellä ei ole naisilla turvaa millääntavalla vaan on siedettävä muka kaikenlaista. Ei tarvitse. Esim keskustapuoluella on sovinismi ongelma ja iso sellainen. Omin silmin nähty ja koettu asia.

Sitten ovat ukkokerhot joissa rappreita ja muita kansankynttilöitä ja sieveänä esiintyvää ukkoa ja jokainen pani opiskelukavereitani vaimon seläntakana.

Niin ukot siitäpä saatte nämä julkistetaan nimineen ellei naisrauhaa löydy.

Vierailija
44/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa, ja aikuisiällä vasta tajunnut, että hätkähdyttävän isolla prosentilla miehistä on joko pedofiilisiä taipumuksia tai he haluavat mahdollisimman helpon ja haavoittuvan kohteen, joka ei osaa vielä puolustaa itseään.

Kyllä. Ensimmäinen kerta tapahtui 12-vuotiaana 70--luvulla. En edes tajunnut mitä tapahtui, istuin kannolla odottamassa äitiä pururadan vieressä, äiti juoksi vielä yhden Lenkin. Tuntematon , känninen ukko tuli luokse ja kysyi, Olenko tyttö vai poika? Sanoin että tyttö, johon mies, että en usko ja alkoi kopeloimaan jalkojen välistä. Lähdin vaan karkuun, enkä uskaltanut kertoa kenellekään. Sen jälkeen on näitä hipelöijiä ja kopeloijia ja kommentoijoijia riittänyt ihan tähän ikään (53v) asti tutuissa ja tuntemattomista miehissä..... silloin 12-vuotiaana opin, että osa miehistä olettaa, että ne voi tehdä naisille, oli ne lapsia tai aikuisia, mitä vaan. Kyllä lapset pitää kasvattaa jo tosi pienestä lähtien siihen, että lapsen rajoja pitää kunnioittaa- virtuaalisesti ja livenä ja että lapsi tunnistaa tämän asian ja uskaltaa toimia!

Eli pitää puoliaan!

Vierailija
45/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin itsekkin vasta aikuisiällä, että mesekaverini ei tainnutkaan olla minua vuotta vanhempi tyttö vaan oikeasti joku lähemmäs nelikymppinen mies. Taisin olla 11 tai 12-vuotias ja tämä ''tyttö'' puhuin lähes ainoastaan vanhempien miesten iskemisestä (isket silmää ja lio huulia) ja miten kivaa seksi on vanhempien miesten kanssa ja kannusti minua kokeilemaan. 

Suomi24:ssa oli myös joskus vähintään 10 vuotta sitten chatti alle 18-vuotiaille, jossa usein kävimme kaverimme kanssa trollaamassa vanhempia miehiä. Ja siis tämä nuorten chat oli täynnä aikuisia miehiä, jotka lähestyivät meitä 12-vuotiaita tyttöjä ehdotellen tietysti seksiä. Näin jälkikäteen kuvottaa miten yleistä tämä on ollut ja on edelleen.

Vierailija
46/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon vaikuttaa miten pukeutuu ja missä liikkuu. Sori nyt vaan mutta naisen pukeutuminen paljastavasti on yhäkin tietynlainen viesti.

Kyllä minäkin kaikennäköistä itsensäpaljastelijaa 12 - 20v. näin mutta ei mitään sen ihmeempää.

Jos ei pyöri illalla missään asemilla tms. niin riski saada sopimattomia ehdotuksia tms. on aika vähäinen loppujen lopuksi. Kavereiden isät yleensä osaa pitää mölyt mahassa ja näppinsä kurissa kun on kyse oman lapsen kaverista.

Kun minua ahdisteltiin, olin ujo ja arka, peittävästi pukeutunut finninaamainen teini. Ahdistelu tapahtui kotona, tekijänä oma isäni. Mutta sinun mielestäsi minä varmaan provosoin jotenkin?

Olen pahoillani puolestasi. Kirjoitukseni koski kuitenkin yleisiä tilanteita, kuten varmaan ymmärsitkin.

Vierailija
47/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, vanhemmiten vasta tajuaa miten ällöttävä kuvio oikeasti on. Kun olin 19-vuotias, joku reilusti päälle nelikymppinen mies lähestyi minua viesteillä ja yritti saada kotiinsa ryyppäämään. Mainitsi myös ohimennen miten paljon harrastaa liikuntaa ja mitä kaikkia seksileluja kodistaan löytyy, kaikki testausta vailla.

Olin toki aikuinen joten mistään laittomasta ei ollut kyse, ja olin myös antanut tälle häntäheikille itse numeroni baarissa. Annoin sen silloin kaikille jotka uskalsivat kysyä, koska olin aivan liian kiltti. Jotenkin silti ällöttää näin kolmeakymppiä lähestyvänä ajatus tuollaisesta limaisesta, keski-ikäisestä miehestä, joka metsästää baarissa hädin tuskin täysi-ikäisiä naisia seksilelutestaukset mielessään.

Kun mietin että moinen ällötys olisi lähestynyt ollessani alaikäinen... Sympatiani kaikille hyväksikäytetyille ja yrityksen kohteeksi joutuneille.

Joo, ja vastapainoksi 19v misut metsästää yli 30v pomoja ja kiekkoilijoita puolipukeissaan ja dildokokoelmat käsilaukuissaan, jotta sais kusetettua itsensä siivelläeläjiksi ja julkisuuteen.

Ja se on sit "ihan jees"?

Vierailija
48/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin alakoulussa kun ensimmäisen kerran on "isketty", eli heitetty limaisia kommentteja. En voi millään käsittää.

Kuitenkin hurskastellaan kuinka toisista kulttuureista tulevat on mieliltään sairaita kun pitävät liian nuorista, vaikka täällä esiintyi ainakin vielä vähän aikaa sitten samaa ihan ilman mitään peittely-yrityksiä.

Siis todellakin, kyllä nämä on ihan suomalaisia miehiä olleet, mitä itseäkin on lapsuudesta asti lähennelleet. Ei ihme että olen feministi (en silti pelkää enkä vihaa miehiä yleensä, mutta miesten ylivaltaa kyllä vastustan ja naisten puolta pidän viimeiseen asti). Olen 45 ja ensimmäiset lähentelyt tapahtuneet, kun olen ollut 12-vuotias lapsi, siitä kiihtyvällä vauhdilla lisääntyen. Olen onnekseni huomannut, että ikä tekee tehtävänsä, vielä kun pukeudun huomiotaherättämättömiin vaatteisiin enkä meikkaa, niin saa viimein olla enimmäkseen rauhassa - enkä todellakaan ole kateellinen nuoremmille naisille enkä siitä, että "en saa enää huomiota", sitä on tullut vuosikymmenten aikana ihan riittämiin, aivan pyytämättä. 

Eräs läheinen miespuoleinen ystäväni on 55 ja ottaa päähän keskustella näistä asioista, kun hänen kantansa on se, että miksen ole vain antanut turpaan lähentelijöille, miksi olen antanut koskea, miksen ole sitä ja tätä. Sen lisäksi, että olen ollut luvattomien koskettelujen uhri, olen lisäksi miesten silmissä syyllinen, kun en ole ilmeisesti reagoinut oikein! Lapsena, nuorena, lamaantuneena! Ei varmaan tarvitse tosiaan ihmetellä, miksi vastustan miesten ylivaltaa. Meidät on kasvatettu olemaan hiljaa, sallimaan koskettelu, vanhemmille ihmisille ei voinut kertoa, apua ei voinut pyytää keltään - ja se on meidän omaa syytämme. 

No alkaako jo ahdistaa ajatus,että pian oletkin jo vanhapiika ja kääkkä, jota kukaan mies ei enää oikeasti katsee kohteena edes noteeraa ?

Nyt eikun 'miituut' liikkeelle vaan ja eteenpäin...

Vierailija
49/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuossa muisteltiin, me nyt vähän päälle neilkymppiset naiset, miten aikanaan, kun pelasimme junnuina koripalloa, oman seuran vanhemmat äijät, pahimmillaan jopa oman joukkueen pelaajien isät, kommentoivat kyllä niin järkkyjä juttuja 13-16-vuotiaille tytöille, että vaikea käsittää, mitä sellaisen miehen mielessä liikkuu. Se, että turnausmatkalla, kehuttiin 14-vuotiaan tytön tähtisilmiä ja kiharoita oli pientä, se että niitä kiharoita oltaisiin haluttua silitellä ja tähtisilmät nähdä aamulla herätessä, oli jo sopimatonta, mutta siinä vaiheessa, kun ruvettiin menemään siihen, että suoraan pyydetiin sänkyä lämmittämään ja vähän hierontaa antamaan, oli sitten jo todella pervoa. Ja nämä siis nuorten urheilijajunioireiden parissa toimineilta keski-ikäisiltä miehiltä, joiden omat lapset (suurimmalla osalla) olivat samaa ikäluokkaa ja samassa seurassa pelaavia. Ei sitä jotenkin silloin tajunnut, miten sairasta tuo oli, vaikka ällönä niitä äijiä silloinkin pidetiin ja nurkan takana niille yökkäiltiin.

Vierailija
50/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No alkaako jo ahdistaa ajatus,että pian oletkin jo vanhapiika ja kääkkä, jota kukaan mies ei enää oikeasti katsee kohteena edes noteeraa ?

Nyt eikun 'miituut' liikkeelle vaan ja eteenpäin...

Sinulla on ilmeisesti aivan todellisia lukemisen ymmärtämisen vaikeuksia, joten kirjoitan vielä suurkirjaimilla: "OLEN ONNEKSENI HUOMANNUT; ETTÄ IKÄ TEKEE TEHTÄVÄNSÄ..... SAA VIIMEIN OLLA ENIMMÄKSEEN RAUHASSA." Eli toisin sanoen: ei ahdista, todellakaan. Kysy ihmeessä uudelleen, jos et vieläkään ymmärtänyt, työskentelen kehitysvammaisten parissa muutenkin niin jaksan kyllä selittää. 

Toki ikävää sinun kohdaltasi, että on pistetty "miituut" liikkeelle eikä saa känkkäukot enää kopeloida naisia luvassa, näin se elämä heittelee.

Vierailija
51/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani yläasteikäinen oma isäni taputteli minua takapuolelle ja puhui outoja juttuja. Pyysin monet kerrat lopettamaan, mutta se vain jatkui ja jatkui. Äiti ei puuttunut asiaan mitenkään. 

En vieläkään tiedä, mitä ajattelisin asiasta. 

Tätä en ole ikinä käsittänyt etteivät äidit suojele tyttäriään vaan pedoiluun osallistuu niinkuin molemmat tietoisesti. Todella paha juttu kun molemmat vanhemmat pettävät lapsensa. Voiko julmempaa elämisen alua ihmistaimelle olla?

Vierailija
52/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon vaikuttaa miten pukeutuu ja missä liikkuu. Sori nyt vaan mutta naisen pukeutuminen paljastavasti on yhäkin tietynlainen viesti.

Kyllä minäkin kaikennäköistä itsensäpaljastelijaa 12 - 20v. näin mutta ei mitään sen ihmeempää.

Jos ei pyöri illalla missään asemilla tms. niin riski saada sopimattomia ehdotuksia tms. on aika vähäinen loppujen lopuksi. Kavereiden isät yleensä osaa pitää mölyt mahassa ja näppinsä kurissa kun on kyse oman lapsen kaverista.

Kun minua ahdisteltiin, olin ujo ja arka, peittävästi pukeutunut finninaamainen teini. Ahdistelu tapahtui kotona, tekijänä oma isäni. Mutta sinun mielestäsi minä varmaan provosoin jotenkin?

Olen pahoillani puolestasi. Kirjoitukseni koski kuitenkin yleisiä tilanteita, kuten varmaan ymmärsitkin.

Mitä ihmeen "yleisiä tilanteita"? Tässä ketjussa joku kertoi joutuneensa ahdistelluksi kymmenvuotiaana, toppahousuihin pukeutuneena. 

"Tilanne" voi tapahtua missä vain, eikä pukeutumisella ole juuri mitään tekemistä asian kanssa. 

Vierailija
53/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25v ja kyllä eniten tuijoteltiin ja lähenneltiin siinä kun olin 17v. Ja olen vielä samoissa mitoissa, pitkät vaaleat hiukset.

Ja nämä 17v lähentelyt tuli ihan siis aikuisten n. 30v miesten toimesta.

Vierailija
54/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollessani yläasteikäinen oma isäni taputteli minua takapuolelle ja puhui outoja juttuja. Pyysin monet kerrat lopettamaan, mutta se vain jatkui ja jatkui. Äiti ei puuttunut asiaan mitenkään. 

En vieläkään tiedä, mitä ajattelisin asiasta. 

Tätä en ole ikinä käsittänyt etteivät äidit suojele tyttäriään vaan pedoiluun osallistuu niinkuin molemmat tietoisesti. Todella paha juttu kun molemmat vanhemmat pettävät lapsensa. Voiko julmempaa elämisen alua ihmistaimelle olla?

Tämä on todella surullista. Monet eivät varmasti kertakaikkiaan halua uskoa mitään pahaa ja jos mitään radikaalia ei tapahdu, pienet katseet ja eleet voi olla helppo sivuuttaa eli ns. ummistetaan silmät pahalta.

Vierailija
55/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein pelottaa myös persuttuminen koska siellä on laki olla muka ylempänä naista ja naisen tehtävä alistua, ihan sama kuin lahkoissa. Siis niin sivistymätöntä äijää siellä että Suomi menee kivikaudelle jos ne pääsevät valtaan.

Vierailija
56/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa ikäluokkaa ap:n kanssa ja viime aikoina herännyt tajuamaan ihan saman.. Mitään raiskausta vastaavaa en sentään ole kokenut, mutta netissä keski-ikäiset setämiehet lepertelivät vaivaksi asti ollessani 13-15-vuotias.

Ne pari limaisinta lääppijää, jotka ovat uskaltaneet ihan tosielämässä puristella, on aika nopeasti saatu kalpeaksi ihan sillä, että teen siitä ihan helvetinmoisen kohtauksen, enkä jätä kellekkään ympärillä olevalle epäselväksi, mistä on kyse. Julkinen nöyryytys näyttää toimivan, muuten ne ei kyllä opi. Voin näyttää hiljaiselta ja ujolta, mut mulla on rajani. 💪

Tässä ois tubevideo, joka myös teitä tähän ketjuun kirjoittaneita saattaisi kiinnostaa:

(”HUMAN TRAFFICKING CAUGHT ON CAMERA! Do's & Don't's In That Situation!”) Aihe toki vähän vierestä, mutta varsinkin kommenttikenttään todella monet - ja varsinkin naiset - ovat kirjoittaneet kokemuksiaan lapsuus- tai teiniaikanaan kokemastaan häirinnästä, stalkkereista, seksuaalisesta ahdistelusta jne. Tärkeä aihe.

Vierailija
57/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet likaa siellä missä sitä ei ole. Ei siinä ole mitään pahaa että vanhempanakin miehenä pitää nuoremmista naisista ja naisenaluista.

Vierailija
58/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan BB Villeäkin koska tiedän äijän puheet naisen alistamisesta ja muusta. Hyi hittolainen, lahkot saisi lopettaa Suomesta lailla.

Ja sinäkin demari Seppo joka teit Helsingin reissuistani helvettiä roikkumalla perässä ja nettiä pitkin. Supon sioille terveisiä. Saa oma häpeäsi. Ja kostit vielä mokoma äijä, kun sait rukkaset.

Vierailija
59/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onneksi tajutaan jo, että se on väärin. Minun aikaan se kuului naapurin ja kesätyöpaikan setien etuihin. Tanssipaikoista puhumattakaan.

Vierailija
60/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuossa muisteltiin, me nyt vähän päälle neilkymppiset naiset, miten aikanaan, kun pelasimme junnuina koripalloa, oman seuran vanhemmat äijät, pahimmillaan jopa oman joukkueen pelaajien isät, kommentoivat kyllä niin järkkyjä juttuja 13-16-vuotiaille tytöille, että vaikea käsittää, mitä sellaisen miehen mielessä liikkuu. Se, että turnausmatkalla, kehuttiin 14-vuotiaan tytön tähtisilmiä ja kiharoita oli pientä, se että niitä kiharoita oltaisiin haluttua silitellä ja tähtisilmät nähdä aamulla herätessä, oli jo sopimatonta, mutta siinä vaiheessa, kun ruvettiin menemään siihen, että suoraan pyydetiin sänkyä lämmittämään ja vähän hierontaa antamaan, oli sitten jo todella pervoa. Ja nämä siis nuorten urheilijajunioireiden parissa toimineilta keski-ikäisiltä miehiltä, joiden omat lapset (suurimmalla osalla) olivat samaa ikäluokkaa ja samassa seurassa pelaavia. Ei sitä jotenkin silloin tajunnut, miten sairasta tuo oli, vaikka ällönä niitä äijiä silloinkin pidetiin ja nurkan takana niille yökkäiltiin.

Hyi hirvitys. Ja jotenkin tuo ajatus että nuo oikeasti on perheenisiä ja joidenkin naisten vaimoja. Nyt kun sitä on itse vaimo niin kyllä sitä miettii minkälainen ihminen se oma mies todellisuudessa on.

Suurin osa suhteista loppuisi saman tein, jos naiset tietäisivät mitä miehet oikeasti tekevät ja ajattelevat.

Silti se pieni ääni jossain sanoo etteivät kaikki miehet tällaisia toivottavasti ole. Ja toivon että sellaiset miehet puuttuvat rohkeasti toisten miesten toimintaan, eivätkä sivusta tekemättä mitään kuuntele esim. tällaista juttua, joka voi rikokseen johtaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän