Miksi harva nainen osaa samaistua miesten ongelmiin?
Itse pystyn samaistumaan ihmisten ongelmiin sukupuolesta riippumatta.
Kommentit (49)
Hyi kamala miten rumasti täällä taas puhutaan naisista. Ei ainakaan palstamiehet osaa yhtään eläytyä naisten ajatuksiin. Tulee kamala olo näistä.
Miehet saattaa vielä nykyisinkin kuvitellla, että, vaimo hoitaa kaiken kuten äiti.
Luulisi, että ihmisen on ylipäätänsä sitä vaikeampi samaistua toiseen mitä erilaisempi tämä on. Tähän liittyy miesten ja naisten välinen erilaisuus mutta myös muu erilaisuus. Varmasti mies ja nainen, joilla on samankaltaiset kiinnostuksenkohteet, maailmankuva, sosioekonominen asema jne. samaistuvat toisiinsa paremmin kuin kaksi miestä tai kaksi naista, joilla nämä ovat hyvin erilaiset.
Sukupuolten stereotypiat täällä taistelee keskenään... Todella hedelmällistä keskustelua. Tältä palstalta saa aivovaurion.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö mies samaistumaan siihen ongelmaan, että jos ei tee seksiä mieli, niin silti vaaditaan ns kylmää suoritusta kun aina voi laittaa liukkaria rakoon? Pystyykö mies samaistumaan seksuaalisuuden ja minuuden esineellistymiseen?
Jos tarkoitat raiskausta, niin uskon pystyväni jollain tavalla samastumaan. En ole itse kokenut, mutta esim. penis väkisin takapuolessani ei kuulosta miellyttävältä.
Siihen en pysty samastumaan, että jotenkin mystisesti ”vaaditaan”. Ihan sama jos vaaditaan, minä teen kuten haluan. Eri asia jos pakotetaan, sitten vasta muuttuu ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mun on vaikea kuvitella millaista se on, kun antaa peniksen ajatella puolestaan.
Tällaiset kommentit saavat täällä aina mukavasti yläpeukkuja ja sekin johtunee women are wonderful-ilmiöstä. Naiset pitävät yhtä ja sympatisoivat toisia naisia eri tavalla kuin miehet toisiaan. Men compltetely lack automatic preference for their own gender.
Kun kuitenkin tiedetään, että juuri naisella on kuukautiskeirron takia hyvin vaihteleva hormonikierto joka sitten monella tavalla vaikuttaa juuri naisiin eli naisethan ovat niitä hormoniensa vietäviä on.
Hormonit vaikuttavat kaikkien ihmisten käytökseen, ja myös muut kuin sukupuolihormonit. Kuitenkin voi ja pitää ajatella - ja ajatellaankin - että ihminen päättää itse käytöksestään eikä ole vain hormonien vietävissä oleva tahdoton ja epärationaalinen vihannes, vaikka kuinka olisi jotain sukupuolta.
Laihdutttakaa naissiat saat.ana niin saatte vähän vähemmän halveksuntaa arvokkaalta sukupuolelta
Vierailija kirjoitti:
Hyi kamala miten rumasti täällä taas puhutaan naisista. Ei ainakaan palstamiehet osaa yhtään eläytyä naisten ajatuksiin. Tulee kamala olo näistä.
Voit häipyä ketjusta. Kukaan ei sinua tässä tasa-arvon maassa, pakota näitä lukemaan.
Nainenko, joka hoitaa asiat miehen puolesta on vastaus?