Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta Larm Tuttu Juttu showssa

Vierailija
20.10.2019 |

Pitää tehdä tämä aloitus, jos vaikka Jutta lukisi tämän. Särähti niin korvaan hänen kauhu punaisia ruusuja kohtaan, häntä kuulemma inhotti nähdä niitä ohjelmassa kun miehensä on "jakanut niitä kaikille" ja Bachelorista puhuu irvistäen ja mielellään käyttämättä koko sanaa.
Miettisit Jutta että se on pysyvä osa sun miehesi menneisyyttä ja olisi varmaan kivempi hänellekin, jos sitä ei tarvisi vältellä ja peitellä. Se vaan tuo lisähuomiota koko asialle, ja negatiivista sellaista. Hän kokeili etsiä rakkauttaan sitä kautta, mutta sitä oikeaa ei sitten löytynyt. Jos koittaisit kääntää asian kauniiksi ja positiiviseksi, haluaisit Juhalta ISON kimpun punaisia ruusuja! Siksi koska hän valitsi SINUT! Ja thäts it.
Nyt et halua mitään ruusuja ikinä, varsinkaan punaisia. Eikö tuo vaikuta siltä että on käsittelemättömiä tunteita?

Niin haluaisin että koittaisit muuttaa ajatuksesi tämänkin suhteen neutraaliksi ja positiiviseksi. Ihan sama mitä ruusuja hän jakeli siellä muille, kaikki loppuelämän ruusut hän voi jakaa sinulle. Bachelor oli vain harjoittelua.

Mutta olette hyvännäköinen ja kivan oloinen pari, kaikkea hyvää teille.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä toi nuori kaiffari näkee tossa elähtäneessä kumihuuleesa?

Nuori? Kyllä nuo ihan samaa ikäluokkaa ovat, mies ehkä 5-6 vuotta Juttaa nuorempi. Näyttävä ja sympaattinen pari ohjelman perusteella.

Juttako se siellä ;) Sympaattisuuus loiusti kyllä poissaololollaan tuosta pariskunnasta ja näyttävyyskin rajoittui urospuoleen, jos siihenkään.

Juu aivan sama mikä on ikäero, mutta tuo kaiffari saisi naisen kuin naisen ja silti valitsi tuon elähtäneen botoxilla sunmuilla täytteillä kyllästetyn kumihuulen. Lisäksi Jutta on aivan superärsyttävä muutenkin. Ei vaan voi mitenkään ymmärtää. Paitsi tietenkin jos kaiffari on persaukinen ja halusi itselleen elättäjän. No joo en kyllä ymmärrä sittenkään. 

Entä ymmärrätkö miten helvetissä kukaan on mitenkään voinut sinua huolia? Olisi kiva kuulla.

Vierailija
22/26 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta on narsistinen minä, minä, minä ihminen. Julkisuuteen keinolla millä hyvänsä nainen. Todellakin pääsi julkisuuteen entiseen aikaan huijaamalla ihmisiltä rahaa ternimaitobusineksella. En ymmärrä miten tyhmät ihmiset meni siihen vipuun. Nyt tunkee naamaansa ihan mihin vain saa sen tungettua. On pilannut naamansa kaiken maailman täyteaineilla ja botoxeilla. Etsi varmaan onnea näistä aineista. Samoin kuin etsi onnea tästä firness hömpästä. Outo akka kokonaisuutena, muuta en osaa sanoa. Säälin hänen lastaan, lapsi varmasti kärsii tämän narsistisen akan vouhotuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta on pilannut naamansa täyteaineilla.

Nenä on myös leikattu MJ tyyliin, ohut viiva vain.

Vierailija
24/26 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä Juha mitenkään erityisen hyvännäköinen tms. ole. Melko samaa kastia ovat ulkonäöllisesti(kin).

Vierailija
25/26 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetytti sama, kun Jutta itse on ollut monenkin entisen miehensä kanssa telkkariohjelmissa ja lehtijutuissa...

Niin, että "onhan mulla ollut, mut ei sulla ois tarvinut olla"

Vierailija
26/26 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta saisi olla mielissään, että tuolla ulkonäöllä edes saa jonkun miehen. Jos siis on tärkeää saada joku ukko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi