Siis mitääääh! Tuttu kiinnostava mies löytyi deittisaitilta, hakee 22 - 32 vuotiasta muikkelia. On itse 44.
Onhan mies treenattu, hyvässä asemassa, ja kieltämättä komea mutta jotain rotia sentään. Ajattelin että voitaisi joskus mennä kahville ja tutustua. No ei varmasti sitten mennä. N41
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
32-45 vuotias hyvin koulutettu, lapseton, komea, kova kuntoinen ja itsevarma mies on kaikista miesryhmistä parhaassa asemassa parisuhdemarkkinoilla. Valioyksilöillä on siis varaa valita. Ei millään 39 vuotiaalla kaljuuntuvalla ja työttömällä alkoholistilla ole mitään arvoa parisuhdemarkkinoilla. Jos mies on pitänyt itsestään hyvää huolta, niin iän tuoma karkeus voi jopa komistaa miestä.
Nuo valioyksilöt hakee sellaista ja sellaista naista, koska tietävät omaavansa hyvät mahdollisuudet heihin. Tietty sitten on niitä 40 vuotiaita sohvaperunoita, jotka myös haaveilevat 25 vuotiaista misseistä, mutta he elävätkin harhamaailmassa.
Ihmettelen kyllä tuota ikähaitaria. 32v. on parikymppiselle ihan eri asia kuin 45v. ja suurin osa nuorista naisista ei halua vanhaa miestä, koska heidän kanssaan ei ole mitään yhteistä. Kun ikä alkaa olla jo neljäkymmentä, niin ollaan jo lapsettomia ikisinkkuja, joissa on ongelmatapauksia niin naisissa kuin miehissäkin.
No yleensähän noi ovat kuitenkin hieman eri päissä. 32 vuotias valioyksilö voi hakea ja saa seuraa 18-23 vuotiaista naisista ja 45 vuotias katsoo sitten päälle 25 vuotiaita.
Todella moni 32 vuotias valioyksilö on tosin jo rengastettu ensimmäisen vaimon toimesta. Yliopistolta ne lupaavat yksilöt narratiin kyllä heti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä nuoret naiset sitten tulevat Tinderissä vastaan, jos eivät etsi vanhempaa seuraa?
Lihavat nuoret naiset eivät saa ikäistään seuraa. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
32-45 vuotias hyvin koulutettu, lapseton, komea, kova kuntoinen ja itsevarma mies on kaikista miesryhmistä parhaassa asemassa parisuhdemarkkinoilla. Valioyksilöillä on siis varaa valita. Ei millään 39 vuotiaalla kaljuuntuvalla ja työttömällä alkoholistilla ole mitään arvoa parisuhdemarkkinoilla. Jos mies on pitänyt itsestään hyvää huolta, niin iän tuoma karkeus voi jopa komistaa miestä.
Nuo valioyksilöt hakee sellaista ja sellaista naista, koska tietävät omaavansa hyvät mahdollisuudet heihin. Tietty sitten on niitä 40 vuotiaita sohvaperunoita, jotka myös haaveilevat 25 vuotiaista misseistä, mutta he elävätkin harhamaailmassa.
Ihmettelen kyllä tuota ikähaitaria. 32v. on parikymppiselle ihan eri asia kuin 45v. ja suurin osa nuorista naisista ei halua vanhaa miestä, koska heidän kanssaan ei ole mitään yhteistä. Kun ikä alkaa olla jo neljäkymmentä, niin ollaan jo lapsettomia ikisinkkuja, joissa on ongelmatapauksia niin naisissa kuin miehissäkin.
No yleensähän noi ovat kuitenkin hieman eri päissä. 32 vuotias valioyksilö voi hakea ja saa seuraa 18-23 vuotiaista naisista ja 45 vuotias katsoo sitten päälle 25 vuotiaita.
Todella moni 32 vuotias valioyksilö on tosin jo rengastettu ensimmäisen vaimon toimesta. Yliopistolta ne lupaavat yksilöt narratiin kyllä heti kiinni.
Toimesta...
Vierailija kirjoitti:
44-v mies saa helposti 30v naisen, se ei ole mikään ongelma. 44-v miehen täytyy olla hoikka ja lihaksikas ja myös edes jonkin verran komea. Minä olen saanut ja tämä on taivaantosi, miksi minä tälläisiä huijaisin täällä? T. 44-v valkoinen heteromies
Ei tarvitse olla edes noita. Ok, hoikka kyllä olen ja ehkä nuorekaskin.
Toisaalta keskivertoa lyhyempi, alle keskituloinen, en komea enkä lihaksikas.
Saisin 26-29v naisen heti, ja voisin peräti valkata paristakin mahdollisesta.
...mutta juju on että pitää olla valmis perhetouhuihin, ASAP. Vanhempaa miestä ei oteta siksi että halutaan deittailla tai viettää huoletonta elämää, vaan siksi että on huonoja kokemuksia epäluotettavista oman ikäisistä miehistä ja nyt tarvitaan iskä perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikken hirveästi sensuuria kannata niin nämä ikäeroprovot voisi lisätä kieltolistalle...……..
Aihe on monelle ikääntyvälle naiselle erittäin epämiellyttävä, naiset paheksuvat parisuhteita joissa nainen paljon nuorempi
Miesystäväni minua 12 vuotta nuorempi. Ikäiseni mehet paheksuvat todella. Kaikkein tärkeintä näissä aloituksissa on saada naisten paheksuntaa. En ymmärrä miksi.
Mun mies on kanssa 12 vuotta nuorempi, en tiedä risooko se ketään. (Olen toi sama jonka eka avioimies oli 14v vanhempi)
Mieheni oli 19-vuotias, minä 33v., mutta eikös ”rikos” ala olla jo vanhentunut, kun 20-vuotishääpäivää vietetään kohta ja lapsetkin ovat isoja teinejä😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on just ap:n kuvauksen kaltainen 44v, treenattu, kieltämättä komea ja hyvässä asemassa oleva mies. Itse olen 58-vuotias. Onneksi ei tarvitse pyöriä tindereissä etsimässä aina uusia irtomiehiä, vaan ollaan oltu onnellisesti yhdessä jo yli 25 vuotta.
Toivottavasti, ette hirveästi yli 25v, sillä lipsuu kyllä ällöttävästi laittomuuden puolelle. Jos miehesi on suhteen alussa ollut alaikäinen/ just ja just 18 ja sinä jo hyvin päälle 30.
Mieheni oli 19-vuotias, minä 33v., mutta eikös ”rikos” ala olla jo vanhentunut, kun 20-vuotishääpäivää vietetään kohta ja lapsetkin ovat isoja teinejä😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä nuoret naiset sitten tulevat Tinderissä vastaan, jos eivät etsi vanhempaa seuraa?
Lihavat nuoret naiset eivät saa ikäistään seuraa. Siksi.
Oman ikäisestä mustasta makkarasta ei koskaan ole puutetta. 😙🐵
32-vuotiaatkin naiset ovat kyllä jo sen verran katkeria, että tuskin treenattu, komea ja hyvässä asemassa oleva mies oikeasti sellaista huolisi.
Siis niiin kauheaa mies ei ollut sinusta kiinnostunut!!
Vierailija kirjoitti:
Siis niiin kauheaa mies ei ollut sinusta kiinnostunut!!
Jep. Komeilla miehillä riittää vientiä iästä huolimatta. Muistan, kun lukiossa kaikkien nuorten naisten ihannemies oli +35v David Beckham. Oli kännyköiden ja tietokoneiden taustakuvana.
Ex-mieheni? Hakee nuorempaa, koska haluaa lapsia. Minä en halunnut ja erosimme. Tiesi sen jo 20 vuotta sitten. Mutta vauvakuume iski. Toivotan onnea, ihmisellä on oikeus vaihtaa mielipidettään ja jatkaa elämäänsä haluamallaan tavalla.
Ihmeellisesti tästä jaksetaan vääntää tasaisin väliajoin. Ihmeellisesti minäkin jaksan aina ottaa osaa näihin :) Kyllähän deittipalstoilla tällaista nelikymppistäkin naista lähestytään, en uskalla edes ajatella miten niitä nuorempia ja notkeampia pommitetaan. Liityin pari päivää sitten ja satoja viestejä tullut. On nuorempaa, on vanhempaa, on saman ikäistä. Pitkää, pätkää, treenattua, vähemmän treenattua. Sinkkuja, varattuja, polyamoristeja, eronneita, karanneita, kaikkea siltä väliltä. Monta mielenkiintoista keskustelua menossa kivan oloisten fiksujen miesten kanssa. Paljon yksinäisiä ihmisiä tässä maassa, varsinkin 60+ -vuotiaissa miehissä. Juttelen mielelläni heidän kanssaan niitä näitä, vaikka parisuhteeseen etsinkin enemmän itseni ikäistä. Itse ketjun aiheeseen mielipiteeni on, että antaa etsiä. Ei ole minulta pois, koska en tietenkään menetä mitään miehessä, joka ei halua minua. N44.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa ilmeisesti lapsia, kun etsii lisääntymiskykyistä naista.
No sitten on harvinaisen tyhmä koska tuossa iässä naiset ei halua lapsia. Jos lapsia haluaa niin pitää hakea 35v ja sitå vanhempia naisia. Ja pariskunnan pitåä olla mahdollisimman saman ikäisi ja mielellään niin että mies nuorempi että jotain jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
32-vuotiaatkin naiset ovat kyllä jo sen verran katkeria, että tuskin treenattu, komea ja hyvässä asemassa oleva mies oikeasti sellaista huolisi.
Sitä se miesten laaduttomuus teettää. Naiset luulevat että löytyy mukava mies mutta pian huomaavat että miehet on pazkaa ja valtavia riippakiviä.
Kaipaisin vielä tähän liutaa naisia jotka kertoo kuinka seurustelevat vakavasti 20v nuoremman miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullekin 44-v miehellä on ollut tarjolla useampia n. 30v naisia. Ei sille mahda mitään, että näin on. Tämä on ihan tosiasia. Menkää nyt ihmeessä naiset katsomaan esim. happypancake tms. niin siellä monella 29-v naisella ikähaarukka esim. 29-45v. Badoossa taas tarjontaa vielä enemmän ja varsinkin ulkomaalaiset, esim. aasialaiset 30v nimenomaan haluaa yli 40v miehen. Kyllä on tarjontaa hopeaketuille! T. 44-v valkoinen heteromies
Itse haluan lähellä omaa ikää olevan nuoren miehen 25-35v ja samalla linjalla ovat ystävänikin. Nuori nainen joutuu tyytymään vanhaan mieheen, jos ei saa ikäisiään komistuksia. Aasialaiset naiset ottaa vaikka suohirviön rahan takii.. Enpä kehuis enää..
N 31
No johan on. Olen täsmälleen sinun ikäisesi ja tavatessani nykyisen mieheni (20v vanhempi) seurustelin itseäni 1v nuoremman kanssa. Eli kyse ei ollut siitä että en olisi saanut nuorta miestä, kuinka naurettava ajatus. En tosin varta vasten etsinyt vanhempaa miestä, ikä nyt vaan oli sivuseikka kun kolahti. Sehän on vaan yksi tekijä muiden tekijöiden ohella, ei mitenkään merkityksellisin. Kyllä itselleni esimerkiksi älykkyys on tärkeämpää kuin ikä, ikähän on väistämättä jatkuvasti muuttuva tekijä johon kukaan ei itse voi vaikuttaa.
Meillä on 2 lasta ja ollaan onnellisia. Mikä ikäeropakkomielle palstan naisilla on? Ja kun kukaan ei ole muka koskaan tavannut kaltaistamme paria... Asutteko kenties jossain pikkukylässä ja piirit on tosi pienet? Vai voisiko olla, ettette ole kiinnittäneet huomiota asiaan. Ei meidänkään ikäeroon ulkopuoliset kiinnitä aina erityistä huomiota. Esimerkiksi naapuripariskunnan kanssa asia tuli puheeksi minun aloitteestani, ja totesivatkin että oho teillä onkin noin paljon ikäeroa, eivät olleet koskaan ajatelleet asiaa sen kummemmin. Ja oltiin kuitenkin asuttu naapureina jo vuosi. Tiedän lisäksemme 2 muuta ikäeroparia, tosin en välttämättä olisi kiinnittänyt heihin huomiota ja huomannut heidän ikäeroaan jossen itse olisi samassa tilanteessa.
No siksi hakee "nuorta" kun naiset valehtelee ikänsä noilla saiteill aina -5/10v