Ällöttää, kun vanhempana ymmärtänyt kuinka aikuiset miehet lähennellyt teini-iässä
Olen 25v ja mietin tässä teini- aikojani, ja havahduin siihen kuinka paljon huomiota sai 14-17 ikäisenä, ja hyi että. Aikuiset miehet yrittivät pyytää treffeille, kirjoittelivat facebookissa, lähentelivät, kehuivat muotoja jne. Ja kuinka lapsi sitä on ollut. Oikeasti jotkut jopa samanikäiset seurustelivat aikuisten miesten kanssa. Ei sitä silloin oikein ymmärtänyt.
Ällöttävää :( ei voi ymmärtää
Kommentit (569)
Voi voi ikis ja senkö takia teet täällä päivittäin aloituksia jossa haukutaan keski ikäisiä miehiä??
Joo, vanhemmiten vasta tajuaa miten ällöttävä kuvio oikeasti on. Kun olin 19-vuotias, joku reilusti päälle nelikymppinen mies lähestyi minua viesteillä ja yritti saada kotiinsa ryyppäämään. Mainitsi myös ohimennen miten paljon harrastaa liikuntaa ja mitä kaikkia seksileluja kodistaan löytyy, kaikki testausta vailla.
Olin toki aikuinen joten mistään laittomasta ei ollut kyse, ja olin myös antanut tälle häntäheikille itse numeroni baarissa. Annoin sen silloin kaikille jotka uskalsivat kysyä, koska olin aivan liian kiltti. Jotenkin silti ällöttää näin kolmeakymppiä lähestyvänä ajatus tuollaisesta limaisesta, keski-ikäisestä miehestä, joka metsästää baarissa hädin tuskin täysi-ikäisiä naisia seksilelutestaukset mielessään.
Kun mietin että moinen ällötys olisi lähestynyt ollessani alaikäinen... Sympatiani kaikille hyväksikäytetyille ja yrityksen kohteeksi joutuneille.
Aika aikaa kutakin eletään, emmekä edes voi ennakoida, mitä ällöttävyyksiä nykyiset teini-ikäiset mieltävät kokeneensa tässä ajassa kymmenen vuoden päästä.
Todellakin oksettaa. Nyt kun omat lapseni ja sisarusten lapset ovat samanikäisiä kuin itse silloin kun kuvottavimmat kuolaajat ja paljastelijat vainosivat, olen ihan kauhuissani - olin vasta lapsi!
Joidenkin miesten käytös oli oksettavaa.
Onneksi omassa suvussani kaikki miehet ovat ihania ja sivistyneytä, eikä kukaan kaverin isäkään ollut ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.S. Miten kommentti numero 7 sai 27 yläpeukkua minuutissa? Haistan fiilungin.
/5
Jep, täällä on peukkutehtailijoita jotka tehtailevat peukkuja ainakin naisvihamielisille kommenteille. Olen huomannut tämän aiemmin toisessa ketjussa, jossa peukkuja tuli joillekin kommenteille järjettömiä määriä minuuteissa.
Yrittäisi edes vaikuttaa realistiselta.
Jaa, mä en ole huomannutkaan! Hyvä tietää. Ja jep, meni yli kun tosiaan varmaan alle minuutissa noin monta, olisi voinut mennä läpikin uskottavammassa ajassa. Tai ei varmaan silti.
/5
Vierailija kirjoitti:
Taitaa aloittajaa vain harmittaa, että omat parhaat vuodet ovat takana, ja nuoret naiset saavat kaiken huomion!
Olet varmaan mies?
Kylläpä se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!
Työpaikalla huomaa, että naisen ei tarvitse olla täyttänyt edes vielä kolmeakymmentä, kun jonkinlainen hämmentävän varhain kehittynyt elämänkatkeruus alkaa purkautua vihamielisyytenä sekä miehiä että myös nuorempia naisia kohtaan. Tämä katkeruus tuntuu vain syvenevän, kun seuraavat vierestä, kun miehet viihtyvät paremmin näiden vielä elämään valoisasti suhtautuvien ja avoimien naisten kanssa.
T: 7
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla huomaa, että naisen ei tarvitse olla täyttänyt edes vielä kolmeakymmentä, kun jonkinlainen hämmentävän varhain kehittynyt elämänkatkeruus alkaa purkautua vihamielisyytenä sekä miehiä että myös nuorempia naisia kohtaan. Tämä katkeruus tuntuu vain syvenevän, kun seuraavat vierestä, kun miehet viihtyvät paremmin näiden vielä elämään valoisasti suhtautuvien ja avoimien naisten kanssa.
Eli naiset ovat kateellisia siitä, kun keski-ikäiset miehet yrittävät käyttää lapsia seksuaalisesti hyväkseen?
Mene nyt jo nukkumaan, huomenna on uusi päivä.
/5
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. No en ole katkera, viihtykööt nuorempien kanssa, mitä se minulle kuuluu? N33
Vierailija kirjoitti:
Minä en koske suomalaista naista pitkälläkään tikulla. Feminististä idiotismiä kaikki.
Ilman kolminaisuusoppia ja sen funktion parantamista en koske suomalaisiin huoríín kaikkiin naisiin pitkälläkään tikulla. Huoránpentujá kaikki!
Yhä vielä löytyy ihmisiä jotka eivät ymmärrä mitä feminismi tarkoittaa.
Olin alakoulussa kun ensimmäisen kerran on "isketty", eli heitetty limaisia kommentteja. En voi millään käsittää.
Kuitenkin hurskastellaan kuinka toisista kulttuureista tulevat on mieliltään sairaita kun pitävät liian nuorista, vaikka täällä esiintyi ainakin vielä vähän aikaa sitten samaa ihan ilman mitään peittely-yrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa aloittajaa vain harmittaa, että omat parhaat vuodet ovat takana, ja nuoret naiset saavat kaiken huomion!
Itsetuntoni on tällä hetkellä parempi kuin koskaan, eikä itsetuntoni riipu keski-ikäisten miesten lähentely yrityksistä. Nuorena olin epävarma ja olin varmasti myös helppo kohde joka ei uskaltanut kunnolla puolustaa itseään. Nyt on kaikenmaailman somet ja älypuhelimet yhä nuoremmilla, ja kauhistuttaa kuinka paljon nykynuoriso joutuu myös puhelimen välityksellä kokemaan ahdistelua. Vaikka toki haluat provosoida 👍
Ap
Mä muistan teini-ikäisenä saaneeni lukuisia rasvaisia kommentteja, puhelinnumeroita ja ehdotuksia juuri keski-ikäisiltä miehiltä, ällöä. Siivosin kesällä satamassa ja siellä sitä ukkoa riitti. Kaverin isäpuoli lähenteli ja yhdessä paikassa pomo. Ei sitä silloin ajatellut, mutta nyt tyttären ollessa teini, niin todellakin toivon asioiden muuttuneen. Ihan lapsihan tuo tytär on vielä.
Totut siihen 40 jälkeen kun tajuat että ne lähentelyt ei ikinä lopu.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin oksettaa. Nyt kun omat lapseni ja sisarusten lapset ovat samanikäisiä kuin itse silloin kun kuvottavimmat kuolaajat ja paljastelijat vainosivat, olen ihan kauhuissani - olin vasta lapsi!
Joidenkin miesten käytös oli oksettavaa.
Onneksi omassa suvussani kaikki miehet ovat ihania ja sivistyneytä, eikä kukaan kaverin isäkään ollut ällöttävä.
Jospa vain tietäisit mitä oman sukusi miehet tekevät päästessään teinien lähituntumaan.
Ollessani yläasteikäinen oma isäni taputteli minua takapuolelle ja puhui outoja juttuja. Pyysin monet kerrat lopettamaan, mutta se vain jatkui ja jatkui. Äiti ei puuttunut asiaan mitenkään.
En vieläkään tiedä, mitä ajattelisin asiasta.
Koin tuota jo 10-vuotiaana ja ällötti kyllä jo silloin, vaikka en aina edes täysin ymmärtänyt mitä tapahtuu. Olin todella keskenkasvuinen ja lapsellinen kakara, eikä edes murrosikä ollut alkanut vielä.
Kylälläni eräs tyttö sai vauvan kesken ysiluokan miehen kanssa joka oli melkein kolmekymppinen. Ja joo eivät ole nykyään yhdessä.
Tunnen eraan naisen (nykyaan mun ikainen eli 40+), jota sen oma isapuoli lahenteli toistuvasti. Oli siis "onnellisesti naimisissa" ko. naisen aidin kanssa, mutta lahenteli aina tytarta (ikavuosina 16-24). Han ei uskaltanut kertoa aidilleen, silla pelkasi etta aiti syyttaisi hanta.
Itsella jaanyt hyvin mieleen kun ylaasteella luokkakavereita ja nuorempiakin tuli "poikaystavat" hakemaan autoilla. Ei siis mopoautoilla (niita sillon ollutkaan) vaan oikeilla autoilla. Ikaa siis vahintaan 18. Ei sinallaan iso ikaero mutta toinen kuitenkin jo taysi-ikainen ja toinen viela "sakkolihaa". Mutta oli ihan normaalia tuolloin.
Kun olin 15, joku varmaan viisi-kuusikymppinen bussikuski tuli lahtopysakilla viereen istumaan, tarjosi tupakkaa ja kertoi etta hanen Ladastaan saa penkit alas ja takakontissa olis kossupullo. (Bussin lahtoon oli viela n. vartti, olin ajoissa pysakilla kun tulin toisella bussilla.)
Voimia.