Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitääääh! Tuttu kiinnostava mies löytyi deittisaitilta, hakee 22 - 32 vuotiasta muikkelia. On itse 44.

Vierailija
21.10.2019 |

Onhan mies treenattu, hyvässä asemassa, ja kieltämättä komea mutta jotain rotia sentään. Ajattelin että voitaisi joskus mennä kahville ja tutustua. No ei varmasti sitten mennä. N41

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

44-v mies saa helposti 30v naisen, se ei ole mikään ongelma. 44-v miehen täytyy olla hoikka ja lihaksikas ja myös edes jonkin verran komea. Minä olen saanut ja tämä on taivaantosi, miksi minä tälläisiä huijaisin täällä? T. 44-v valkoinen heteromies

Niinpä. Mun eka aviomies oli mua 14v vanhempi, ei ollu rikas, mutta pitkä, hoikka, lihaksikas ja matala ääni. Nuoremmat mimmit yritti, mutta hän ei alle 25v halunnu.

Vierailija
82/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 49 ja kolmekymppisiä naisia pyörii ympärillä. Minulla ei ole lapsia vielä toistaiseksi. Ehkä pian tuikkaan. Katsotaan nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullekin 44-v miehellä on ollut tarjolla useampia n. 30v naisia. Ei sille mahda mitään, että näin on. Tämä on ihan tosiasia. Menkää nyt ihmeessä naiset katsomaan esim. happypancake tms. niin siellä monella 29-v naisella ikähaarukka esim. 29-45v. Badoossa taas tarjontaa vielä enemmän ja varsinkin ulkomaalaiset, esim. aasialaiset 30v nimenomaan haluaa yli 40v miehen. Kyllä on tarjontaa hopeaketuille! T. 44-v valkoinen heteromies

Ja kuitenkin sinäkin vietät iltaasi tällä palstalla. Miksi niiden kolmekymppisten kanssa ei ole syntynyt suhdetta?

Kuka sanoi, ettei synny suhdetta? Edellinen suhde, ikäero 14 vuotta. Ja minä olin se, joka laittoi suhteen poikki! Treffit on sovittuna jo 29-v naisen kanssa, joten katsotaan nyt. T. 44-v valkoinen heteromies

44-vuotias mies kertomassa vauvalehden palstalla, että miä olin se, joka laittoi suhteen poikki! Ja kehumassa seuraavilla treffeillä :-DDDD

Mitä ihmeellistä siinä on, jos mies käy täällä? Et kai sinä vain yritä ylläpitää toksisen maskuliinisuuden rakenteita, joissa mies ei saa tehdä sitä tai tätä, tai muuten hän ei ole Oikea Mies.

Sinut, keijo, tunnistaa tyylistä jo kilometrin päästä. Ihan vaki- keijo olet.

Vierailija
84/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala poru tuosta profiiliin merkitystä ikähaitarista. 

Onneksi Tinder toimii eri tavalla, joten ei tarvitse murehtia tuollaisesta itkemisestä.

Vierailija
85/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, seuraavan kerran, kun joku mies valittaa täällä naisettomuuttaan niin voimme kertoa hänelle, että viimeistään nelikymppisenä alkaa irrota nuorta misua, joten huoli pois ja seuraava aihe!

Vierailija
86/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokun Samu Haberilla ja Cheekillä ja kaikilla muillakin on Parikymppinen tyttöystävä. Pitäähän sen yrittää...

Vierailija
87/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 49 ja kolmekymppisiä naisia pyörii ympärillä. Minulla ei ole lapsia vielä toistaiseksi. Ehkä pian tuikkaan. Katsotaan nyt.

Voi luoja. 49- vuotias aikamiespoika haaveilee perheestä ja lapsista..... painajainen. Juokse nainen karkuun, äläkä katso taakse!

Vierailija
88/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-45 vuotias hyvin koulutettu, lapseton, komea, kova kuntoinen ja itsevarma mies on kaikista miesryhmistä parhaassa asemassa parisuhdemarkkinoilla. Valioyksilöillä on siis varaa valita. Ei millään 39 vuotiaalla kaljuuntuvalla ja työttömällä alkoholistilla ole mitään arvoa parisuhdemarkkinoilla. Jos mies on pitänyt itsestään hyvää huolta, niin iän tuoma karkeus voi jopa komistaa miestä.

Nuo valioyksilöt hakee sellaista ja sellaista naista, koska tietävät omaavansa hyvät mahdollisuudet heihin. Tietty sitten on niitä 40 vuotiaita sohvaperunoita, jotka myös haaveilevat 25 vuotiaista misseistä, mutta he elävätkin harhamaailmassa.

Vierailija
89/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, seuraavan kerran, kun joku mies valittaa täällä naisettomuuttaan niin voimme kertoa hänelle, että viimeistään nelikymppisenä alkaa irrota nuorta misua, joten huoli pois ja seuraava aihe!

Niin. On se kumma juttu, että täälläkin miehet vinkuva* ketjusta toiseen, miten naisseuraa ei löydy, kun naiset on niin kranttuja. Ei kun valitsemaan näistä parikymppisistä. Tämän ketjun mukaan laumoittain pariutuvat näiden 40+ setämiesten kanssa!

Vierailija
90/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just ap:n kuvauksen kaltainen 44v, treenattu, kieltämättä komea ja hyvässä asemassa oleva mies. Itse olen 58-vuotias. Onneksi ei tarvitse pyöriä tindereissä etsimässä aina uusia irtomiehiä, vaan ollaan oltu onnellisesti yhdessä jo yli 25 vuotta.

Vierailija
91/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokun Samu Haberilla ja Cheekillä ja kaikilla muillakin on Parikymppinen tyttöystävä. Pitäähän sen yrittää...

" Kuka muu muka, kuka muu muka - se - tä- mies!"

Vierailija
92/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32-45 vuotias hyvin koulutettu, lapseton, komea, kova kuntoinen ja itsevarma mies on kaikista miesryhmistä parhaassa asemassa parisuhdemarkkinoilla. Valioyksilöillä on siis varaa valita. Ei millään 39 vuotiaalla kaljuuntuvalla ja työttömällä alkoholistilla ole mitään arvoa parisuhdemarkkinoilla. Jos mies on pitänyt itsestään hyvää huolta, niin iän tuoma karkeus voi jopa komistaa miestä.

Nuo valioyksilöt hakee sellaista ja sellaista naista, koska tietävät omaavansa hyvät mahdollisuudet heihin. Tietty sitten on niitä 40 vuotiaita sohvaperunoita, jotka myös haaveilevat 25 vuotiaista misseistä, mutta he elävätkin harhamaailmassa.

Hei, jos tuon ikäinen mies on lapseton ja sinkkumarkkinoilla, niin kehottaisin näistä kiertämään ja kaukaa. Jotain on pahasti vialla. Todennäköisesti joku petshäirikkö tms. Näitä on tullut työelämässä nähtyä

Vierailija
93/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, jos tuon ikäinen mies on lapseton ja sinkkumarkkinoilla, niin kehottaisin näistä kiertämään ja kaukaa. Jotain on pahasti vialla. Todennäköisesti joku petshäirikkö tms. Näitä on tullut työelämässä nähtyä

Nykypäivänä sitä on hankala tietää olosuhteita. Jos miehellä on ollut pitkäseurustelu suhde takana ja syystä tai toisesta lapsia ei ole siunaantunut? Joka toinen avioliitto päättyy lisäksi eroon eli kyllä niitä 40 vuotiaita valioyksilöitä on tuolla liikenteessä.

Vierailija
94/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä tuota ikähaitaria. 32v. on parikymppiselle ihan eri asia kuin 45v. ja suurin osa nuorista naisista ei halua vanhaa miestä, koska heidän kanssaan ei ole mitään yhteistä. Kun ikä alkaa olla jo neljäkymmentä, niin ollaan jo lapsettomia ikisinkkuja, joissa on ongelmatapauksia niin naisissa kuin miehissäkin.

Vierailija
95/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tyhmä joka kysyy vaan se joka vastaa. Terveet tytöt ei pervoile.

Vierailija
96/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötähäpeää naista kohtaan, joka lähtee miehen kelkkaan.

Vierailija
97/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen myötähäpeää naista kohtaan, joka lähtee miehen kelkkaan.

Kyllä naisilla sitten ottaa koville, jos miehellä on edes jonkun verran nuorempi nainen.

Vierailija
98/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. On se kumma juttu, että täälläkin miehet vinkuva* ketjusta toiseen, miten naisseuraa ei löydy, kun naiset on niin kranttuja. Ei kun valitsemaan näistä parikymppisistä. Tämän ketjun mukaan laumoittain pariutuvat näiden 40+ setämiesten kanssa!

Ei löydy naisseuraa 25 pojille, koska 40+ setämiehet vievät naiset.

Vierailija
99/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikken hirveästi sensuuria kannata niin nämä ikäeroprovot voisi lisätä kieltolistalle...……..

Aihe on monelle ikääntyvälle naiselle erittäin epämiellyttävä, naiset paheksuvat parisuhteita joissa nainen paljon nuorempi

Miesystäväni minua 12 vuotta nuorempi. Ikäiseni mehet paheksuvat todella. Kaikkein tärkeintä näissä aloituksissa on saada naisten paheksuntaa. En ymmärrä miksi.

Vierailija
100/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just ap:n kuvauksen kaltainen 44v, treenattu, kieltämättä komea ja hyvässä asemassa oleva mies. Itse olen 58-vuotias. Onneksi ei tarvitse pyöriä tindereissä etsimässä aina uusia irtomiehiä, vaan ollaan oltu onnellisesti yhdessä jo yli 25 vuotta.

Toivottavasti, ette hirveästi yli 25v, sillä lipsuu kyllä ällöttävästi laittomuuden puolelle. Jos miehesi on suhteen alussa ollut alaikäinen/ just ja just 18 ja sinä jo hyvin päälle 30.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan