Ällöttää, kun vanhempana ymmärtänyt kuinka aikuiset miehet lähennellyt teini-iässä
Olen 25v ja mietin tässä teini- aikojani, ja havahduin siihen kuinka paljon huomiota sai 14-17 ikäisenä, ja hyi että. Aikuiset miehet yrittivät pyytää treffeille, kirjoittelivat facebookissa, lähentelivät, kehuivat muotoja jne. Ja kuinka lapsi sitä on ollut. Oikeasti jotkut jopa samanikäiset seurustelivat aikuisten miesten kanssa. Ei sitä silloin oikein ymmärtänyt.
Ällöttävää :( ei voi ymmärtää
Kommentit (569)
Kun minun isäni ahdisteli minua, silminnäkijöitä oli kyllä. Mutta kukaan ei puuttunut asiaan eikä välittänyt.
Olen joskus miettinyt, mitä olisi tapahtunut, jos olisin siinä tilanteessa vaikka lyönyt. Luultavasti kaikki olisi laitettu minun syykseni ja olisin joutunut vaikeuksiin. Kun "huumoriahan se vain oli"!
Eli naiset ovat kateellisia siitä, kun keski-ikäiset miehet yrittävät käyttää lapsia seksuaalisesti hyväkseen?
Mene nyt jo nukkumaan, huomenna on uusi päivä.
/5
Tälläinen liioittelu tekokeinona on toimimatonta. Lapsi 0-12, teini 13-17, aikuinen 18 ja ylöspäin.
Tällainen lapsi vs. keski-ikäinen antaa kuvan 3-vuotiaasta 40-vuotiaan kanssa.
Voisitte mainita myös kaupunkeja, ihan vaikka sheimaamistarkoituksessa, saisi samalla uskottavuutta tälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On monia asioita joita myöhemmin kokee ällöttävinä vaikka silloin hormonihuuruissa tuntui oikealta. Päädyin nuorena sänkyyn kaikenlaisten naisten kanssa ja silloin se tuntui hyvältä kun paineita piti purkaa ja halut oli kovat. Myöhemmin ällöttänyt että mitä kaikkea tuli tehtyä. Kun naisella hormonit hyrrää monenlainen miesten kiinnostus voi tuntua ihan hyvältä vaikka ei sen vanhan miehen kanssa aiokaan sänkyyn. Myöhemmin ällöttää että miksi en silloin inhonnut sitä.
Todella moni täällä sanoo että "silloin en ymmärtänyt, mutta nyt ällöttää". Mmoni seksiin liittyvä ällöttää myöhemmin vaikka se siinä tilanteessa tuntui hyvältä.
Minua kyllä ällötti ja inhotti silloin lapsenakin. Kuten useimmiten lapsia.
Aiempi kommenttini liittyi näihin teininä tapahtuneisiin juttuihin, ei lapsina.
13 v on lapsi, ja on vielä monta vuotta sen jälkeenkin.
On lapsi, mutta esim 14v tyttö tietää ihan hyvin mitä on olla miesten kiinnostuksen kohteena ja millaista on jos ei sitä huomiota saa. Huomiota saa 98% ajasta vääriltä, jokainen meistä, mutta jos ei saa niiltä vääriltä, niin ei varmasti saa siltä oikealtakaan 2% kun sitä haluaa.
Mä halusin 14-vuotiaana huomiota vaan samanikäiseltä ihastukseltani, en isäni ikäisiltä miehiltä.
14 vuotias jo tietää että huomiota kuin saa tarkoittaa että on seksuaalisesti viehättävä ja se on naisen elämässä ja kehittymisessä erittäin tärkeää.
Ei ole mahdollista että voisi valita niin että vain ne pari vuotta vanhemmat ihanat ja komeimmat jääkiekkoilijapojat antaisi huomiota mutta kukaan muu mies ei antaisi.
Seksuaalinen huomio on eri asia kuin joutua seksuaalisen väkivallan kohteeksi, jälkimmäinen on tietenkin aina haitallista, ensimmäinen erittäin tärkeää kehittyvälle naiselle.
Olisin mielelläni jättänyt sen välistä. Olisin saanut itse minulle sopivalla iällä koettaa ja kasvattaa omaa seksuaalisuuttani sen sijaan että pakottamalla minut kohtaamaan seksuaalisuusen silloin kun en itse halunnut tuli siitä jotain mitä mielummin kartan ja piilottelen.
Ehkä myös useampi mies olisi osaltani saanut seksuaalista huomiota jos minua ei olisi aivan liian nuorena saatu tuntemaan sellaisia huomioita kohtaan ällötystä.
Olisin voinut jo nuorena olla paljon itsevarmempi niin seksuaalisesti kuin kokonaisvaltaisesti jos ei olisi tarvinnut pelätä koska joku taas haluaa antaa sitä huomiota joka saa minut voimaan pahoin.
Olen pohtinut samaa. Muistan kun olin 13-14 ja ei ollut mitenkään erikoista että selkeästi vanhemmat miehet tulivat läähättämään. Luulin että se oli ihan normaalia ja oikein, myöhemmin rupesi hieman inhottamaan ja nyt ällöttää. Mitä kolmekymppinen mies näkee 13-vuotiaassa? Hyi hele. En edes näyttänyt mitenkään vanhemmalta ikäisekseni, olin ihan selvästi täysi kersa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahtaa ajatella mies, joka väheksyy naisten kertomia ahdistelutapauksia (saati on itse ollut ahdistelemassa), kun hänen oma 10-vuotias tyttärensä kertoo kohdanneensa tätä käytöstä... "Äläs nyt Siiri tee numeroa, etköhän ole nyt vain keksinyt koko asiaa, ja sitäpaitsi pitikö olla ne yksisarvisleggarit jalassa ja pompulat hiuksissa, ei ole nyt naapurin setä sitten vaan osannut vastustaa himoaan"....? ;)
Naiset ovat itse käyttäytymisellaan ja voimaannuttaville kampanjoillaan aiheuttaneet sen, että muiden kun miessukupuolisten kertomuksiin täytyy suhtautua varauksella. Muut sukupuolet nähdään valitettavasti automaattisesti uhrina, eivätkä tasa-arvon kannattajatkaan tästä ole huolissaan. Miksipä toki olisivatkaan, heidän tarkoituksensahan on vain varastaa etuja miehiltä.
Miehet ovat avuttomia himojen suhteensa ja naiset häikäilemättä käyttävät tätä heikkoutta hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset ovat kateellisia siitä, kun keski-ikäiset miehet yrittävät käyttää lapsia seksuaalisesti hyväkseen?
Mene nyt jo nukkumaan, huomenna on uusi päivä.
/5
Tälläinen liioittelu tekokeinona on toimimatonta. Lapsi 0-12, teini 13-17, aikuinen 18 ja ylöspäin.
Tällainen lapsi vs. keski-ikäinen antaa kuvan 3-vuotiaasta 40-vuotiaan kanssa.Voisitte mainita myös kaupunkeja, ihan vaikka sheimaamistarkoituksessa, saisi samalla uskottavuutta tälle.
Kyllä 13-vuotias todellakin on lapsi. Samoin 14-vuotias, jokainen joka on tekemisissä yläkouluikäisten kanssa tietää, että ne on idellakin lauma kakaroita.
Jos ahdistele alle 16-vuotiasta, ahdistelet lasta. Ja se yli 16-vuotiaan tai vaikka 50-vuotiaan ahdistelu on muuten myös väärin.
Älä ole ihmisten kanssa tekemisissä, jos nämä ovat sinulle vaikeita asioita käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet jotka täällä alapeukkuttavat, provoavat, väittävät että naiset tälläistä keksii ja väittää että "omapa on vika kun pukeudut noin ym" niin toivon että joku kerta te itse joudutte miehen ahdistelemaksi ja kokemaan kunnon päälle käyvää käytöstä. Tätäkin tapahtuu, mutta tietysti huomattavasti harvemmin.
Mitä mahtaa ajatella mies, joka väheksyy naisten kertomia ahdistelutapauksia (saati on itse ollut ahdistelemassa), kun hänen oma 10-vuotias tyttärensä kertoo kohdanneensa tätä käytöstä... "Äläs nyt Siiri tee numeroa, etköhän ole nyt vain keksinyt koko asiaa, ja sitäpaitsi pitikö olla ne yksisarvisleggarit jalassa ja pompulat hiuksissa, ei ole nyt naapurin setä sitten vaan osannut vastustaa himoaan"....? ;)
Jaa, että mitä ajattelee.
No todennäköisesti samaa kuin nainen joka väheksyy miesten kertomia homojen ahdistelutapauksia. Eli parhaimmillaan ollaan hiljaa ja pahimmillaan mitätöidään (=deletoidaan) koko aihe, niin että samalla mitalla teille takaisin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Ollessani yläasteikäinen oma isäni taputteli minua takapuolelle ja puhui outoja juttuja. Pyysin monet kerrat lopettamaan, mutta se vain jatkui ja jatkui. Äiti ei puuttunut asiaan mitenkään.
En vieläkään tiedä, mitä ajattelisin asiasta.
Niin Kajaanissa äideillä ole tapana puuttua vallitsevaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet jotka täällä alapeukkuttavat, provoavat, väittävät että naiset tälläistä keksii ja väittää että "omapa on vika kun pukeudut noin ym" niin toivon että joku kerta te itse joudutte miehen ahdistelemaksi ja kokemaan kunnon päälle käyvää käytöstä. Tätäkin tapahtuu, mutta tietysti huomattavasti harvemmin.
Todennäköisesti samaa kuin nainen joka väheksyy miesten kertomia ho_mojen ahdistelutapauksia, eli parhaimmillaan on hiljaa ja pahimmillaan painaa äkkiä deletenappia.
Tämä palsta on siitä oikea malliesimerkki, koko ho_mosana menee täällä sensuuriin.
Minä olen kasvanut tässä yhteiskunnassa siihen ajatteluun, että sekä miehet että naiset ovat kykeneviä hillitsemään ja kontrolloimaan omaa käytöstään ja omia valintojaan sen mukaan mikä on tarpeen, oikein tai väärin. Elleivät ole tyhmiä. Tai mulgguja.
Hämmentävää huomata, etteivät kaikki olekaan tätä mieltä vaan suhtautuvat elämään niin että ihminen saa olla täysin esimerkiksi himojensa vietävissä kohautellen vaan hartioitaan että minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollessani yläasteikäinen oma isäni taputteli minua takapuolelle ja puhui outoja juttuja. Pyysin monet kerrat lopettamaan, mutta se vain jatkui ja jatkui. Äiti ei puuttunut asiaan mitenkään.
En vieläkään tiedä, mitä ajattelisin asiasta.
Niin Kajaanissa äideillä ole tapana puuttua vallitsevaan.
Asuin Kajaanissa ja aina kun äidillä oli kuukautiset isä otti minut tai jonkun pikkusiskoistani.
Tämä jatkui eikä äiti puuttunut kun kuukautiset loppuivat 48 vuotiaana.
Epäreilua, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todennäköisesti samaa kuin nainen joka väheksyy miesten kertomia homojen ahdistelutapauksia. Eli parhaimmillaan ollaan hiljaa ja pahimmillaan mitätöidään (=deletoidaan) koko aihe, niin että samalla mitalla teille takaisin naiset.
😂
Minulla on paljon miespuolisia kavereita ja muutamat heistä on homoja. Yksikään ei ole koskaan kertonut minulle "miehiä ahdistelevista homoista", jotta olisin päässyt näitä kertomuksia väheksymään. Sen sijaan olen usein ollut homokaverien turvana baareissa vessareissulla, kun he pelkäävät väkivallalla ahdistelevia heteromiehiä.
Sinua homot ilmeisesti ahdistelevat pelkällä olemassaolollaan? Samoin kuin tyttölapset viettelevät sinua pelkällä olemassaolollaan?
Jo on hidas sytytys. Meni 10 vuotta ennen kuin huomasit!
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!
Työpaikalla huomaa, että naisen ei tarvitse olla täyttänyt edes vielä kolmeakymmentä, kun jonkinlainen hämmentävän varhain kehittynyt elämänkatkeruus alkaa purkautua vihamielisyytenä sekä miehiä että myös nuorempia naisia kohtaan. Tämä katkeruus tuntuu vain syvenevän, kun seuraavat vierestä, kun miehet viihtyvät paremmin näiden vielä elämään valoisasti suhtautuvien ja avoimien naisten kanssa.
T: 7
Sinäkin siis saalistat näitä vielä avoimesti maailmaan suhtautuvia 13-vuotiaita? Onko teillä paljonkin yhteistä, muutakin kuin iloinen elämänasenne? Uskotko myös, että kyllä lapseen voi yhtyä kunhan vaan tarkistaa, että nännit nöpöttää ja menkat on alkaneet? Kyllä melkein jokainen nainen tunnistaa ilmiön. Tietty miestyyppi saalistaa teinityttöjä ihan jo sen vuoksi, että monia teinityttöjä on helppo hyväksikäyttää heidän heikon itsetuntonsa ja kokemattomuutensa takia. Siinä ei ole mistään katkeruudesta kyse, ettei pidä tuollaista lähentelyä kovinkaan soveliaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikea setämiesten on ymmärtää se, että jos nuori nainen esim. pukeutuu seksikkäästi, hän haluaa huomiota nuorilta hyvännäköisiltä miehiltä, ei miltään 50-60-vee ällötyksiltä?
Mainitunlainen pukeutuminen nyt vain herättävät kaikkien huomion ja kaikki fyysisen normaalisti näkökykyiset sen myös tunnistavat juuri sellaiseksi. eli jos maalautan autoni kullanväriseksi, niin sen värisenä myös se inhottava naapuri sen näkee, aivan kuten se ihminen,johon sillä uudella maalauksella haluan 'tehdä vaikutuksen'. Sama maali näkyy kuitenkin kaikille kadulla liikkujille saman värisenä . Tässä juuri tuo selektiivisyyden ongelma siinä näkymisessä
Ja sillä inhottavalla naapurilla on kaikki oikeus mennä käpälöimään ja yrittää ajaa sitä autoasi jos se näyttää hänestä kivalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako tähän ketjuun kirjoittaa sateenkaarihomojen ahdisteluista?
Jaa, että menee poistoon.
Miksi?Totta kai "saa", tämä on ihan avoin keskustelupalsta ja ketju. On täällä miehetkin kertoneet kokemuksistaan, kun ovat saaneet epätoivottua huomiota naisilta, minusta se on yhtä surullista. Kunnioittava lähestyminen, jossa toisen rajoja ja niistä ilmoittamista, edes hienovaraisesti, ymmärretään - sitä on kahden vieraan ihmisen kanssakäyminen ja mahdollinen tutustuminen etenee siitä. Ei mistään toisen ihmisen ylivallasta ja halusta pomppia toisen henkisen tai fyysisen koskemattomuuden rajojen yli.
Miksi ne keskustelut sitten häviää täältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Eli jos 10-vuotias tyttäresi joutuisi ahdistelun kohteeksi, ohittaisit asian ja sanoisit "ei tuolla ole merkitystä, koska jotkut miehet ahdistelevat miehiä".
Veikkaan, että sinulla ei ole lapsia. Tosin tässä ketjussa on kerrottu ahdistelevista isistä ja isäpuolista, joten ilmeisesti monet miehet eivät todellakaan välitä edes omien tyttäriensä turvallisuudesta tai fyysisestä koskemattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kasvanut tässä yhteiskunnassa siihen ajatteluun, että sekä miehet että naiset ovat kykeneviä hillitsemään ja kontrolloimaan omaa käytöstään ja omia valintojaan sen mukaan mikä on tarpeen, oikein tai väärin. Elleivät ole tyhmiä. Tai mulgguja.
Hämmentävää huomata, etteivät kaikki olekaan tätä mieltä vaan suhtautuvat elämään niin että ihminen saa olla täysin esimerkiksi himojensa vietävissä kohautellen vaan hartioitaan että minkäs teet.
Ei ihminen saa olla himojen vietävissä, vaan mies. Eikö olekin hauskaa miten te naiset jaksatte riehua saadaksenne kantaa aviomiestä nimessänne, mutta miehethän ei tarjoa teille mitään vasta-arvoa. Huvittavaa, miten aviomiehen sukuun liittyminen tuottaa tuskaa naisille maailmalla, ja silti vapaat kanat huutaa sen puolesta.
Kuten näette, miehet ei kunnioita teitä. Ahdistelisin itsekin lehmää joka on niin typerä että vaihtaa nimensä seksikumppanin takia. Miksi mies ei vaihda nimeä? Miksi mies ei käytä valintojaan koskaan naisen etuun tai suojeluun?
Piirräpä nyt paperille henkilö ja merkitse siihen punaisella kynällä, mihin kohtaan sukunimeään vaihtavat naiset ovat sinua satuttaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen saa olla himojen vietävissä, vaan mies. Eikö olekin hauskaa miten te naiset jaksatte riehua saadaksenne kantaa aviomiestä nimessänne, mutta miehethän ei tarjoa teille mitään vasta-arvoa. Huvittavaa, miten aviomiehen sukuun liittyminen tuottaa tuskaa naisille maailmalla, ja silti vapaat kanat huutaa sen puolesta.
Kuten näette, miehet ei kunnioita teitä. Ahdistelisin itsekin lehmää joka on niin typerä että vaihtaa nimensä seksikumppanin takia. Miksi mies ei vaihda nimeä? Miksi mies ei käytä valintojaan koskaan naisen etuun tai suojeluun?
Menepäs nyt takaisin sinne Ylilaudalle, sieltähän sinä tulitkin.
Miehet on siitä jänniä, että osaavat tehdä ahdistelun niin sniikisti, ettei ketään ole näkemässä niitä hipaisuja, katseita, lentosuukkoja, muniensa kouraisuja, kuulemassa niitä kehuja ja ehdotuksia.