Jutta Larm Tuttu Juttu showssa
Pitää tehdä tämä aloitus, jos vaikka Jutta lukisi tämän. Särähti niin korvaan hänen kauhu punaisia ruusuja kohtaan, häntä kuulemma inhotti nähdä niitä ohjelmassa kun miehensä on "jakanut niitä kaikille" ja Bachelorista puhuu irvistäen ja mielellään käyttämättä koko sanaa.
Miettisit Jutta että se on pysyvä osa sun miehesi menneisyyttä ja olisi varmaan kivempi hänellekin, jos sitä ei tarvisi vältellä ja peitellä. Se vaan tuo lisähuomiota koko asialle, ja negatiivista sellaista. Hän kokeili etsiä rakkauttaan sitä kautta, mutta sitä oikeaa ei sitten löytynyt. Jos koittaisit kääntää asian kauniiksi ja positiiviseksi, haluaisit Juhalta ISON kimpun punaisia ruusuja! Siksi koska hän valitsi SINUT! Ja thäts it.
Nyt et halua mitään ruusuja ikinä, varsinkaan punaisia. Eikö tuo vaikuta siltä että on käsittelemättömiä tunteita?
Niin haluaisin että koittaisit muuttaa ajatuksesi tämänkin suhteen neutraaliksi ja positiiviseksi. Ihan sama mitä ruusuja hän jakeli siellä muille, kaikki loppuelämän ruusut hän voi jakaa sinulle. Bachelor oli vain harjoittelua.
Mutta olette hyvännäköinen ja kivan oloinen pari, kaikkea hyvää teille.
Kommentit (26)
Ihmetytti sama, kun Jutta itse on ollut monenkin entisen miehensä kanssa telkkariohjelmissa ja lehtijutuissa...
Jutasta ja Juhasta tulee jotenkin pinnallinen vaikutelma, kumpikin pääsi julkisuuteen ilman mitään meriittejä tai asiantuntemusta. Julkisuus on hyvää bisnestä, mutta silläkin on hintansa.
Niin teennäinen ja muovinen.... vakka kantensa valitsee.
No tuskinpa hekään olisivat toisiinsa tutustuneet jollei mies olisi tullut "julkkikseksi" tuon ohjelman kautta.
Btw, aika piip tuo sukunimi. Mitenköhän se itsekään pysyy perässä minkäsukuniminen minäkin päivänä on...
Botoxia ja silikonia sekä aikoinaan epämääräistä verkostomarkkinointia valheilla höystettynä ja julkisuuden myötä copypaste-nettidieettejä. Sitten puhutaan henkisestä hyvinvoinnista ja esiinnytään jonain terveyden ammattilaisena, eikö Juhaa häiritse tämä ollenkaan?
Jutta on pilannut naamansa täyteaineilla.
molemmat otti pöllötatuoinnin, mutta ne ei oo aivan samanlaisia
Mitä ihmettä toi nuori kaiffari näkee tossa elähtäneessä kumihuuleesa?
Mun mielestä aloittajan tulkinta tilanteesta on erikoinen. Ihmiset voi tänä päivänä helvetin huonosti, mutta silti mitään ei saisi tuntea eikä heikkoutta näyttää.
Minusta on aikuisen, vahvan naisen merkki myöntää julkisesti, että kyllä niihin punaisiin ruusuihin tietty mielleyhtymä tulee, ja siksi ne eivät ole JUTAN suosikkeja. Ihanan aitoa ja rehellistä -silti ihan lämpimällä ja hyväksyvällä huumorilla höystettynä.
Ja kuules ap: Se, että Jutalla on ollut elämää ennen Juhaa ei vie häneltä oikeutta tuntea tunteitaan. Etenkin kun hän siihen osaa ihan huumorilla suhtautua (kypsän ihmisen tapa käsitellä asioita).
Käsi sydämellä: Itse en olisi välttämättä niin vahva, että pystyisin aloittamaan suhteen miehen kanssa jonka olen nähnyt omin silmin telkkarissa pussailevan useita naisia. Ei tuntuisi kivalta. On ihan tervettä ja luonnollista tuntea joskus vähän ikäviäkin fiiliksiä kumppanin menneisyydestä, kunhan ne osaa käsitellä. Lempeä huumori on yksi terveen aikuisen tapa kuitata ne ei-niin-kivat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aloittajan tulkinta tilanteesta on erikoinen. Ihmiset voi tänä päivänä helvetin huonosti, mutta silti mitään ei saisi tuntea eikä heikkoutta näyttää.
Minusta on aikuisen, vahvan naisen merkki myöntää julkisesti, että kyllä niihin punaisiin ruusuihin tietty mielleyhtymä tulee, ja siksi ne eivät ole JUTAN suosikkeja. Ihanan aitoa ja rehellistä -silti ihan lämpimällä ja hyväksyvällä huumorilla höystettynä.
Ja kuules ap: Se, että Jutalla on ollut elämää ennen Juhaa ei vie häneltä oikeutta tuntea tunteitaan. Etenkin kun hän siihen osaa ihan huumorilla suhtautua (kypsän ihmisen tapa käsitellä asioita).Käsi sydämellä: Itse en olisi välttämättä niin vahva, että pystyisin aloittamaan suhteen miehen kanssa jonka olen nähnyt omin silmin telkkarissa pussailevan useita naisia. Ei tuntuisi kivalta. On ihan tervettä ja luonnollista tuntea joskus vähän ikäviäkin fiiliksiä kumppanin menneisyydestä, kunhan ne osaa käsitellä. Lempeä huumori on yksi terveen aikuisen tapa kuitata ne ei-niin-kivat jutut.
Tuossa iässä pussailu tv:ssä on pikku juttu! Jutalla lapsi ja muutama aiempi avioliitto...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ilkeää. Ja vielä kymmenittäin tykkäyksiä.
Olispa mukava nähdä, millainen tiukkakroppainen maailmanluokan kaunotar siellä kirjoittelee kommenttejaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuules ap: Se, että Jutalla on ollut elämää ennen Juhaa ei vie häneltä oikeutta tuntea tunteitaan. Etenkin kun hän siihen osaa ihan huumorilla suhtautua (kypsän ihmisen tapa käsitellä asioita).Käsi sydämellä: Itse en olisi välttämättä niin vahva, että pystyisin aloittamaan suhteen miehen kanssa jonka olen nähnyt omin silmin telkkarissa pussailevan useita naisia. Ei tuntuisi kivalta. On ihan tervettä ja luonnollista tuntea joskus vähän ikäviäkin fiiliksiä kumppanin menneisyydestä, kunhan ne osaa käsitellä. Lempeä huumori on yksi terveen aikuisen tapa kuitata ne ei-niin-kivat jutut.
Tuossa iässä pussailu tv:ssä on pikku juttu! Jutalla lapsi ja muutama aiempi avioliitto...
SINÄ koet sen niin. Ymmärrätkö, että se ei ole ainoa oikea ja hyväksytty tapa nähdä asia? Minun miehelläni on kolme lasta edellisestä liitosta, ja se on ihan OK. Jos hänellä olisi tosi-tv-historiaa, jossa pussailtu ja sarjadeittailtu, se ei tuntuisi minusta mukavalta.
Todella harmi, että keskustelu täyttyikin haukkukommenteista. Se ei ollut tarkoitukseni. Minä olen tuo yksi alapeukuttaja.
T. Ap
"Ja kuules ap: Se, että Jutalla on ollut elämää ennen Juhaa ei vie häneltä oikeutta tuntea tunteitaan. Etenkin kun hän siihen osaa ihan huumorilla suhtautua (kypsän ihmisen tapa käsitellä asioita)."
Minusta ei nimenomaan näyttänyt, että osaa suhtautua neutraalisti huumorilla. Ja tietenkin tunteita saa näyttää, mietinkin että ainakaan Jutta ei peittele vaikkapa sitä inhoaan ruusuja kohtaan. Eli ei mieti liikaa, että pitäisi olla tällainen tai sellainen, ja jos sanon näin niin joku ottaa sen kuitenkin toisin. Vaan sanoo vaan.
Ihan vaan halusin tuoda toisenlaisen näkemyksen koko asiaan, jos kukaan tai Bachelori itse ole yrittänyt kääntää koko juttua positiiviseksi.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin tällaisten kommenttien kirjoittelijat alusvaatteisillaan lasikoppiin julkiselle paikalle, josta ohikulkijat voisivat sitten arvioida heidän ulkonäkönsä mitään säästelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Nuori? Kyllä nuo ihan samaa ikäluokkaa ovat, mies ehkä 5-6 vuotta Juttaa nuorempi. Näyttävä ja sympaattinen pari ohjelman perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori? Kyllä nuo ihan samaa ikäluokkaa ovat, mies ehkä 5-6 vuotta Juttaa nuorempi. Näyttävä ja sympaattinen pari ohjelman perusteella.
Juttako se siellä ;) Sympaattisuuus loiusti kyllä poissaololollaan tuosta pariskunnasta ja näyttävyyskin rajoittui urospuoleen, jos siihenkään.
Juu aivan sama mikä on ikäero, mutta tuo kaiffari saisi naisen kuin naisen ja silti valitsi tuon elähtäneen botoxilla sunmuilla täytteillä kyllästetyn kumihuulen. Lisäksi Jutta on aivan superärsyttävä muutenkin. Ei vaan voi mitenkään ymmärtää. Paitsi tietenkin jos kaiffari on persaukinen ja halusi itselleen elättäjän. No joo en kyllä ymmärrä sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
molemmat otti pöllötatuoinnin, mutta ne ei oo aivan samanlaisia
Miksi aikuiset ihmiset ottavat tuollaisia tatuointeja, jos sattuukin tulemaan ero niin tatuoinnit jäävät iholle.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa?
niin onhan jutta itsekin ollut lukuisissa ohjelmissa ja julkisuudessa