Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi harva nainen osaa samaistua miesten ongelmiin?

Vierailija
20.10.2019 |

Itse pystyn samaistumaan ihmisten ongelmiin sukupuolesta riippumatta.

Kommentit (49)

21/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan pidemmän aikaa sinkkuna olleisiin miehiin eivät osaa samaistua. Kaikkii mitä nämä sanoo on uliulia

Kyllä minä luulen, että jotkut naiset ovat voineet elää miehen kanssa yhdessä pitkän parisuhteen, koskaan mieheensä täysin samaistumatta.

Tämä on yksilöllistä. Jotkut ihmiset eivät pysty samaistumaan hyvin edes oman sukupuolensa edustajiin, saati koskaan samaistumaan vastakkaisen sukupuolen edustajiin. Sama pätee myös miehiin.

Parhaiten yhteen taitaakin sopia sellaiset ihmiset, joiden samaistumiskyky on yhteneväinen. Kanat ja kukot keskenään, empaattiset keskenään.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
22/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuseriuli ei tajua, että sen roikkuminen täällä valittamassa naisettomuutta on hänen hormoniensa aiheuttamaa. Menkat sentään menee ohi, ulina ei näemmä milloinkaan.

Näinhän naiset samaistuvat miesten ongelmiin: Luuseriuli.

Loppuiko sinulta loogiset argumentit ja lähdit nimittelylinjalle? Eikö pitäisi jo varoa kun se niin hyvin tiedetään juuri naisen tavaksi purkaa agrressioita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten ongelmat ovat aina tasoa "yhyy en saa seksiä".

24/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies ja nainen on erilainen.

50 REAL Differences Between Men & Women

(tieteellisten tutkimusten kanssa)

Yök, julia. Libertarianistien prinsessa. 

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
25/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan pidemmän aikaa sinkkuna olleisiin miehiin eivät osaa samaistua. Kaikkii mitä nämä sanoo on uliulia

Kyllä minä luulen, että jotkut naiset ovat voineet elää miehen kanssa yhdessä pitkän parisuhteen, koskaan mieheensä täysin samaistumatta.

Tämä on yksilöllistä. Jotkut ihmiset eivät pysty samaistumaan hyvin edes oman sukupuolensa edustajiin, saati koskaan samaistumaan vastakkaisen sukupuolen edustajiin. Sama pätee myös miehiin.

Parhaiten yhteen taitaakin sopia sellaiset ihmiset, joiden samaistumiskyky on yhteneväinen. Kanat ja kukot keskenään, empaattiset keskenään.

Jep ja wt jämämiehet ja jämänaiset sitten täällä keskenään kamppaillessa, kaikille löytyy joku.

Vierailija
26/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea samaistua miehiin. Tuntuu että miestä motivoi eniten seksin saanti. Harrastuksetkin valitaan sen mukaan millä saa eniten naisia.

Vierailija
27/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuseriuli ei tajua, että sen roikkuminen täällä valittamassa naisettomuutta on hänen hormoniensa aiheuttamaa. Menkat sentään menee ohi, ulina ei näemmä milloinkaan.

Näinhän naiset samaistuvat miesten ongelmiin: Luuseriuli.

Loppuiko sinulta loogiset argumentit ja lähdit nimittelylinjalle? Eikö pitäisi jo varoa kun se niin hyvin tiedetään juuri naisen tavaksi purkaa agrressioita?

Edellinen nimitteli, vai mitä tuossa lukee. Sinua ei nimitelty.

Vierailija
28/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ap se ulina, ketään ei kiinnosta.

Ei ihmiset sulupuolesta jaksa kuunnella aikuista ihmistä, joka volisee kuin pikkulapsi, että miksi minä en saa sääliä. Itsesääli tympii, ja niin pitääkin olla.

Vierailija
29/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea samaistua miehiin. Tuntuu että miestä motivoi eniten seksin saanti. Harrastuksetkin valitaan sen mukaan millä saa eniten naisia.

Ai kuten pelaaminen? Todella iso osa miehistä pelaa, ja monilla urheiluseuroilla on myös esport-organisaatiot nykyään.

Siitä huolimatta että naiset valittavat ja vinkuvat siitä pelaamisesta joka paikassa. Joten väitteesi ei toimi.

Vierailija
30/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ap se ulina, ketään ei kiinnosta.

Ei ihmiset sulupuolesta jaksa kuunnella aikuista ihmistä, joka volisee kuin pikkulapsi, että miksi minä en saa sääliä. Itsesääli tympii, ja niin pitääkin olla.

Ymmärrys vs. sääli? Niillä lienee vissi ero?

Pätenee myös naisten valituksiin ongelmistaan.

Vierailija
31/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuten pelaaminen? Todella iso osa miehistä pelaa, ja monilla urheiluseuroilla on myös esport-organisaatiot nykyään.

Siitä huolimatta että naiset valittavat ja vinkuvat siitä pelaamisesta joka paikassa. Joten väitteesi ei toimi.

Naiset ovat mustiksia pleikalle. Täytyisi saada huomiota 24/7. Tai miehen tulisi siivota tuo aika.

Vierailija
32/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat luonnostaan itsekkäämpiä ja vähemmän empaattisia kuin miehet, ei-binaariset ja sukupuolettomat.

Vierailija
33/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaajamiehet tietävät ettei heillä ole mahdollisuuksia saada naisia, siksi he pelaavat. Ovat jo luovuttaneet. Eikös se ole niin että naiset haluavat vain 20% miehistä?

Vierailija
34/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että suurin osa naisista sisimmissään haluaakin olla hieman alistettu. Itseasiassa en epäile vaan tiedän. Se ilo ja oman paikan tietäminen mikä naisen silmistä hohkaa kun komennat hänet polvilleen eteesi ei jätä paljon jossiteltavaa.

AlffaMale28

Näinhän se on. Nykyinen ajan henki vaan ei suosi tämän totuuden ääneen sanomista.

Vierailija
35/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat mustiksia pleikalle. Täytyisi saada huomiota 24/7. Tai miehen tulisi siivota tuo aika.

Mitä sillä miehellä tekee, jos hänellä ei ole aikaa omalle puolisolleen? Tietenkin jokaisen parisuhteessa olevan täytyy huolehtia oma osuutensa kotitöistä.

Vierailija
36/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että suurin osa naisista sisimmissään haluaakin olla hieman alistettu. Itseasiassa en epäile vaan tiedän. Se ilo ja oman paikan tietäminen mikä naisen silmistä hohkaa kun komennat hänet polvilleen eteesi ei jätä paljon jossiteltavaa.

AlffaMale28

Näinhän se on. Nykyinen ajan henki vaan ei suosi tämän totuuden ääneen sanomista.

Siksi naiset alitajuisesti haluavatkin mùslimeja Suomeen laittamaan heidät aisoihin.

Vierailija
37/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä miehellä tekee, jos hänellä ei ole aikaa omalle puolisolleen? Tietenkin jokaisen parisuhteessa olevan täytyy huolehtia oma osuutensa kotitöistä.

Kait nyt annat kuitenkin vähän pelailla? Vai määräätkö hänen vapaa-ajan käytöstäänkin?

Vierailija
38/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveitä naisia täällä, uskomattoman tyhmiä, ja kyvyttömiä keskustelemaan.

Eivät miehet ole pelkkiä seksikoneita, tunteettomia ja julmia elukoita.

Uskokaa tai älkää, mutta miehilläkin on tunteet ja syvät, he vai eivät puhu niistä, toisin kuin naiset.

Miksi miehiä aina syyllistetään kaikesta, siitäkin jos joku rohkenee esittää täällä kysymyksen, joko humoristisen tai asiallisen?

Välittömästi alkaa miehen parjaaminen, halveksunta, ja alaspainaminen.

Onko tällä palstalla vain kaltoin kohdeltuja, muuten en voi tuota käytöstä käsittää?

Kukaan normaali nainen ei käyttäydy siten, kuin esimerkikisi tässä ketjussa.

Ja niin, minä itse olen myös nainen

Vierailija
39/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en minäkään osaa samaistua naisten ongelmiin. Minusta kun kynnen katkeaminen, Bb:n tms loppuminen eivät ole niin kauheita asioita.

Vierailija
40/49 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta en minäkään osaa samaistua naisten ongelmiin. Minusta kun kynnen katkeaminen, Bb:n tms loppuminen eivät ole niin kauheita asioita.

Todellakin. Ja sekin kun itse yksinkertaisena miehenä on ihan tyytyväinen kun arki vaan soljuu tasaisesti eteenpäin ilman erikoisempia numeroja. Nainen sitten alkaa väkisin vääntämään jotain ihme draamaa että saisi kokea jotain suuria tunteita, koska arki on niin kylmää. Huoh.