Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hain oppisopimuksella hoiva-avustajaksi

Vierailija
09.04.2023 |

En päässyt. Enkä päässyt hoiva-avustajakoulutukseen. En päässyt lähihoitajakoulutukseen, en kokkikoulutukseen. En perhepäivähoitajaksi enkä merkonomiksi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monenlaista olet yrittänyt. Mistä kiikastaa, paljon hakijoita?

Vierailija
2/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä ja vajaakuntoisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja mikä on kuntosi ?

Vierailija
4/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppinen ja melko huono.

Vierailija
5/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppinen ja mhttps://www.taitotalo.fi/koulutusalat/lahihoitaja-sosiaali-ja-terveysal… huono.

Vierailija
6/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppinen ja mhttps://www.taitotalo.fi/koulutusalat/lahihoitaja-sosiaali-ja-terveysal… huono.

Olen tätä katsellut. Siinä on tuota lähiopiskelua ja se ei onnistu.

Vierailija
7/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ja vajaakuntoisuus.

Mulla kiikastaa iästä. Olen 54 v. Eniten ärsyttää kun jo te-toimitossa ammatinvalintakeskustelussa virkailija hölisee sairauksista ja työn fyysisistä vaatimuksista ja blaablaablaa. En ole sairas enkä työrajoitteinen. Talvisin hiihdän n. 1500-2000 km ja sulan maan aikana juoksen, viimeksi syksyllä puolimaratonin. Sitten nämä ylipainoiset, 5000 € kk-palkalla pitkin te-toimiston käytäviä terveyskengillä töpöttelevät toimistoliisat kirjaa lippulappusiinsa ettei hakija ikänsä takia sovi fyysiseen työhön.

Vierailija
8/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni yritti myös hakea hoiva-avustajaksi oppisopimuksella, mutta ei päässyt. Perusteluna oli, että hakijoita oli enemmän kuin olivat odottaneet, joten olivat joutuneet valitsemaan ketä ottavat koulutukseen, koska oppisopimuspaikkoja oli rajallisesti. Merkonomia sitten tärppäsi.

Vierailija
9/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni yritti myös hakea hoiva-avustajaksi oppisopimuksella, mutta ei päässyt. Perusteluna oli, että hakijoita oli enemmän kuin olivat odottaneet, joten olivat joutuneet valitsemaan ketä ottavat koulutukseen, koska oppisopimuspaikkoja oli rajallisesti. Merkonomia sitten tärppäsi.

Mun vajaaälyisyyteni takia ei merkonomi opinnot onnistu. Niin monta kertaa niitä yrittänyt etten pääse enää opiskelemaan.

Vierailija
10/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vajaaälyisyyteni takia ei merkonomi opinnot onnistu. Niin monta kertaa niitä yrittänyt etten pääse enää opiskelemaan.

Jos olet "vajaaälyäinen" kuten väität, et sovellu lähäriksi. Toki merkonomit käsittelevät enemmän numeroita, mutta meiltäkin vaaditaan lääkelaskujen suorittamista, virheellistä lääkkeiden jakamista ja ymmärrys kokonaisvaltaisesta hoidosta.

Vierailija
11/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet "vajaaälyäinen" kuten väität, et sovellu lähäriksi. Toki merkonomit käsittelevät enemmän numeroita, mutta meiltäkin vaaditaan lääkelaskujen suorittamista, virheellistä lääkkeiden jakamista ja ymmärrys kokonaisvaltaisesta hoidosta.

Niin, enhän mä tunnu mihinkään sopivan. Kuitenkaan en eläkkeellekään pääse.

Vierailija
12/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos yrittäisit laittaa avoimia hakemuksia kauppaan hyllyttäjäksi?

Vierailija
13/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks noissa töissäkin podä olla hyvä kunto. Fyysisesti raskasta. Mun tytör oli keräilijänä joskus. Oli ihan loppu työpäivän jälkeen.

Vierailija
14/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks noissa töissäkin podä olla hyvä kunto. Fyysisesti raskasta. Mun tytör oli keräilijänä joskus. Oli ihan loppu työpäivän jälkeen.

Kyllä se kunto siitä kohenee kun vaan tekee töitä eikä koko ajan valita ja vetoa huonoon kuntoon

Vierailija
15/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjäksi pääsee aina, niin ei tarvitse marttyyriksi heittäytyä.

Vierailija
16/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjäksi pääsee aina, niin ei tarvitse marttyyriksi heittäytyä.

Olen ollut. Ei tullut tarpeeksi kauppoja.

Vierailija
17/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ja vajaakuntoisuus.

Mulla kiikastaa iästä. Olen 54 v. Eniten ärsyttää kun jo te-toimitossa ammatinvalintakeskustelussa virkailija hölisee sairauksista ja työn fyysisistä vaatimuksista ja blaablaablaa. En ole sairas enkä työrajoitteinen. Talvisin hiihdän n. 1500-2000 km ja sulan maan aikana juoksen, viimeksi syksyllä puolimaratonin. Sitten nämä ylipainoiset, 5000 € kk-palkalla pitkin te-toimiston käytäviä terveyskengillä töpöttelevät toimistoliisat kirjaa lippulappusiinsa ettei hakija ikänsä takia sovi fyysiseen työhön.

Jos jaksat hiihtää ja juosta puolimaratonin, miten et muka jaksaisi tehdä kaupassa töitä?

Porvoossa varmaan näin asia onkin.

Ps. Minä käytät näitä sinun kutsumia "terveyskenkiä" ihan töissä ja toisinaan vapaalla. Ovat hyväksi jaloille. En ole ylipainoinen.

Vierailija
18/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menette trolliin. Ei kelpaa mihinkään, vajaaälyinen ja kaikkea ehdotettua on jo kokeillut. Mitä muuta näin sunnuntaipäivänä voi odottaa?

Vierailija
19/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin menette trolliin. Ei kelpaa mihinkään, vajaaälyinen ja kaikkea ehdotettua on jo kokeillut. Mitä muuta näin sunnuntaipäivänä voi odottaa?

En ole trolli. Haluaisin muuttaa elämäni paremmaksi.

Vierailija
20/21 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinehuoltajan työ? Ei ehkä ihan niin fyysistä kuin muu siivoustyö.