Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää, kun vanhempana ymmärtänyt kuinka aikuiset miehet lähennellyt teini-iässä

Vierailija
21.10.2019 |

Olen 25v ja mietin tässä teini- aikojani, ja havahduin siihen kuinka paljon huomiota sai 14-17 ikäisenä, ja hyi että. Aikuiset miehet yrittivät pyytää treffeille, kirjoittelivat facebookissa, lähentelivät, kehuivat muotoja jne. Ja kuinka lapsi sitä on ollut. Oikeasti jotkut jopa samanikäiset seurustelivat aikuisten miesten kanssa. Ei sitä silloin oikein ymmärtänyt.
Ällöttävää :( ei voi ymmärtää

Kommentit (569)

Vierailija
21/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just puhuttiin kaverin kanssa siitä, miten omana teiniaikana, noin 20 vuotta sitten, oli ihan normaalia, että 14-15-vuotiaalla tytöllä oli parikymppinen poikaystävä, joka haki autolla koulusta. Oli ehkä oma asunto, siellä sai olla yötä jne. Nykypäivänä ei tulis kuuloonkaan, johan vanhemmat tekis rikosilmoituksen, ei suinkaan pyytäis miestä kahville ennen kuin lähtevät kämpille kahdestaan yöksi. Yksi koulukaveri sai vielä lapsen jonkun 3-kymppisen kanssa juuri ennen lukiota kesällä, eli vain 15-vuotiaana. 

Tämän lisäksi oli vielä ne keski-ikäiset äijät, jotka kaupungilla ja kesätyöpaikoissa yrittivät iskeä ja lääppiä. Hyi olkoon! 

Vierailija
22/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia asioita joita myöhemmin kokee ällöttävinä vaikka silloin hormonihuuruissa tuntui oikealta. Päädyin nuorena sänkyyn kaikenlaisten naisten kanssa ja silloin se tuntui hyvältä kun paineita piti purkaa ja halut oli kovat. Myöhemmin ällöttänyt että mitä kaikkea tuli tehtyä. Kun naisella hormonit hyrrää monenlainen miesten kiinnostus voi tuntua ihan hyvältä vaikka ei sen vanhan miehen kanssa aiokaan sänkyyn. Myöhemmin ällöttää että miksi en silloin inhonnut sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut samaa, kun kasvoin 70- ja 80-luvulla.

Lähentelyt, kommentoinnit ja jopa koskettelut käynnistyivät, kun rintani alkoivat kasvaa ollessani n. 11-vuotias. Varttuneita, aikuisia mehiä kuolaamassa.

Kommentteja 12.vuotiaalle tytölle tyyliin "Pääsispäs puseron alle".

Omille vanhemmille ei kehdannut, voinut kertoa, asia tuntui tabulta. Sitä häpeän määrää, mitä oma kasvava keho tuotti. Eihän noita kommentteja kehuna ota, vaan ne ovat ällöttäviä ja likaisia, mutta lapsi ei suuntaa inhoa ulos vaan itseensä päin.

Aikuisena vasta alkoi tajuta, että on ollut seksuaalisen häirinnän kohde lapsena.

Vierailija
24/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla oli isosisko, joka piti huolta. Serkkujen isän ystävä, serkun synttäreillä, humala päissään tuli huohottelemaan, kun olin rannassa menossa saunaan. "Riisuppas siinä nyt alasti niin mennään saunaan" . Minä olisin ihan hämilläni tehnyt tuon työtä käskettyä, mutta onneksi isosiskon tuli avuksi. Juhlien aikana ukko puhui meille tytöille asiattomuuksia, eipä muissa juhlissa näkynyt. Olin tuolloin kahdeksan.

Vierailija
25/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan miten ällöttävä olo tuli, kun isäni ystävä oli vitsaillut että ottaa minut vaimokseen. Olin kuulemma timmi tapaus, ikää tuolloin 13 🤮

Vitsi tai ei, kuka nelikymppinen setämies ylipäätään katsoo 13 vuotiasta LASTA miettien että tämä on timmi. Hyi hitto...

Vierailija
26/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa, ja aikuisiällä vasta tajunnut, että hätkähdyttävän isolla prosentilla miehistä on joko pedofiilisiä taipumuksia tai he haluavat mahdollisimman helpon ja haavoittuvan kohteen, joka ei osaa vielä puolustaa itseään.

Joo, hyvin monella miehellä on noita taipumuksia. Kenties jopa ylivoimaisella enemmistöllä. 

Evoluutiossa mies on kehitetty haluamaan seksiä naisen kanssa jolla kuukautiset alkaneet ja pystyy tehdä lapsia.  Moderni maailma on nuoria naisia suojellakseen kehittänyt sovittuja rajoja esim 16v.

Vierailija
27/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa, ja aikuisiällä vasta tajunnut, että hätkähdyttävän isolla prosentilla miehistä on joko pedofiilisiä taipumuksia tai he haluavat mahdollisimman helpon ja haavoittuvan kohteen, joka ei osaa vielä puolustaa itseään.

Joo, hyvin monella miehellä on noita taipumuksia. Kenties jopa ylivoimaisella enemmistöllä. 

Koitetaanpas nyt vähän rauhoittua.

Vierailija
28/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin junalla lähes päivittäin n. 11 - 17vuotiaana. Ei tarvinnut juuri koskaan istua matkoja yksin, aina oli joku yksinäinen setämies tunkemassa viereen hiplailemaan polvitaivetta tai kyselemässä haluanko lähteä katsomaan "koiranpentuja" tms. setämiehen talolle (joo, yök, noitakin oli oikeasti).

Sen verran järkeä oli päässä etten lähtenyt setien matkaan, mutta kilttinä siedin kyllä hiplailut ja koin jonkinlaisia ristiriitaisia tunteita ällötyksen ja imarrellun väliltä.

Lisäksi alaikäisenä työharjoittelussa pomo ahdisteli ja kerroin tästä aikuiselle (mies) opettajalleni. Onneksi, koska asioista pitää uskaltaa kertoa.. Ja pa*kat. Opettajan reaktio kertomaani oli kehoitus vain kestää työharjoittelu jactsädäm

tsädäm lähentely ja lässytys siitä miten nätti olen ja kirsikkana kakun pä

Vierailija
29/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla ala-asteella, kun aloin saada ensimmäisiä rasvaisia kommentteja aikuisilta miehiltä. Se oli aika ällöttävää pikkutytöstä, joka pukeutui viellä gollege-paitoihin ja toppahousuihin. Ja kyllähän niitä sateli myöhemmälläkin iällä, joskus pyrittiin ihan ihollekin.

Se inhottaa ja surettaa itseäni erityisesti, etten osannut lapsena ja nuorena reagoida noihin tilanteisiin riittävän napakasti vaan ikään kuin jäädyin. Tosin inhon tunne on kyllä silloista  minääni kohtaan väärin, sillä enhän minä niihin tilanteisiin syyllinen ollut millään lailla.

Vierailija
30/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä lääppiminen alkoi ratsastustalleilla ja jatkui ensimmäiseen työpaikkaan jonka sanoin irti, ukko oli riistapoliisi ja alkoi puhua minusta paskaa kaikkialla ( äijällä lapsia n kuudelle akalle).

Sitten tuli srk työntekijä joka tarjoiutui viemään kotiin mutta veikin metsään ja runkkasi väkisin siellä edessäni.

Sitten työnantajia ja lääkäreitä ja kaikki kimpussa.

En edes jaksa luetella kaikkia mutta se oli painajaista. Ajettiin autoilla perästä yliopistolle ja tunkeuduttiin kotiin (poliisi joka uhkasi pilata elämäni ellen laske kotiin jne).

Naisilla ei ole rauhaa kasvaa itsekseen tässä maassa. On nähty.

Ja kun näille runkuille sanoin ei sain kaikkien pitkät vihat päälleni. Mistään ei saanut apua koska "sehän on ongelma minun " jos juostaan perässä. Niinpä niin, mitäpä sitä nyt fyysistä koskemattomuutta olisi ollut oikeus olla. Sh sanoi minulle väkivallan jälkeen "Onko se niin vaikeaa sinun antautua kenellekään".

Arvatkaapa oliko hyvät pohjat antautua kenellekään kun äijät kiinni yksintein, kysymättä. Ja akat vielä säestivät kaikkialla että vika minussa tietenkin.

Vierailija
31/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä lääppiminen alkoi ratsastustalleilla ja jatkui ensimmäiseen työpaikkaan jonka sanoin irti, ukko oli riistapoliisi ja alkoi puhua minusta paskaa kaikkialla ( äijällä lapsia n kuudelle akalle).

Sitten tuli srk työntekijä joka tarjoiutui viemään kotiin mutta veikin metsään ja runkkasi väkisin siellä edessäni.

En edes jaksa luetella kaikkia mutta se oli painajaista. Ajettiin autoilla perästä yliopistolle ja tunkeuduttiin kotiin (poliisi joka uhkasi pilata elämäni ellen laske kotiin jne).

Ja kun näille runkuille sanoin ei sain kaikkien pitkät vihat päälleni. Mistään ei saanut apua koska "sehän on ongelma minun " jos juostaan perässä. Niinpä niin, mitäpä sitä nyt fyysistä koskemattomuutta olisi ollut oikeus olla. Sh sanoi minulle väkivallan jälkeen "Onko se niin vaikeaa sinun antautua kenellekään".

Arvatkaapa oliko hyvät pohjat antautua kenellekään kun äijät kiinni yksintein, kysymättä. Ja akat vielä säestivät kaikkialla että vika minussa tietenkin.

Ja en pukeudu ollenkaan provoavasti sitten todellakaan en käytä lääkkeitä en päihteitä en edes tupakoi ja täysraitis. Etten ihan elämämkoululainen. Vaan aikamoinen ahdistelu ura on tullut koettua. Ja nuo viranomaiset edelleen kimpussani koska en alistunut ikinä missään.

Vierailija
32/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan vain rauhallista aikamatkaa kohti muodottomuutta...

Vierailija
33/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja en pukeudu ollenkaan provoavasti sitten todellakaan en käytä lääkkeitä en päihteitä en edes tupakoi ja täysraitis. Etten ihan elämämkoululainen. Vaan aikamoinen ahdistelu ura on tullut koettua. Ja nuo viranomaiset edelleen kimpussani koska en alistunut ikinä missään.

Ja nämä viranomaiset joita oli näpäyttänyt pestasivat sitten kaikki paikalliset rupusakit huutelemaan perääni niin että kun tulen kotiinin kaupalta niin ikkunani alla kurkki erään poliisin pullonkerääjäsisko....ja ne alihankkivat kaikki tekemiseni näin noille rikollisille ukoille.

Tämä kuuluisi poliisijohdolle mutta en tiedä millaisia siellä istuu kun nekin syytteessä....

Suomen alhainen syntyvyys ON ihan satavarmasti tämän naisten ahdistelun syytä.

Vierailija
34/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon vaikuttaa miten pukeutuu ja missä liikkuu. Sori nyt vaan mutta naisen pukeutuminen paljastavasti on yhäkin tietynlainen viesti.

Kyllä minäkin kaikennäköistä itsensäpaljastelijaa 12 - 20v. näin mutta ei mitään sen ihmeempää.

Jos ei pyöri illalla missään asemilla tms. niin riski saada sopimattomia ehdotuksia tms. on aika vähäinen loppujen lopuksi. Kavereiden isät yleensä osaa pitää mölyt mahassa ja näppinsä kurissa kun on kyse oman lapsen kaverista.

Joo ei ole tarvinnut pyröriä itse käyn kahvilassa n 2 kertaa kk , pukeudun erittäin peittävästi koska on aurinkoallergiakin ja aina selvin päin. Nousen varhain aamulla.

Että ihan turha tulla sanomaan että nämä vaikuttavat aina siihen miten kohdellaan.

Vierailija
35/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pahinta on jos ahdistelijat ovat ns herroja sillä nehän eivät elämääsi siihen jätä vaan siellä sitten läyhää koko eturauhasvaivainen ukkokerho yhden naisen kimpussa paskaa puhuen.

Tää on ihan hirveän iso ongelma Suomessa. Enkä lopeta tästä puhumista ennekuin asia nostetaan pöydälle.

Vierailija
36/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon vaikuttaa miten pukeutuu ja missä liikkuu. Sori nyt vaan mutta naisen pukeutuminen paljastavasti on yhäkin tietynlainen viesti.

Kyllä minäkin kaikennäköistä itsensäpaljastelijaa 12 - 20v. näin mutta ei mitään sen ihmeempää.

Jos ei pyöri illalla missään asemilla tms. niin riski saada sopimattomia ehdotuksia tms. on aika vähäinen loppujen lopuksi. Kavereiden isät yleensä osaa pitää mölyt mahassa ja näppinsä kurissa kun on kyse oman lapsen kaverista.

Kun minua ahdisteltiin, olin ujo ja arka, peittävästi pukeutunut finninaamainen teini. Ahdistelu tapahtui kotona, tekijänä oma isäni. Mutta sinun mielestäsi minä varmaan provosoin jotenkin?

Vierailija
37/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin se on eikä se maailmasta lopu. Koin paljon muitakin nuorena kuin ällöttävien liian vanhojen miesten lähentelyä. Monet aikuiset kohtelivat epäreilusti koska nuorta ei uskota. Kerran olisin saanut sakot junassa ellei aikuinen vieressä olisi todistanut että kondunktööri ei ole vielä tullut tähän vaunuun myymään lippuja. Myös työpaikoilla kohdeltu huonosti kun olin nuori. Sekä kohdeltu rumasti että myös kokenut seksuaalisia vihjailuja.

Aikuisen itsevarmuuden vuoksi kukaan ei toimi mua kohtaan enää noin. Laitoin ”nippuun” yhden öykkärin jokin aika sitten kun oli röyhkeä eräille nuorille tytöille, mulle ei uskalleta ryppyillä vaikken ole mitenkään iso mutta melko päättäväinen kyllä! Nuorelta puuttuu vielä se tärkeä itsevarmuus.

Jollain tapaa ajattelen että nuo ovat kasvun vaiheita. Oppia pärjäämään paskojen ihmisten kanssa koska heitähän maailmassa riittää. Jutella omien nuortenne kanssa että mitään tommosta ei jäädä kuuntelemaan.

Vierailija
38/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a vai että pukeutumisesta. Mä olen se joka kertoi 8v ahdistelusta. Ja mulla oli aina aika poikamaiset vaatteet. Juhlavaatteet kuitenkin. Muotoja ei mulla ollut, isosiskon se ei kiinnittänyt huomiota, joka oli juhlamekossa ja jo ilmeisesti "pilalla", kun ns. Karva kasvoi. Ootte te ärsyttäviä, jotka vetoaa siihen, et jos nainen pukeutuu väärin, oikeuttaa se ahdistelulle...

Vierailija
39/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sen keksinkin ! On olemassa patrarkaatin salaliitto naisten ahdistelemiseksi !

Vierailija
40/569 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a vai että pukeutumisesta. Mä olen se joka kertoi 8v ahdistelusta. Ja mulla oli aina aika poikamaiset vaatteet. Juhlavaatteet kuitenkin. Muotoja ei mulla ollut, isosiskon se ei kiinnittänyt huomiota, joka oli juhlamekossa ja jo ilmeisesti "pilalla", kun ns. Karva kasvoi. Ootte te ärsyttäviä, jotka vetoaa siihen, et jos nainen pukeutuu väärin, oikeuttaa se ahdistelulle...

Pukeutuminen ei missään nimessä ole oikeutus minkäänlaiselle ahdistelulle!!! Nuoren maailmaan saattaa kuulua halu vähän pukeutuukin rohkeammin. Se ei ole oikeutus ahdistella mutta kyllä minusta antaa ihmisestä tietynlaisen kuvan kun kulkee pakarat näkyen napapaidassa eikä ole mun silmiin oikein kivan näköistä kenelläkään. Oman teinini en anna kulkea perse paljaana koska en halua että antaa itsestään sellaisen mielikuvan mitä siitä nyt valitettavasti useille pojille herää. En halua hänen poikaystäväksi ketään junttia ja fiksut pojat saa kyllä karkotettua kun ei käytä vaatteita päällään. Tyttäreni onkin onneksi fiksu eikä ainakaan vielä ole halunnut edes lähteä tuolle puolialasti kulkemisen linjalle.

Puhuvatko näiden lähes alusvaatteissa kulkevien nuorten vanhemmat koskaan tällaisista jutuista nuorilleen? Mua vähän surettaa jos kukaan ei ohjaa epävarmaa nuorta tyttöä joka haluaa pojilta huomiota ihan väärällä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän