Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin miehen kanssa katsomassa uutta autoa ja myyjä esitteli repsikan penkkiä "Ja tässä olisi rouvan paikka"

Vierailija
19.10.2019 |

Mistä hän kuvitteli päättelevänsä kumpi meistä sitä autoa ajaa? Emme maininneet asiasta sanallakaan, pyysimme vaan esittelemään tietyn auton.

Kommentit (610)

Vierailija
181/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi jaksaa kiihtyä kaikesta. Itselle ei nämä aiheuta mitään vastarintaa. Meidän talous on tasavertainen, ihan sama mitä joku ulkopuolinen kommentoi, ehkä vaan lipsautuksena. Kaikkeen ei viitsi takertua, elämää on elettävä.

Vierailija
182/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysittekö paikalle toista myyjää? Itse olisin lopettanut kaupanteot siihen paikkaan ja pyytänyt esimiehen paikalle. Jos kaikki vaan nielee tyrmistyksensä, niin tuo sovinismin viljely vaan jatkuu.

Lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko osamaksukorosta mitään puhetta??

Vierailija
184/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano,kuten minä ,kun olin ostamassa 5 lankaa yhtäaikaa käyttävää peitetikkisaumuria. Myyjä mainosti alkavaa kurssia sen käyttöopastukseen. Lausuin,etten ole ollenkaan niin tyhmä,kuin päältä päin näytän. Myös,että ostin tietokoneen ja avasin sen,opin kaikki temput ja käyttämään sitä ominpäin,ilman kursseja. Ole kohtelias ja pidä puolesi tällaisissa tilanteissa. Mutta on myös niin ,että mies on perheen pää,kun asiat ovat oikein perheesssä. Mies on myös ensimmäisenä vaaran tullen perhettä ja kotia puolustamassa,eli myös vastuu on miehen hartioilla.

Vierailija
185/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä autoa läheskään aina ajeta ratin takaa.

'...Vihdoin mies hermostuksissaan tokaisi: Kuka tätä autoa oikein ajaa?

Siinäs kuulit Oskari!, sanoi vaimo. Mies on ratissa, eikä edes tiedä kuka ajaa.

Voisko joku selittää tämän kun en tajua?

Vierailija
186/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkääs mammat silmät auki liikenteessä ja oikeen ajatuksella laskette vastaan tulevista autoista monessako nainen ajaa ja mies istuu vänkärin paikalla? Fakta vaan on, että pariskunnissa mies ajaa useammin 👍

Paitsi meillä, mä ajan aina.

Vierailija
187/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jo koeajolla käyty ja vain mies on esittänyt ajokortin, voi olettaa, että nainen istuu tällöin apukuskin penkillä. Autoahan ei ajeta sukupuolen tuomilla "oikeuksilla" vaan virallinen ajo-oikeus on naistenkin hankittava.

Joo joo, jos et tiedä niin mä olen joka ikinen kerta vetänyt motarilla koeajon, vaikka mies on esittänyt sulle ajokortin. Se istuu siinä pelkääjän paikalla.

Mun ajokortti on mukana, siellä käsilaukussa huulipunan, puuterin, ripsientaivuttajien, kynsiviilan, hajuveden, terveyssiteiden ja tamponien joukossa. Niin, mitä valitat?? Whats the point man??

Jos auto on luovutettu miehellesi koeajoa varten ja sinä mälläät sen motarilla, niin voi olla, ettei tule kauheasti päänsilitystä.

Se koeajoon kuitannut on vastuussa autosta, saa sillä puolisokin ajaa, vaikka ei ole korttia myyjälle esittänytkään. Edellytyksenä tietenkin, että sillä toisellakin on ajo-oikeus.

Vierailija
188/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo naiset kaa tehään kauppaa niin

että vähä alkuun haastetaan ja

sitten myönnytellään.

nainen kummiki tuo lompakkoon

aikalailla nykypäivänä.

Vierailija
189/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä autoa läheskään aina ajeta ratin takaa.

'...Vihdoin mies hermostuksissaan tokaisi: Kuka tätä autoa oikein ajaa?

Siinäs kuulit Oskari!, sanoi vaimo. Mies on ratissa, eikä edes tiedä kuka ajaa.

Voisko joku selittää tämän kun en tajua?

Mieson ratissa ja kysyy, kuka sitä autoa ajaa. Eiks hölmö tajuu ajavansa autoa itse.

Vierailija
190/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on kyllä niin että auton on mun, mun ostama ja kohta vaihdan sen. Mies saa ajaa sillä silloin kun mulla ei oo menoa.

Sillä on 2 pyörää joista toinen kalliimpi kun mun nykyinen auto =D

191/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo niin aina. Ja autokaupassa tietenkin taas.

Tästä tosin puuttui se käänne, jossa nainen marssii tuohtuneena BMW-kauppaan ja ostaa käteisellä sadan tonnin kiesin.

Joo ,niin tapahtui minulle. menin BMW kauppaan ja myyjät lymyili  koneensa takana näppäilemässä. Aikani kierrettyä tuli harjoittelijapoika, ts. nuorimies. Hän esitteli autoja, löytyi mieluisa ja kappas vaan, ostin häneltä hintavan auton. todellakin käteisellä. Taisi vähän vanhempien myyjien suupielet nytkähtää alaspäin huomattuaan kuinka kävi

Vierailija
192/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätitkö kuitenkin auton väristä? Siihenhän ne naisen rahkeet riittää. 

Auton värilläkin on muuten aika paljon merkitystä. Tosin aina olen enemmän laittanut painoarvoa merkille ja kulutukselle. Kolme autoa ostanut ihan itse. T: eri.

Kuka viitsii maksaa ekstraa jostain auton väristä? Varsinkin jos on ostamassa käytettyä niin miten sen värin edes voi valita, kai nyt kaikki katsoo ensin ihan muita ominaisuuksia. Itsekään en tykkää harmaista autoista mutta kaksi viimeisintä on ollut harmaita kun ne on muuten ollut sopivia.

Minulla oli viimeksi vuosi sitten autoa vaihtaessani useampi samanikäinen, kilsoiltaan ja varusteluiltaan lähes identtinen vaihdokki tarjolla ja lopulta väri oli juuri se, joka auton valinnan ratkaisi.

Itse ajan työssäni päivittäin omalla autolla mitä tahansa 5-120 kilsan väliltä, saan siis ajaa autolla ihan tarpeeksi muutenkin joten vapaa-ajalla annan ihan mielelläni miehen ajaa, ihan jo siksikin että hän ei saa aikaa kulumaan vieressä istuessa. Itse ajan sujuvasti kaupungissa, matka-ajoa ja vedän myös kärryä tai traileria, ollaan sitten yhdessä liikkeellä missä tahansa niin aina voidaan vaihtaa kujettajaa lennossa tarpeen ja ajohalujen mukaan.

No jos tosiaan olisi useampi ihan samanlainen auto siinä tarjolla niin tottahan sitä sitten ottaisi sen punaisen, mutta harvemmin sitä sattuu vaihtoautoa ostaessa.

Ja joo sama täällä, ajan paljon työn takia niin vapaa-ajalla annan mieluusti miehen ajaa. Mut ei sekään hitsi vie aina halua ajaa, joten vaihdellaan välillä. Riippuu myös minne mennään, yleensä se ajaa joka tuntee reitin paremmin.

Minulla ei ikinä ole ollut eikä tule olemaan punaista autoa. Vaihtoehdot autolle silloin olivat musta, sininen, valkoinen ja hiekanvärinen, valitsin hiekanvärisen. Kaikki samanvuotisia ja kisat välillä 80000-110000, hinnat olivat kolmen tonnin sisällä toisiinsa nähden.

Hiekanvärinen? Hiekotushiekan? Sitten vastapuoli ihmettelee talvella, kun aurausvalli alkoi liikkua ja ajoi kylkeen.

Sinun kannattaisi varmaan käydä optikolla jos et enää erota auranvallia ja autoa toisistaan.

Vierailija
193/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tosin puuttui se käänne, jossa nainen marssii tuohtuneena BMW-kauppaan ja ostaa käteisellä sadan tonnin kiesin.

Joo ,niin tapahtui minulle. menin BMW kauppaan ja myyjät lymyili  koneensa takana näppäilemässä. Aikani kierrettyä tuli harjoittelijapoika, ts. nuorimies. Hän esitteli autoja, löytyi mieluisa ja kappas vaan, ostin häneltä hintavan auton. todellakin käteisellä. Taisi vähän vanhempien myyjien suupielet nytkähtää alaspäin huomattuaan kuinka kävi

Minä taas joskus nuorempana menin Opel kauppaan ja siellä ei ilmeisesti ollut harjoittelijaa, koska yksikään myyjistä ei viitsinyt tulla kysymään, mitä siellä pyörin. Yhtään muuta asiakasta ei paikalla ollut. Menin sitten Toyota kauppaan, siellä jopa palveltiin, joten ostin ensimmäisen Toyotani ja en ole sen jälkeen merkkiä vaihtanut.

Vierailija
194/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa että minulla on kangaskaupassa tai lastenvaunuja ostaessa aivan vastaava tilanne.

Vierailija
195/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ollaan yhdessä liikkeellä niin mieheni ajaa. Pitää ajamisesta, minä en.

Vierailija
196/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Täysin merkityksetön juttu, jatka elämääsi.

Vierailija
197/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se trainee on myyjä siinä missä muutkin. On pelkkää sun omaa kuvitteluasi että kenenkään kokeneen myyjän mielessä olisi käynyt minkäänlaista liikettä tapahtuneen suhteen. Vuosia alalla ollut myyjä on nähnyt ja kokenut jo aivan kaiken, mikään ei pysty hetkauttamaan piinkovia pelimiehiä. Hauska satu sinulta, ei muuta.

Vierailija
198/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tommonen ahdistaa, on naisten paikka ainoastaan ja vain hellan ja nyrkin välissä... ei sitten yhtään osata käyttäytyä! Outoja nuo naiset... aina olleet...

Vierailija
199/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nainen on aina takakontissa ja sen takia pitää olla reilun kokoinen auto, jotta hän mahtuu.

Vierailija
200/610 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Kaikesta te jaksatte nipottaa