Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää, kun vanhempana ymmärtänyt kuinka aikuiset miehet lähennellyt teini-iässä

Vierailija
21.10.2019 |

Olen 25v ja mietin tässä teini- aikojani, ja havahduin siihen kuinka paljon huomiota sai 14-17 ikäisenä, ja hyi että. Aikuiset miehet yrittivät pyytää treffeille, kirjoittelivat facebookissa, lähentelivät, kehuivat muotoja jne. Ja kuinka lapsi sitä on ollut. Oikeasti jotkut jopa samanikäiset seurustelivat aikuisten miesten kanssa. Ei sitä silloin oikein ymmärtänyt.
Ällöttävää :( ei voi ymmärtää

Kommentit (569)

Vierailija
321/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on varmaan selitys sille, miksi naiset koko ajan kiljuu lehdissä miten naisen on pakko tyydyttää mies, mutta miehiä ei kiinnosta naisten suojeleminen millään lailla? Heterosuhde on täysin yksipuolinen. Ei ihme että henkisen väkivallan google-haulla tulee pelkkiä parisuhdeaiheita.

Naiset muka dramaattisia. Miehet ne teitä ahdistelee, hakkaa ja kaupan päälle vain vitsailee ja vähättelee asioiden muuttamisen sijaa. Kiitos nimenvaihtajat, kaikkia naisia pidetään esineinä ja pantavina objekteina valintanne takia.

Missäs on miehesi vaihtuva nimi? Miksi nimen määrittää sukupuoli? Myös naisille saa hakea vain sukupuolen perusteella etuja, koska miehillekin niitä on.

Aijai, minä niin tykkään sukunimihullusta :) Peukutan aina.

Vierailija
322/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17-vuotiaana kesätöissä sairaalassa hoitoapulaisena. Osastonlääkäri, noin 45-vuotias mies, kävi usein mm. nuuhkimassa hiuksiani (ihana tuoksu!) ja ehdotteli drinkille menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan erään kerran kun menin kavereiden mukana bileisiin. En juonut, käyttäytynyt ja pukeutunut mitenkään provosoivasti (koska sitäkin joku tulee epäilemään). Muistaakseni päälläni oli farkut ja iso huppari tai farkut ja pitkähihainen liian iso paita. Näytin aika heppatytöltä, en siis mikään pippaloiden hotein misu.

Mutta ei se silti estänyt ahdistelua. Teinien bileissä hengaili yli kolmekymppinen mies joka ahdisti minut nurkkaan, yritti suudella väkisin ja yritti vetää minua autotallin taakse "pitämään hauskaa". Pelotti ja inhotti koko tilanne, sain sanotuksi "en halua" mutta ällötys jatkoi. Pääsin livahtamaan tilanteesta muiden ihmisten joukkoon. Mies seurasi sinne hiplaamaan ja lähentelemään, onneksi puolituttu poika tuli puolustamaan minua huomattuaan tilanteen.

Ahdistelija kertoi muuten tuon jälkeen pitkin kyliä että seurustelemme ja olin antanut hänelle. Ihan sairas äijä. Hassua miten tiettyjä juttuja muistaa näinkin pitkään ja miten paljon tilanne vieläkin aiheuttaa inhoa.

Vierailija
324/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikea setämiesten on ymmärtää se, että jos nuori nainen esim. pukeutuu seksikkäästi, hän haluaa huomiota nuorilta hyvännäköisiltä miehiltä, ei miltään 50-60-vee ällötyksiltä?

No kerropa miten se jako sitten menee, kuka päättää että kuka saa lähestyä ketäkin. Ihmisten välisissä suhteissa se luontaisesti menee niin että toinen antaa ymmärtää että kiinnostaisi ja toinen voi joko antaa ymmärtää että kiinnostaa, kiinnostaa vähän tai ei yhtään tai jotain siltä väliltä. Olen mies, nelissäkymmenissä ja moni eri ikäinen sellainen nainen osoittaa kiinnostusta joista en ole kiinnostunut. En syytä heitä ahdistelusta vaan ymmärrän että halusivat kokeilla jos tulee vastakaikua.

Hei, minua alkoi kiinnostaa, millä tavalla nuo eri-ikäiset naiset osoittavat kiinnostustaan. Voisitko kertoa?

Miten nainen osoittaa kiinnostustaan? Katseella, alkaa jutella, nauraa, kyselee treenaamisesta jne

Vierailija
325/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikea setämiesten on ymmärtää se, että jos nuori nainen esim. pukeutuu seksikkäästi, hän haluaa huomiota nuorilta hyvännäköisiltä miehiltä, ei miltään 50-60-vee ällötyksiltä?

Mainitunlainen pukeutuminen nyt vain herättävät kaikkien huomion ja kaikki fyysisen normaalisti näkökykyiset sen myös tunnistavat juuri  sellaiseksi. eli jos maalautan autoni kullanväriseksi, niin sen värisenä myös se inhottava naapuri sen näkee, aivan kuten se ihminen,johon sillä uudella maalauksella haluan 'tehdä vaikutuksen'. Sama maali näkyy kuitenkin kaikille kadulla liikkujille saman värisenä . Tässä juuri tuo selektiivisyyden ongelma siinä näkymisessä 

Tähänhän on helppo ratkaisu, jonka muhamettilaiset ovatkin jo ottaneet käyttöön. Sulot paljastetaan vain yhdelle.

Vierailija
326/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitunlainen pukeutuminen nyt vain herättävät kaikkien huomion ja kaikki fyysisen normaalisti näkökykyiset sen myös tunnistavat juuri  sellaiseksi. eli jos maalautan autoni kullanväriseksi, niin sen värisenä myös se inhottava naapuri sen näkee, aivan kuten se ihminen,johon sillä uudella maalauksella haluan 'tehdä vaikutuksen'. Sama maali näkyy kuitenkin kaikille kadulla liikkujille saman värisenä . Tässä juuri tuo selektiivisyyden ongelma siinä näkymisessä 

Ja sillä inhottavalla naapurilla on kaikki oikeus mennä käpälöimään ja yrittää ajaa sitä autoasi jos se näyttää hänestä kivalta?

Eli kaikki muu on sallittua paitsi koskeminen? Kyllä mun autoa saa tuijotella ja sille saa jopa flirttailla tai vihellellä perään.

Vierailija
327/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähänhän on helppo ratkaisu, jonka muhamettilaiset ovatkin jo ottaneet käyttöön. Sulot paljastetaan vain yhdelle.

Valitettavasti tuloillaan oleva automaattinen kasvojentunnistus ei oikein suosi tuota ylivertaista pukeutumistapaa.

Vierailija
328/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko sanoa mistä johtuu, että osa on saanut kokea lapsena/teininä niin paljon kaiken mailman ahdistelua ja lähentelyä aikuisten taholta ja osa ei lainkaan? Kun ei kerran johdu ulkonäöstä/pukeutumisesta tai yleensä uhrista lainkaan.. Itse tai tuttavapiirissäni kukaan ei ole kokenut lapsena tuollaista..

Vierailija
329/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatteko sanoa mistä johtuu, että osa on saanut kokea lapsena/teininä niin paljon kaiken mailman ahdistelua ja lähentelyä aikuisten taholta ja osa ei lainkaan? Kun ei kerran johdu ulkonäöstä/pukeutumisesta tai yleensä uhrista lainkaan.. Itse tai tuttavapiirissäni kukaan ei ole kokenut lapsena tuollaista..

Samaa sanoo varmaan minunkin tuttavapiirini. Eivät he tiedä, että olen joutunut kolmen vakavan seksuaalirikoksen uhriksi ennen täysi-ikäisyyttä.

Ei näistä kuulutella kaikille. Siitä sitten syntyy harha, että teot ovat harvinaisia eikä itse tunne yhtäkään uhria.

Vierailija
330/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että se inhottava naapuri siis saa mennä hipelöimään ja ajelemaan sillä autollasi jos se hänen silmissään on kivan näköinen?

Mihin kaikkeen tämä ulottuu? Saako toisen talon ottaa käyttöönsä jos se on kaikkien näkyvillä?

Vierailija
331/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset ovat kateellisia siitä, kun keski-ikäiset miehet yrittävät käyttää lapsia seksuaalisesti hyväkseen?

Mene nyt jo nukkumaan, huomenna on uusi päivä.

/5

Tälläinen liioittelu tekokeinona on toimimatonta. Lapsi 0-12, teini 13-17, aikuinen 18 ja ylöspäin.

Tällainen lapsi vs. keski-ikäinen antaa kuvan 3-vuotiaasta 40-vuotiaan kanssa.

Voisitte mainita myös kaupunkeja, ihan vaikka sheimaamistarkoituksessa, saisi samalla uskottavuutta tälle.

Kyllä 13-vuotias todellakin on lapsi. Samoin 14-vuotias, jokainen joka on tekemisissä yläkouluikäisten kanssa tietää, että ne on idellakin lauma kakaroita.

Jos ahdistele alle 16-vuotiasta, ahdistelet lasta. Ja se yli 16-vuotiaan tai vaikka 50-vuotiaan ahdistelu on muuten myös väärin.

Älä ole ihmisten kanssa tekemisissä, jos nämä ovat sinulle vaikeita asioita käsittää.

Lapsi on ihminen lapsuusiässään, teini-ikä on sitten seuraava vaihe ja se alkaa lapsen murrosikään tulemisella , sitten alkaa jo varsinaiseen nuoruusikään tulo ja 18-vuotiaana kyseessä on nuori henkilö, joka on tullut iältään  aikuiseksi.

Sen ikäisiä poikia muuten aikanaan meni vaikka kuinka paljon jatkosotaan (...ja myös  siinä jatkosodaSSA) sen ikäisiä nuoria lottia (ja jopa nuorempiakin) oli vaikka missä tehtävissä kotirintamalla (ja jopa aivan rintaman läheisyydessäkin) ja he näkivät  siellä ....vaikka mitä.

Hyvästit lapsuudelle vanhassa maatalousyhteiskunnassamme heitettiin jo rippikoulussa , jonka jälkeen siis oli jo yhteiskunnan  ja kirkonkin puolesta virallisesti naimaiässä.

Työikäinen (varsinkin kaupungeissa ja teollisuuspaikoissa) katsottiin ihmisen polestaan olevan jo n. kymmenvuotiaana.

Näin siis tuon ajan ns. 'alemmissa kansankerroksissa'.

Tässä tämä lapsuuden historian lyhyt oppimäärä pähkinänkuoressa. 

Vierailija
332/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset ovat kateellisia siitä, kun keski-ikäiset miehet yrittävät käyttää lapsia seksuaalisesti hyväkseen?

/5

Tälläinen liioittelu tekokeinona on toimimatonta. Lapsi 0-12, teini 13-17, aikuinen 18 ja ylöspäin.

Voisitte mainita myös kaupunkeja, ihan vaikka sheimaamistarkoituksessa, saisi samalla uskottavuutta tälle.

Kyllä 13-vuotias todellakin on lapsi. Samoin 14-vuotias, jokainen joka on tekemisissä yläkouluikäisten kanssa tietää, että ne on idellakin lauma kakaroita.

Jos ahdistele alle 16-vuotiasta, ahdistelet lasta. Ja se yli 16-vuotiaan tai vaikka 50-vuotiaan ahdistelu on muuten myös väärin.

Älä ole ihmisten kanssa tekemisissä, jos nämä ovat sinulle vaikeita asioita käsittää.

Lapsi on ihminen lapsuusiässään, teini-ikä on sitten seuraava vaihe ja se alkaa lapsen murrosikään tulemisella , sitten alkaa jo varsinaiseen nuoruusikään tulo ja 18-vuotiaana kyseessä on nuori henkilö, joka on tullut iältään  aikuiseksi.

Sen ikäisiä poikia muuten aikanaan meni vaikka kuinka paljon jatkosotaan (...ja myös  siinä jatkosodaSSA) sen ikäisiä nuoria lottia (ja jopa nuorempiakin) oli vaikka missä tehtävissä kotirintamalla (ja jopa aivan rintaman läheisyydessäkin) ja he näkivät  siellä ....vaikka mitä.

Hyvästit lapsuudelle vanhassa maatalousyhteiskunnassamme heitettiin jo rippikoulussa , jonka jälkeen siis oli jo yhteiskunnan  ja kirkonkin puolesta virallisesti naimaiässä.

Työikäinen (varsinkin kaupungeissa ja teollisuuspaikoissa) katsottiin ihmisen polestaan olevan jo n. kymmenvuotiaana.

Elikoska Lotat joutuivat näkemään kauheuksia nuorina, niin meidän nukuisten nuorten pitää kestää "pikku"ahdistelut? Ja ahdistelua kohdistuu myös teinipoikiin. Sekä miesten, naisten, mutta enimmäkseen vähän isompien teinityttöjen taholta. Ei kyllä lähellekkään niin paljon kuin tyttöihin.

Vierailija
333/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/5

Tälläkö setämiehet oikeuttavat lasten ahditelun? Koska lapset ja teinit ovat kärsineet sota-aikana niin ei haittaa että setämiehet heitä nyt laittaa kärsimään? Edes rauhanajassa kasvaneet lapset eivät saa olla lapsia. Tulisipa sota ja pyyhkisi tämän maan pois, ei sillä väliä olisi.

Vierailija
334/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa mitään kummallista ole. Miehet tykkäävät naisista ja monet tytöt näyttävät naisilta tuossa iässä. Sinä ällöät niitä miehiä vaan siksi, että he eivät olleet komeita julkkiksia. Olisit 15-vuotiaana ilman hetkenkään miettimistä aloittanut seurustelun jonkun 30-vuotiaan Hollywood-tähden kanssa.

Vierailija
335/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju!

Minua myös ahdisteltu! Vaikka paikalla oli NAISIA, NÄIDEN SIKOJEN PUOLISOITA TAI MUITA SUKULAISIA, KUKAAN ei puuttunut asiaan!!!!!!

J-mala-ta! Tunnen vieläkin yhden ällötyksen todella satuttavat kovakouraiset otteet vatsalla ja rinnoilla!! Hypin suunnilleen seinästä läpi KARKUUN, olin todella hämilläni "mitä tämä on? miksi se tekee mulle noin?" Itku kurkussa ja paniikissa!! Ukko vaan jahtasi ja nauroi :(

Ainiin, vaimonsa heitti leikiksi ja sanoi "hän vain kutittelee ja pelleilee", ei ilmeisesti uskaltanut puolustaa minua.

Siitä lähtien aloin pelätä miehiä ja aina välttelin kyseistä SIKAA!!!!!!! (huom! oli myös vaimonsa HAKKAAJA, sellainen "mies")

Nuoret on todella epävarmoja kropastaan ja hämillään kasvusta. Puolustakaa ihmeessä jos näette tilanteita. Puhukaa lapsille, että kaikilla on oma itsemääräämisoikeus!

Minun nuoruudessa oli toisin!

Vierailija
336/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista on ettei tätä vieläkään oteta tosissaan vaan vähätellään ja sanotaan ettei 13-vuotias ole enää lapsi. Kyllä, hän on lapsi vaikka onkin teini-ikäinen. Lapsi silti.

Voiko tälle oikeasti olla näin sokea, vaikka onkin itse mies eikä ole esim. koskaan naisilta tai toisilta miehiltä kokenut häirintää? Eikö kukaan elämässänne ollut nainen ole koskaan näistä jutuista kertonut? Vai eikö elämässä ole naisia, ei kyllä ihme ettei usko jos ainoat kontaktit vastakkaisiin sukupuoliin ovat tv ja kaupan myyjät.

Surullista. Toivottavasti samat miehet eivät ole niitä jotka raivoavat näistä tänne Suomeen "tunkeutujista" ja ovat, oi niin kovin huolissaan maamme naisista. Pyh pah. Omaa vihaansa vain jauhavat eteenpäin. Ei nämä tyypit naisista ole huolissaan. Jos olisivat, olisi meillä jo sieltä 1950 tultu tähän päivään. Samat asenteet näyttää jylläävän.

Vierailija
337/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 13, silloin 35-vuotias mies haki minut silloin tällöin koulusta ja osti minulle alkoholia seksiä vastaan. Ajattelin olevani ihan kypsä sellaiseen. Nyt kun katson omaa 13-vuotiasta niin tuohan on ihan lapsi vielä. Mitä ihmettä sen miehen päässä liikkui, joka ajatteli että tuollainen homma oli ihan ok? Hyi.

Kenen asiakkaan kanssa sinulla on lapsi.

Onko maailmassa mieltä joka kestää kun lapsuutesi miehet tulevat vastaan kadulla.

Vierailija
338/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 17-vuotiaana kesätöissä sairaalassa hoitoapulaisena. Osastonlääkäri, noin 45-vuotias mies, kävi usein mm. nuuhkimassa hiuksiani (ihana tuoksu!) ja ehdotteli drinkille menoa.

17-vuotias ei pääse sairaalaan töihin, edes kesäksi.

Vierailija
339/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 13, silloin 35-vuotias mies haki minut silloin tällöin koulusta ja osti minulle alkoholia seksiä vastaan. Ajattelin olevani ihan kypsä sellaiseen. Nyt kun katson omaa 13-vuotiasta niin tuohan on ihan lapsi vielä. Mitä ihmettä sen miehen päässä liikkui, joka ajatteli että tuollainen homma oli ihan ok? Hyi.

Kenen asiakkaan kanssa sinulla on lapsi.

Onko maailmassa mieltä joka kestää kun lapsuutesi miehet tulevat vastaan kadulla.

Jos omasta eukosta paljastuisi tuo ei edes ero auttaisi, häpeään.

Vierailija
340/569 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin aivan saman asian hyi että! Ja sitten ne "kivat" alkoholin tai tupakan hakijat jotka sitten pommittivat viesteillä vähän jokaista tyttöä vuoronperään. Ja irc-galleriassa tuli setämiehiltä yksityisiä kommentteja ja kehuja.

Kuvittelin silloin että näytän varmaan niin aikuiselta etteivät he tajua minkä ikäinen olin. Nyt ymmärrän että ihan lapselta näytin ja todellakin ovat tajunneet ikäni. Säälittää myös että miten epämiellyttävältä se tuntui saada aikuiselta ulkonäköön liittyviä kehuja mutta silti sitä kilttinä tyttönä vaan kiitti kehuista.

Mutta röökiä ja viinaa piti saada?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi