Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitääääh! Tuttu kiinnostava mies löytyi deittisaitilta, hakee 22 - 32 vuotiasta muikkelia. On itse 44.

Vierailija
21.10.2019 |

Onhan mies treenattu, hyvässä asemassa, ja kieltämättä komea mutta jotain rotia sentään. Ajattelin että voitaisi joskus mennä kahville ja tutustua. No ei varmasti sitten mennä. N41

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?

Joku hakee nuorta, toinen rikasta, kolmas treenattua/pitkää/komeaa.

Niin, hetkinen, sehän olikin ap joka kiinnitti huomiota jälkimmäisenä mainittuihin.

Mikä se sanonta olikaan padoista ja kattiloista?

Vierailija
42/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo mies on sitä, mitä AP väittää olevan, niin ei tarvitse nettideiteillä seuraa etsiä, mutta ikähaarukka pitää nostaa lähelle omaa ok ja yli, ei naiset muuten vastaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

"Onhan mies treenattu, hyvässä asemassa, ja kieltämättä komea mutta jotain rotia sentään."

Eli ulkonäkö, raha ja status kiinnostavat?

"Ajattelin että voitaisi joskus mennä kahville ja tutustua. No ei varmasti sitten mennä"

Mutta se sika!!!1 onkin kiinnostunut nuoruudesta ja kauneudesta? Kuinka pinnallista!!!

ps. Jos nainen joka on itse 165cm (mutta kaunis, treenattu ja nuori) hakisi pitkiä miehiä...olisiko mielipiteesi sama?

Kai sinä tajuat, että tämä aloitus on miehen kirjoittama. Sitä samaa roskaa, missä kehutaan vanhempia miehiä, ja päivitellään, miten nämä ’tasokkaat’ vanhemmat miehet haluavat vain nuoria naisia, ja vanhemmat naiset jäävät yksin. Ei kerro naisista eikä todellisuudesta yhtään mitään.

Vierailija
44/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.

Olen n33 , ja kerran kokeilin suhdetta 43v mieheen vaikka ikäero mietitytti.

Oisinpa kuunnellut vaistoani, sillä ukolla kaavoihin kangistuneet rutiinit ja tylsähkö mieli. Itse harrastan esim. paljon ex tempore tyylisiä juttuja ja esim.reissaan mielelläni.

Lisäksi hänellä jo melkein aikuiset lapset, oli tosi kummallista hengata teini-ikäisten lasten kanssa iskän tyttiksenä. Yäk.

Seksi oli vähän niin ja näin, itse koen olevani halukkaampi kuin koskaan ja tarvitsen paljon seksiä, tälle miehelle riitti kerta viikkoon eikä aina edes seisonut.

Pakko mainita vielä tällainen typeräkin juttu, nimittäin kultturelliset makuerot.

Tykkään uudesta musiikista kaikissa genreissä ja kuuntelen sitä monipuolisesti. Lähinnä kuitenkin hiphop/rnb tyylistä.

Hieman häiritsi, kun mies kuunteli "vanhojen ukkojen rokkia" ja kotimaista iskelmä shittiä. Innostui joskus jopa tanssahtelemaan kankein askelin...

Vierailija
45/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten av- palstan tarinoissa nämä miehet ovat treenattua, hyvin säilyneitä ja menestyneitä noin 44v miehiä?

Ihmeen paljon löytyy Suomesta näitä, ja kaikki sinkkumarkkinoilla?

Miten ei mätsää katukuvan tai Prisma tai edds Stockmann- herkku- testin kanssa? Olen tätä asiaa ihmetellyt pyöriessäni ympäri Suomea "paremmilla" ja huonommilla" alueilla. Näitä "Dressmanin mainoksista revästyjä miehiä" pitäisi olla laumoittain tämän palstan mukaan.

Ja ainoastaan muutamaan olen törmännyt.Toiseen eräässä keskisuurissa kaupungissa- hän oli norjalainen ja vaan käymässä täällä ja toiseen törmäsin hotelli Kämpin aamiaisella- oli jenkki.

Jännää....

Vierailija
46/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten av- palstan tarinoissa nämä miehet ovat treenattua, hyvin säilyneitä ja menestyneitä noin 44v miehiä?

Miten ei mätsää katukuvan tai Prisma tai edds Stockmann- herkku- testin kanssa? Olen tätä asiaa ihmetellyt pyöriessäni ympäri Suomea "paremmilla" ja huonommilla" alueilla. Näitä "Dressmanin mainoksista revästyjä miehiä" pitäisi olla laumoittain tämän palstan mukaan.

Ja ainoastaan muutamaan olen törmännyt.Toiseen eräässä keskisuurissa kaupungissa- hän oli norjalainen ja vaan käymässä täällä ja toiseen törmäsin hotelli Kämpin aamiaisella- oli jenkki.

Jännää....

Kyllä. Ja tämän palstan mukaan kaikki 40+ naiset ovat elähtäneitä kouvolatukkaisia siiderinorsuja, jotka kelpaavat vain palstan k*lttimiesten kassien tyhjennyksen. Heidän kannattaisi ottaa miehekseen 80+ mies, kun ei muille kelpaa.

-eri-

Vierailija
47/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo mies on sitä, mitä AP väittää olevan, niin ei tarvitse nettideiteillä seuraa etsiä, mutta ikähaarukka pitää nostaa lähelle omaa ok ja yli, ei naiset muuten vastaa

Olen aloituksen kaltainen ja olen ollut paljonkin nettideiteillä, tosin enimmäkseen Tinderissä

Vierailija
48/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

"Onhan mies treenattu, hyvässä asemassa, ja kieltämättä komea mutta jotain rotia sentään."

Eli ulkonäkö, raha ja status kiinnostavat?

"Ajattelin että voitaisi joskus mennä kahville ja tutustua. No ei varmasti sitten mennä"

Mutta se sika!!!1 onkin kiinnostunut nuoruudesta ja kauneudesta? Kuinka pinnallista!!!

ps. Jos nainen joka on itse 165cm (mutta kaunis, treenattu ja nuori) hakisi pitkiä miehiä...olisiko mielipiteesi sama?

Kai sinä tajuat, että tämä aloitus on miehen kirjoittama. Sitä samaa roskaa, missä kehutaan vanhempia miehiä, ja päivitellään, miten nämä ’tasokkaat’ vanhemmat miehet haluavat vain nuoria naisia, ja vanhemmat naiset jäävät yksin. Ei kerro naisista eikä todellisuudesta yhtään mitään.

Varmaan se pitkä ja tumma viiksekäs jamppakin piti itseään hyvin tasokkaana ja sopivana eli kyllä näitä löytyy nettideiteiltä. Itse olin 20 ja mies ainakin 45-50. Oli ihan kohtelias kyllä, mutta tilanne oli todella nolo.

Vierailija
49/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavilla miehillä on vähän itseironiaa ja loistava huumorintaju.

Vierailija
50/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt ihan sama kuin naisillakin, mieleistä kumppania jaksaa katsella pidempään parisuhteen lipuessa kohti vääjäämätöntä eroa.

Vierailija
51/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi sun 40+ saa houkuteltua parikymppisiä seuraansa parhaiten näillä sokerideittailusivuill@, ei muualla. Siellä näitä setämiehiä pyörii etsimässä nuorta ja tiukkaa vakipanoiks*. Kuvottavia , ällöjä. Kyllä näistä jotkut (tai aika usea) on niin kuolettavia, että ne lähestyy näitä nuoria naisia netissä, Tinderissä ja jopa livenä.....

Vierailija
52/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

44v mies on mun makuun liian vanha, en halua mitään isukkia. Sopiva ikähaarukka mulle olisi toi 22-32.

N28

Mitä sitten? Ei ketään kiinnosta.

Vierailija
53/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Minä etsin palttiarallaa kakskymppistä muikkelia.

M52

Vierailija
54/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M52

Yllätyys!!!!! Etsiä saat ja kauan. Käyppä hakemassa thaikuista tai filippiineiltä, niin ei mene niin kauan.

Vierailija
55/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lars kirjoitti:

Lapsellinen äijä on tuollainen. Hävettää moisen puolesta.

Se on harmi että ruudun läpi ei voi vastaanottaa pilua. Tsemii kuitenki hei!

M/39

Vierailija
56/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M52

Joo, minäkin haaveilen Euro- Jacpotin 90 miljoonan euron voitosta. Olen niin varma voitosta, että kämppä (linna) on jo Provencesta katsottuna

Vierailija
57/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 39, itse olen 25.

Vierailija
58/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää....

Miksi ei löytyisi?

Onhan palstakin täynnä 40+ koulutettuja naisia jotka olivat nuorina epäsuosittuja mutta vanhempana vientiä riittää ja pidettyään nuoruutensa hauskaa he ainakin saivat sen 195cm tumman, komean ja menestyneen alfan joka arvosti heidän värikästä panohistoriaansa.

Miten muuten ne tasokkaat miehet ovat naisten tarinoissa aina ulkomaalaisia?

Vierailija
59/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parikymppinen ja seurustelen viisikymppisen miehen kanssa. Minun mielestäni keski-ikäiset miehet ovat ihanimpia ja hänen mielestään parikymppiset naiset ovat kauneimmillaan. Minä lähestyin häntä. Hän on ihanin ja kiltein mies koko maailmassa ja minä rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta. Pidän hyvää huolta miehestäni ja hänen tarpeistaan. Tärkeintä minulle on, että me rakastamme toisiamme. Hän on kaikki mitä voisin toivoa kumppanilta. Minusta miehen kuuluu olla vanhempi, mutta ei minua kiinnosta vaikka 65v nainen deittailee 21v miestä tai jtn, se ei ole minun asiani, niin kuin ei ole sekään, että mies haluaa nuoremman naisen. Tosin miehelleni olisi kuulemma riittänyt, jos olisin ollut vain kymmenen vuotta nuorempi, koska rakkaudella on eniten väliä. Me emme kyllä tavanneet deittisivustolla vaan työkavereina.

Vierailija
60/119 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet viedään käsistä ja huiput lennosta.... ei kukaan ,joka on noin "hyvä" kuin ap kuvailee tarvitse minnekkään nettideiteillä mennä. Ihan höpö höpö juttu. Ja jokainen tietää, että parikymppiset ei mistään nettideiteillä seuraa etsi. Hui hai ja huh hän hei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan