Siis mitääääh! Tuttu kiinnostava mies löytyi deittisaitilta, hakee 22 - 32 vuotiasta muikkelia. On itse 44.
Onhan mies treenattu, hyvässä asemassa, ja kieltämättä komea mutta jotain rotia sentään. Ajattelin että voitaisi joskus mennä kahville ja tutustua. No ei varmasti sitten mennä. N41
Kommentit (119)
Macronit näyttävät onnellisilta, samoin NiinistöHaukiocombo.
Aijai! Siteeraten joitakin täällä olevia hoppiksia niin tuon kaltainen saalis oltaisiin jo jossain toisessa maassa otettu hyvään talteen :D
Ota rohkeasti yhteyttä ja kerro, että olet hyvinsäilynyt ja nuorekas. Ei haittaa, vaikka olisit kuinka rupsahtanut hyvänsä, niinhän miehetkin tekee deittipalstalla. T: N23, joka profiilissaan etsii suht ikäisensä seuraa, mutta saa paljon yhteydenottoja 45-65v äijiltä.
Vierailija kirjoitti:
Joku vika näillä miehillä on päässä, kun oikeasti etsivät "naista", joka voisi iän puolesta olla heidän lapsensa.
Entäs jos haluaa vain samalla kokemuspohjalla olevan? Eivät kaikki ole mitään lasten isejä jne.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että av: lla on jatkuvasti näitä juttuja. Mä en tunne omassa tuttavapiirissä näitä yhtäkään, en ensimmäistäkään ja eroaminenhan on tavallista. Kysyin kavereiltanikin, tietävätkö he näitä suuren ikäeron pareja tyyliin nelikymppisellä parikymppinen, viiskymppisellä kolmikymppinen nainen. Muttei kukaan tiennyt.
Omassa tuttavapiirissä, työpaikalla ja naapurustossa ne on hyvin samanikäisiä ne uudet parit, ei mitään isä-tytär-liittoja.
Kyse olikin deittisaiteista, mene katsomaan niin näet.
Jahas, av palsta päivittäinen mies huomattavasti vanhempi kuin nainen- ketju....HEI TROLL*, Oisko tämä aihealue jo valittu, keksi muu. Alkaa olemaan jo melko väkinäistä nämä sinun "yritykset"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että av: lla on jatkuvasti näitä juttuja. Mä en tunne omassa tuttavapiirissä näitä yhtäkään, en ensimmäistäkään ja eroaminenhan on tavallista. Kysyin kavereiltanikin, tietävätkö he näitä suuren ikäeron pareja tyyliin nelikymppisellä parikymppinen, viiskymppisellä kolmikymppinen nainen. Muttei kukaan tiennyt.
Omassa tuttavapiirissä, työpaikalla ja naapurustossa ne on hyvin samanikäisiä ne uudet parit, ei mitään isä-tytär-liittoja.Kyse olikin deittisaiteista, mene katsomaan niin näet.
Olen eri, mutta löytyy varmasti noita todellakin deittisaiteilta, ei oikeasta elämästä. Koska he ovat siellä vuosikaudet noilla samoilla spekseillä etsimässä seuraa. Itsellekin on aikoinaan käynyt, että treffeille tuli isäni ikäisen näköinen jamppa, jolla oli kaiken lisäksi viikset. Pituutensa sentään kertoi oikein.
Aloittajalle tuttu mies, johon aloittaja haluaisi tutustua?
Miehillä on vankka uskomus että kelpaavat kyllä nuoremmille. Ja sinkkunaisille uskotellaan jatkuvasti että elämä ja varsinkin seksielämä on ohi siinä neljäviiden jälkeen. Ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle tuttu mies, johon aloittaja haluaisi tutustua?
No ap oli vain ajatellut että mies saattaisi olla mielenkiintoinen ja "sopiva" kun lähemmin tutustutaan. Kyllä mullekin tämmönen että joku ettii hirveen paljon nuorempaa seuraa olisi ihan täys turn off.
Ei 40 miesten seisokki ole enää kovin hyvä. Ei kannata. Sitä ne 40 kymppiset kai luulee, että nuori tyttö auttaa asiaa :") haha ^^
Vierailija kirjoitti:
vaikken hirveästi sensuuria kannata niin nämä ikäeroprovot voisi lisätä kieltolistalle...……..
Ghgg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissä, työpaikalla ja naapurustossa ne on hyvin samanikäisiä ne uudet parit, ei mitään isä-tytär-liittoja.Kyse olikin deittisaiteista, mene katsomaan niin näet.
Olen eri, mutta löytyy varmasti noita todellakin deittisaiteilta, ei oikeasta elämästä. Koska he ovat siellä vuosikaudet noilla samoilla spekseillä etsimässä seuraa. Itsellekin on aikoinaan käynyt, että treffeille tuli isäni ikäisen näköinen jamppa, jolla oli kaiken lisäksi viikset. Pituutensa sentään kertoi oikein.
Oon myös eri :) Mun isän hyvä kaveri rupesi mua iskemään kun olin vasta eronnut. Oisin kuulemma sille aivan passeli, ukolla ikää 64v ja mulla 39v. Rauhoittui vasta kun mun isä sille sanoi suorat sanat. Itseä ällötti ikäeron lisäksi se, että oon tuntenu tän ukon lapsuudesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon myös eri :) Mun isän hyvä kaveri rupesi mua iskemään kun olin vasta eronnut. Oisin kuulemma sille aivan passeli, ukolla ikää 64v ja mulla 39v. Rauhoittui vasta kun mun isä sille sanoi suorat sanat. Itseä ällötti ikäeron lisäksi se, että oon tuntenu tän ukon lapsuudesta asti.
Onpa inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
vaikken hirveästi sensuuria kannata niin nämä ikäeroprovot voisi lisätä kieltolistalle...……..
Aihe on monelle ikääntyvälle naiselle erittäin epämiellyttävä, naiset paheksuvat parisuhteita joissa nainen paljon nuorempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista deittisovelluksissa että haetaan vähän nuorekkaampaa
"Onhan mies treenattu, hyvässä asemassa, ja kieltämättä komea mutta jotain rotia sentään."
Eli ulkonäkö, raha ja status kiinnostavat?
"Ajattelin että voitaisi joskus mennä kahville ja tutustua. No ei varmasti sitten mennä"
Mutta se sika!!!1 onkin kiinnostunut nuoruudesta ja kauneudesta? Kuinka pinnallista!!!
ps. Jos nainen joka on itse 165cm (mutta kaunis, treenattu ja nuori) hakisi pitkiä miehiä...olisiko mielipiteesi sama?
Oon nähnyt näitä ilmoituksia ja taitavat olla sellaisia ressukoita tällaiset, jotka ei saa minkäänikäistä naista.
Toisilla on korkeammat standardit kuin toisilla. Olkoon heillä siihen oikeus. Tosin toivottavasti he myös samalla hyväksyvät sen, että he saattavat jäädä loppupeleissä yksin.