Siis mitääääh! Tuttu kiinnostava mies löytyi deittisaitilta, hakee 22 - 32 vuotiasta muikkelia. On itse 44.
Onhan mies treenattu, hyvässä asemassa, ja kieltämättä komea mutta jotain rotia sentään. Ajattelin että voitaisi joskus mennä kahville ja tutustua. No ei varmasti sitten mennä. N41
Kommentit (119)
Se voisin olla minä, mutta en tunne ketään 41v naista, joten joku muu :o
Mitä sitten? Hyvä vaan jos sellaisen löytää.
vaikken hirveästi sensuuria kannata niin nämä ikäeroprovot voisi lisätä kieltolistalle...……..
41-44 vuotias nainen tai mies, joka puhuu naisista muikkeleina on kyllä surullinen tapaus.
Olen 33 enkä kyllä menisi treffeille 44 vuotiaan kanssa. Liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Ota vain rohkeasti yhteyttä.
No tuskin ap enää on kiinnostunut. :D
Hassua, että av: lla on jatkuvasti näitä juttuja. Mä en tunne omassa tuttavapiirissä näitä yhtäkään, en ensimmäistäkään ja eroaminenhan on tavallista. Kysyin kavereiltanikin, tietävätkö he näitä suuren ikäeron pareja tyyliin nelikymppisellä parikymppinen, viiskymppisellä kolmikymppinen nainen. Muttei kukaan tiennyt.
Omassa tuttavapiirissä, työpaikalla ja naapurustossa ne on hyvin samanikäisiä ne uudet parit, ei mitään isä-tytär-liittoja.
Lapsellinen äijä on tuollainen. Hävettää moisen puolesta.
Mitä sitten??? Hänellä on täysi oikeus siihen. Ei kuulu pätkääkään sinulle, eikä muille palstan juoruämmille.
Miksi haluaisit deittailla miestä, joka ei halua sinua? Ei kenelläkään ole minkäänlaista velvollisuutta tapailla minkään ikäistä tai näköistä ihmistä, jos ei halua. Jokainen saa etsiä juuri sellaista seuraa kuin haluaa. Tai olla ilman jos ei sopivaa löydy, tai jos ei vaan huvita.
Joku vika näillä miehillä on päässä, kun oikeasti etsivät "naista", joka voisi iän puolesta olla heidän lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 33 enkä kyllä menisi treffeille 44 vuotiaan kanssa. Liian vanha.
Sinä Ikis et ymmärrä muuta kuin ikäeron.
Et tajua mitään toisen luonteesta tai älystä tai persoonasta.
Olet todella pihalla.
Siis miksi mies ei saisi jossain deittisovelluksessa hakea sen ikäistä seuraa kun itse haluaa?
On aivan eri asia tavata itseään puolta nuorempi nainen ja siitä syntyy jotain kuin vartavasten etsiä sellaista. Eka on tosi ok, toinen on supernoloa, enkä todella haluaisi olla jonkun sedän kanssa vain, koska olen niin nuori, hyi.
44v mies on mun makuun liian vanha, en halua mitään isukkia. Sopiva ikähaarukka mulle olisi toi 22-32.
N28
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi mies ei saisi jossain deittisovelluksessa hakea sen ikäistä seuraa kun itse haluaa?
Kyllä saa. Ei ole kiellettyä. On täysin sallittua.
Se kertoo vain miehestä tosi paljon.
Haluaa ilmeisesti lapsia, kun etsii lisääntymiskykyistä naista.